Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

N.de Wit 27-10-2020

Extra grote Koelkast besteld. Deze Bevalt supergoed en werd ook nog eens supersnel en netjes ingebouwd voor maar €99, waarbij de oude ook meteen mee terug werd genomen. Superblij mee!

Henry 27-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen dankzij de scherpe prijs. Het product is netjes geleverd. Nu heb ik wel problemen met het product, maar daar ben ik inmiddels met keukenloods voor naar een oplossing aan het zoeken. Ik hoop dat zei me goed kunnen helpen bij de oplossing. Dan word de 8 een 9. Anders word het een 6

Ron 27-10-2020

Goede adviezen en uitleg ontvangen voor de aanschaf van een inductieplaat en welke quooker geschikt is. Gekozen voor de Bora pure, Quooker en de SMEG koelkast.

Dave Joosten 27-10-2020

Makkelijk te bestellen, eerlijke lage prijzen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van de bestelling, levering volgens afspraak en tijd!
Gewoon zoals het hoort!

Henk uit Hoogland 27-10-2020

Prima bedrijf. Snelle en correcte levering. Het bestelde artikel was niet leverbaar en daarvoor werd een vergelijkbaar product dat zelfs iets duurder was als alternatief geboden. En ondanks deze vertraging werd het artikel ook nog eens dezelfde dag geleverd.
Waar kom je deze service tegenwoordig nog tegen.

Gerard 27-10-2020

Prima hulp bij het uitkiezen van de keukenapparatuur. Ook goede aanbieding van uitlopende modellen die prettig geprijsd zijn. Montage geheel naar te tevredenheid uitgevoerd en de monteur heeft de tijd genomen om het netjes te installeren.
Wel enige discussie vooraf of inbouw wel of niet zonder aanpassing mogelijk was.

susanne 27-10-2020

Prima LG koelkast. Prijs is ook oke. Werd snel geleverd. Zorgvuldige chauffeur.

KdJ 27-10-2020

Denken mee, verkoper kwam met goede oplossingen en stuk voordeliger dan bij andere keukenzaken! Erg servicegericht!

Wilbert 27-10-2020

Heldere productomschrijving. Duidelijk bestelproces. Snelle bezorging door vriendelijke bezorger.

Harold 27-10-2020

Via de WhatsApp functie op de website contact gezocht nadat onze 12 jarige combi-magnetron zijn laatste lucht had uitgeblazen. Super geholpen bij het zoeken en vinden naar een geschikte opvolger. Allemaal via WhatsApp! Er werd meegedacht en snel en netjes gereageerd. Ik hoop dat onze vaatwasser en vriezer het nog even volhouden, zo niet, dan weet ik waar ik moet zijn.

peter 27-10-2020

artikel goed geleverd, maar niet op het gevraagde moment
de site geeft je de levermogelijkheid tussen s'morgens of s'middags
maar daar houd men zich niet aan
is dus zinloos en misleidend om dit aan te bieden
Officiele reactie van Keukenloods 27-10-2020

Beste Peter,

Hartelijk dank voor je review. Bij de bestelling kun je inderdaad aangeven wat je voorkeur is. Dit is geen belofte, maar we houden zo veel mogelijk rekening met deze wens tijdens het plannen van de levering. Helaas was het tijdsvak in dit geval vol. Anders zou de levering een dag later ingepland moeten worden om het gewenste dagdeel aan te houden.

Ik hoop dat het product alsnog aan je wensen voldoet. Anders horen we het uiteraard graag.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Astrid 27-10-2020

Zeer vakkundige verkopers en heel vriendelijk.
Geen moeite is te veel.
Daarbij ontzettend veel keuze, dus ik raad de Keukenloods aan 👍🏼

Henk 27-10-2020

Verkoper vriendelijk en duidelijk over mogelijkheden apparatuur. Levering exact op tijd volgens planning.

Ammy 27-10-2020

Ik werd zeer goed geholpen in de winkel. De verdere afhandeling ging ook soepel. Paar dagen van te voren betaald en op de bezorgdatum kwam er bekwame netjes werkende monteur.

John. B 27-10-2020

super eenvoudig bestellen tegen de beste voorwaarden en prijs. snelle levering en goed tel. contact.

