Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

René D 30-01-2023

Bestelling en afhandeling voor aflevering was prima.
Ook fijn dat je het oude apparaat kan meegeven aan de berzorger is fijn.

Bezorger komt volgens afspraak aan de deur: Oh, moet ik die ook mee terug nemen.
Daar weet ik niks van.
Na enig aandringen van ons en ook daarbij verteld dat dit is gemeld bij het plaatsen van de bestelling is het oude apparaat meegenomen.
schijnbaar is het uit zijn handen gevallen tijdens lopen, dit omdat 1 van onze kinderen zijn banden (ja, beide) had lek gereden door glas wat op de stoep lag voor ons huis. Het had gesneeuwd, dus was niet zichtbaar.
Het zou fijn zijn als de bezorger even had aangebeld en dit had doorgeven, hij had dit niet zelf hoeven op te ruimen, dat wilde ik ook wel doen, maar meld het dan wel even.
Klacht hierover ingedient via de website gaat niet, ik kom niet op de beloofde "klachten pagina".
Een mail hierover gestuurd waarop nog steeds geen antwoord is ontvangen.
Officiele reactie van Keukenloods 31-01-2023

Beste René,

Wat vervelend dat je zo'n slechte ervaring hebt met onze bezorgers. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Kun je je ordernummer sturen naar emma@keukenloods.nl? Dan kan ik even kijken of ik nog iets voor je kan betekenen.

Emma | Keukenloods.nl

Fam. B 29-01-2023

Vaatwasser gekocht bij keukenloods Zaandam.
Kregen duidelijk en heldere informatie.
Tevreden.
De geleverde vaatwasser werkt prima.
Heeft een 65 graden Programma van 1 uur, die goed wast en droogt.
Levering vonden wij wat minder.
Niet zo vriendelijk en schoof hem zo de woonkamer in en trok de voordeur dicht.
Terwijl hij de oude mee moest nemen, dit hebben we nu anders opgelost.

Trudy Jansen 27-01-2023

Vriendelijk geholpen veel keuze in apparatuur gezellige winkel en aardig personeel

Frank 27-01-2023

Ondanks problemen met de afzuigkap bij levering ben ik gelijk en deskundig geholpen waardoor het probleem nog dezelfde dag werd opgelost

J.F. Postma 27-01-2023

Wij zijn tevreden met de levering. Het had bij ons betrekking op warmte storing in de 11 jaar geleden gekochte vaatwasser. Bij controle bleken de onderdelen Niet meer leverbaar. Gevolg een nieuwe vaatwasser bij Keukenloods.

Riekpas 27-01-2023

Supertevreden, alle apparatuur voorradig(wel ver van te voren besteld😉) maar alles keurig verpakt en heel en volgens afspraak geleverd, kortom een aanrader👍

Tolga 27-01-2023

Van begin tot eind zonder problemen netjes en zonder problemen. Informatie over de levering was ook goed.

J.Frissen 27-01-2023

Website duidelijk en snelle complete levering. Ruime keuze en goede omschrijving.

Dimitrios 26-01-2023

Very friendly, answered all my questions. Helped me through the whole process of ordering the dryer. It was the only shop that could deliver the dryer in a short amount of time, at almost the best price. The installation costs were a bit expensive compared to other stores, but all in all my experience was excellent.

Lauwers P 25-01-2023

Absolute aanrader !

Klantvriendelijk en professioneel advies.

Scherpe prijzen en tijdige levering.

Annemiek Bijl-de Leeuw 25-01-2023

Vriendelijk te woord gestaan en meegedacht of de nieuw aan te schaffen inductiekookplaat ook past in de huidige uitsparing ter vervanging van de oude. Samen alle in-en-outs vergeleken. Laten aansluiten door installateur. Enige minpuntje was dat ze vergeten hebben te melden dat Reinders 24 dagen rond Kerst en Oud en Nieuw vrij waren. Maar dat terzijde.

