Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 22-05-2020

Zeer tevreden over de toestellen en over het personeel .
Ook snelle en vlotte levering.

Anna 22-05-2020

In eerste instantie gingen wij voor de lage prijzen, personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, afspraken zijn goed nagekomen.

Ton van der Kooij 22-05-2020

Al eerder kookplaat gekocht en ben ook toen zo goed geholpen dat ik weer contact opnam vanwege de overleden koelkast. Opnieuw zeer correct geholpen, heel goede uitleg over de verschillende types met de voor en nadelen hiervan. Ook de prijs netjes dus direct akkoord gegeven en met een paar dagen netjes thuisbezorgd en de oude koelkast mee retour genomen. Dik tevreden.

Tahnee Fraser 22-05-2020

Top service. Onze wasmachine was niet op voorraad en wij hebben een andere aangeboden gekregen tegen dezelfde prijs. Super snelle levering tot aan de voordeur en de oude wasmachine werd me teruggenomen!

HJansen 22-05-2020

Een gebruiksvriendelijke site en een uitstekende levering en servive alles op de afgesproken tijd in huis gekregen

Van harte aanbevolen! 21-05-2020

Mooie producten, scherpe prijsstelling en bij contact met medewerkers een en al vriendelijkheid.

Herman 21-05-2020

Veel verschillende producten tegen een gunstige prijs. Overzichtelijk en steeds weer nieuwe opstellingen.

Selma Hausil 21-05-2020

Goede service, geeft goed informatie bij beschadigingen en wat je moet doen.

Flipse 21-05-2020

Keukenloods.nl doet wat ik verwacht. Ik kies een apparaat, betaal en keukenloods levert.

Terence 21-05-2020

Klantenservice is echt uitstekend! Behulpzaam !Product laten bezorgen. Zeer tevreden over onze keuze vanaf online shopping.

Wim 20-05-2020

Netjes geholpen in Utrecht werd echt de tijd genomen om alles uit te zoeken

Martijn Hessels 20-05-2020

Goede service en zelfs heel behulpzaam met een omruiling na een item die verkeerd was besteld

Caspar 20-05-2020

Goede service, heel klantvriendelijk, kundig personeel en snelle levering. Wij zullen Keukenloods aan iedereen aanbevelen.

Jan 20-05-2020

Ik had met spoed een wasdroger nodig.
in vergelijk met b.v. Coolblue en BBC was de Keukenloods de goedkoopste.
Tevens was de levertijd het snelste: binnen een dag (i.v.m. COFID-19 leverde de andere pas na een paar dagen).
Ook de Keukenloods neemt je oude witgoed mee.
Bij deze aankoop was alles telefonisch geregeld en goede communicatie via de E-mail.
Prima ervaring met deze firma.

Huub 20-05-2020

De vraag naar een nieuwe vaatwasser was zeer snel geregeld en wij kregen vier vaatwassers aangeboden die in onze keuken zou passen. Wij hebbende AEG genomen en de personen die deze hebben ingebouwd waren zeer goede vaklui. Alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden.

F Sievers 20-05-2020

Prima winkel, groot aanbod en duidelijke afhandeling van bestelling. Enige op te merken was dat accesoires voor producten niet gelinkt zijn aan producten zelf. Dit gaf me wat verwarring.

Boy 20-05-2020

Snel en accuraat. Even moeilijk met bestellen. Later prima geregeld. Gunstige prijs.

Tom 20-05-2020

Ruime keuze en bestelling is eenvoudig geplaatst. Klein minpuntje is dat de levering niet binnen de aangegeven termijn werd gedaan zonder mededeling, dit moest on-line geraadpleegd worden. Na een melding hiervan kwam alles in een stroomversnelling en werd ik continue op de hoogte gehouden. Verder perfect dus.

Peter 20-05-2020

Ik koop vaak online. Maar dit is de eerste shop, waar ik werkelijk helemaal niets op aan te merken heb, en dus geen verbeterpunten kon bespeuren.
Ze hebben een overzichtelijke website, de communicatie verliep snel en vlekkeloos, ze maken de laagste prijs garantie waar en ze leveren snel.
Kortom, volgens mij moeten ze deze manier van werken vasthouden.

Henk 19-05-2020

Duidelijke website, scherpe prijzen.
Duidelijke uitleg in de showroom.
Product op tijd geleverd (binnen 3 dagen)
Het product (vaatwasser) voldoet aan de verwachting.

Elly 19-05-2020

Door het goede advies, mooie producten voor een goede prijs. Prima communicatie en netjes volgens planning geleverd.

Anthonya 19-05-2020

Gemakkelijke bestelwijze; goede informatievoorziening, ook over leveringstijd; aardige en kundige installateurs.

Toin 19-05-2020

Fijne winkel. Goede service. Prima assortiment
Zou het aanbevelen. Kom zeker terug.

Ans 19-05-2020

Goede snelle levering. Ben tevreden kook al heerlijk op de inductieplaat.
Het advies in de winkel was helder en makkelijk Zou deze winkel zeker aanbevelen.

Senna 19-05-2020

We zijn geweldig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe keuken. Er wordt goed meegedacht en de service is helemaal top!