Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerrit en Mariet Govers. 05-07-2022

Ben zeer tevreden over de Bosch afzuigkap.Ook zijn we zeer te spreken over de vakkundige en enthousiaste verkoopster. We hebben onze zoon getipt over onze ervaringen. Hij komt binnenkort in Nederweert kijken voor de aanschaf van een keuken.
Gerrit en Mariet Govers

Fons 04-07-2022

Shop betrouwbaar voor wat betreft leveringskwaliteit -en termijn. Installatie zeer kundig, informatief, volgens voorschriften én netjes

Christel 04-07-2022

Snelle levering, vriendelijke aan de telefoon.
Alleen de bezorger was niet vriendelijk zelfs wat onbeschoft. Maar dat zou mij niet weerhouden om daar nogmaals te kopen.

Johan 04-07-2022

prima service. Eerst in de winkel te Gaanderen. De door ons gewenste Magnetron was daar niet op voorraad maar wel bestelbaar dus is dat ter plekke geregeld. Levering prima contact over dag en daarna over tijdslot. Levering door een vriendelijke efficiënte bezorgen met inname van de oude. Top

Tevreden klant uit Delft 04-07-2022

Vriezer gekocht, telefonisch prima geholpen en de levering was snel en netjes. Zeker aan te raden.

Gerrit Crezee 04-07-2022

€300 goed koper dan een ander voor een identieke inductieplaat dat lijkt mij al een goede motivatie om naar Keukenloods te gaan.
En we zijn goed en vriendelijk geholpen, de levertijd was langer dan dat ze hadden verwacht (maar dat is overal het zelfde) werden daar over keurig netjes van op de hoogte gehouden.
Kortom niets verkeerd aan Keukenloods wat ons betreft.

Veronica Kenter 04-07-2022

Site is gebruiksvriendelijk en de levering was helemaal in orde. Vriendelijke installateurs. Ben helemaal tevreden.

G.J.M. Bons 04-07-2022

Medewerker denkt direct spontaan mee voor nieuwe afzuigkap vanaf start contact. Vraagt door over huidige en oude model en geeft informatie over mogelijkheden en kosten. Vriendelijke vlotte man met kennis van de producten.

rene 04-07-2022

goede service, tegenwoordig valt het niet mee met productiestops en leveranties, maar toch is keukenloods erin geslaagd om te leveren. Complimenten

Jroy 04-07-2022

Redder in nood. Vanwege leveringsproblemen waren we al een half jaar aan het wachten op de kookplaat. Bij keukenloods was die gewoon op voorraad. Is snel geleverd en door onze keukenleverancier geplaatst. Ben er erg blij mee

Wim R 04-07-2022

Ruime keuze voor de goede prijs.
Nu voor de tweede keer zaken gedaan met de Keukenloods. Keurige bezorging, netjes op tijd.
Vriendelijke bezorger. Oude apparatuur zonder gedoe weer meegenomen.
Zo wil je behandeld worden!
Wat ons betreft tot de volgende keer!

Pieter Smit 04-07-2022

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers, snellere levering dan verwacht tegen de scherpste prijs. Top!

Rogier 04-07-2022

Alle keuken apparatuur gekocht uit voorraad. Flexibele levertijd gaf ons rust tijdens de verbouwing. Top service.

gerard 01-07-2022

product duidelijk omschreven en mooie foto's
je word goed op de hoogte gehouden van de bestelling en levering
verschillende betaling methoden
keukenloods is zeker een aanrader

jussenj 30-06-2022

Zeer goede klantenservice die echt met je meedenken, duidelijke site en snelle levering!

Carin. Nix 30-06-2022

Goede. Service. Gegeven. Telefonisch. Goede. Apparatuur. Aan bevolen. Perfect

Carin. Nix 30-06-2022

Gode. Appaatuur. En. Perfect. Afgeleverd. Goed. Aanbevolen. Door. Keukenloods. Persoonlijk. Contact. Mee. Gehad

Mark 30-06-2022

Prima, service en levering op afspraak. Bellen zelf op om leverdatum samen te overleggen

Jos 29-06-2022

Uitstekend geholpen met een goed advies. Uitstekende levering. Nemen ruim de tijd om ons goed te helpen aan een koelkast en een afzuigkap om onze keiuken te renoveren.

EvdH 27-06-2022

Duidelijke website, goedkoopste aanbieding, duidelijk account waardoor je je bestelling goed kunt volgen, er word aangegeven als je aankoop binnen is en kunt dan zelf aangeven op welke dag jou aankoop geleverd kan worden. Je krijgt de dag van tevoren een reminder dat ze komen welk dagdeel en tussen welke tijd, als de chauffeur onderweg is krijg je een telefoontje dat hij binnen 30 min bij jou is, wij raden de Keukenloods aan ;-)

Ruud 27-06-2022

Goede service en prijs kwaliteit verhouding is top. Apparatuur bevalt prima en daarom erg tevreden. Zeker aan te bevelen

Hoogland 27-06-2022

Goed geholpen en goede service en snel afgeleverd.mooie winkel met heel veel keus.

Familie goossns 27-06-2022

Goed voorgelicht
Fijne verkoper
Hebben al meerdere witgoed gekocht
Altijd naar tevredenheid

Jan 27-06-2022

Hier werkt een man die je altijd voorziet van alle relevante informatie. Aardige vent en daarom kopen wij hier graag.
Wij waren ip zoek naar een quooker. Eerst bij iemand anders grweest, die waarschijnlijk genoeg verkocht. Toen naar keukenloods Amsterdam. Daar werden we fantastisch geholpen en hebben uiteindelijk ook daar gekocht.

Liesbeth 27-06-2022

Duidelijke site, snelle levering, goede en professionele bezorging/plaatsing.. zéér klantvriendelijk en heldere communicatie.. aan te bevelen..