Muppiepuppie 25-01-2023

Prachtige inductie kookplaat AEG aangeschaft. De pitten liggen schuin tegenover elkaar zodat er meer ruimte voor de pannen is. Goede uitleg gekregen van de verkoper.

Lidia 24-01-2023

Ik was op zoek naar een waterkoker die ik nergens meer kon vinden, maar wel bij Keukenloods en voor een scherpe prijs. Snelle levering.

Hans de Jong 24-01-2023

Heel goede prijs voor de apparatuur, goed geholpen in de winkel en achteraf goede raad over de inbouw alwaar we tegen wat problemen aaliepen m.b.t. inbouw ruimte.

Henk 24-01-2023

We zijn uitermate kundig en vriendelijk geholpen in de winkel bij het vinden van de koelvriescombinatie die in onze bestaande keuken past. Dat is goed voor een '10'.
De levering was op het aangegeven tijdvak, maar de bezorger wilde in eerste instantie het oude apparaat niet meenemen. "Die had beneden bij de deur moeten staan", zei hij. (We wonen op de eerste verdieping in een appartementengebouw met lift) Maar dat kon hij vervolgens niet hard maken. Dus toch meegenomen. Daarom een '9'.

Bep Hoogstraten 24-01-2023

Wij hebben voor de Keukenloods gekozen omdat de inbouw koel-vriescombinatie die wij hadden uitgezocht daar het goedkoopst was en Keukenloods ook een goede beoordeling had. Daarbij komt ook dat de wens van ons als klant goed nagekomen is. Levering was netjes en keurig, wij zijn helemaal tevreden dus!

Floran 24-01-2023

Vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg over artikel gegeven!
Artikel op tijd geleverd.

Kees 24-01-2023

Bij aanschaf van een bakoven overleg gehad met een deskundige medewerker. Voor en tegens afgewogen en uiteindelijk tot een, naar nu blijkt, juiste keuze gekomen. Overleg was nodig omdat het een inbouwoven was die in plaats kwam van een oud en versleten exemplaar, en dan heb je te maken met andere afmetingen. Daarnaast een zeer korte levertijd . Genieten van het product.

Annemarie 24-01-2023

Keurig op de afgesproken dag geleverd. Alles netjes in orde. Nette prijs. En achteraf betalen mogelijk.

Nico Griek 24-01-2023

Inbouw inductie plaat op zondag geplaatst. Paste niet. Zondagmiddag contact gehad met de Keukenloods en reeds maandagochtend kon ik hem omruilen voor een passend model. Uitstekende service. Aanrader.

Frits van Laar 24-01-2023

Zijn goed geadviseerd over de aankoop van de oven.
Levering is prima verlopen.
Jammer dat het meenemen van de oude oven niet helemaal vlekkeloos verliep, maar ook dat is opgelost.

Pardes 24-01-2023

Heel blij met Keukenloods. Medewerkers hebben zich servicegericht, vriendelijk en vooral eerlijk opgesteld. Hebben in het hele proces meegedacht en flexibel opgesteld. Netjes alle afspraken nagekomen en beste prijzen t.o.v. de rest!

Slimfreak 24-01-2023

Duidelijke site, overzichtelijk met prima informatie over voorraad. Prijs is super en bezorging zeer correct

c.hoogstrate 24-01-2023

Deze 7 geef ik omdat ik wel tevreden ben over de apparatuur, maar aangezien ik met jullie samen gekeken heb naar een vervangende kookplaat, bleek deze bij installatie toch niet de juiste te zijn. Vervolgens heb ik met jullie gezocht naar een wel passende kookplaat en deze ook gevonden.
Waar ik echter niet zo blij mee was was, dat ik 2 keer installatiekosten heb moeten betalen,
en wel: 268,95 en 119,00 euro. Enige coulance van hun kant had ik toch wel op prijs gesteld.

Marjo 20-01-2023

Winkel bezocht naar aanleiding prijs op de website.
Vriendelijke verkoper.
En de aanbieding was echt heel goed.
Winkel heeft ook heel veel keuze