Nico 27-10-2020

Bij prijs vergelijk kun je niet om Keukenloods heen, daarbij is de service, advies, en communicatie goed en uiterst correct

Van Goolen 27-10-2020

Shop is goed maar levering laat te wensen over. Van het totaal bestelde is 1 artikel voor de vierde keer uitgesteld.
De vraag is nu wordt het nu wel geleverd zoals aangegeven?
Officiele reactie van Keukenloods 27-10-2020

L.S.,

Hartelijk dank voor je review. Helaas kan de levering van enkele producten uitlopen: hierin zijn we afhankelijk van de fabrikant. Wanneer we het apparaat van hen binnenkrijgen, zorgen we er uiteraard voor dat je je bestelling zo snel mogelijk binnen krijgt.

Mijn excuses voor dit ongemak. We gaan ervoor zorgen dat onze chauffeur zo snel mogelijk voor de deur staat!

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Deborah 26-10-2020

Ik wilde een inductieplaat, maar deze bleek niet leverbaar. Perfect geholpen door de medewerker die ik aan de telefoon had en mijn bestelling telefonisch aan nam. Werd meteen goed mee gedacht.
Levering was niet helemaal goed gegaan, PostNL was mijn pakket vergeten mee te nemen. Gebeld en keukenloods kwam meteen in actie, zodat de plaat de volgende dag alsnog binnen kwam

Martijn 26-10-2020

De communicatie ia echt ontzettend goed. Behalve dat er telefonisch een leverdatum wordt afgesproken voor een nalevering. Tot twee keer toe uitgesteld. Naja, even met het handje afwassen ;)

Koos 26-10-2020

Ondanks dat de geleverde apparaten nog niet zijn uitgepakt en geïnstalleerd, ben ik tot nu toe vol lof over Keukenloods. Mijn aanvraag voor een offerte werd letterlijk per ommegaande toegestuurd. Ik vroeg een offerte voor 4 apparaten waar ik er maar 2 van zou gaan bestellen, afhankelijk van de geoffreerde prijzen. Mijn aanvraag werd keurig uitgevoerd en bovendien nog van mondeling advies voorzien. Toen ik na bestudering van de offerte de bestelling plaatste kreeg ik keurig een geschatte levertijd van elk apparaat afzonderlijk. Vervolgens werd de levering conform de planning en volgens T&T berichten geleverd. Prima. nu nog afwachten of de apparaten het ook doen..... maar dat is meer een issue voor de fabrikant/leverancier dan voor Keukenloods. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Max 26-10-2020

Smeg oven gekocht bij Keukenloods in Zwaag. Prima geholpen. En kon de oven gelijk meenemen.

Patrick 26-10-2020

Aardig personeel dat met je mee denkt en je niet over probeert te halen snel iets te kopen.
Ook heeft het personeel kennidls van wat zij verkopen.

Jos 26-10-2020

23 jaar oude inbouwkoelkast was echt wel aan vervanging toe. Mooie Miele inbouw koelkast uitgezocht, scherpe prijs, goed overleg over de inbouwmaten, en extra controle zodat niet het verkeerde model besteld zou worden. Volgens afspraak ingebouwd. Oude afgevoerd inclusief verpakkingsmateriaal. En voor dat de nieuwe er werd ingezet, ook nog netjes de kast schoongemaakt. Goed, vriendelijk en deskundig personeel. Niet verder kijken en ga gewoon naar keukenloods.nl!

Jos 26-10-2020

Oude 23 jaar inbouwkoelkast was echt wel aan vervanging toe. Mooie Miele inbouw koelkast uitgezocht, scherpe prijs, goed overleg over de inbouwmaten, en extra controle zodat niet het verkeerde model besteld zou worden. Volgens afspraak ingebouwd. Oude afgevoerd inclusief verpakkingsmateriaal. En voor dat de nieuwe er werd ingezet, ook nog netjes de kast schoongemaakt. Goed, vriendelijk en deskundig personeel. Niet verder kijken en ga gewoon naar keukenloods.nl!

timo 26-10-2020

alles ging netjes,info goed,bezorging goed.schijnbaar kwam onze vriezer kapot aan van de fabriek,dit werd allemaal netjes medegedeeld.