Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John Goverts 19-08-2020

De aankoop van onze nieuwe koelkast was de eerste bij Keukenloods. Via de site van Siemens-Bosch kwam ik bij Keukenloods terecht en ik besloot de gok te wagen. Ik had immers nog nooit van Keukenloods gehoord...
Geen spijt van. Bestelling ging vlotjes. Vervolgens kwam er een communicatie op gang met het Inbouwteam en ook dat ging prima. Tenslotte: de koelkast is keurig volgens afspraak geleverd en door de monteur van Inbouwteam keurig ingebouwd.

Karine Steenman 19-08-2020

Ik ben heel erg goed geholpen in de winkel, en heel mee denkend vriendelijk personeel.
Chapeau😁

Jan Reijm 19-08-2020

Vakkundig personeel wat niet opdringerig is, goed naar de klant luisterd, mee denkt, adviseerd en er alles aan doet om jou tevreden de aankoop laat doen. Goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid en snelle levering.

Ellen 18-08-2020

Duidelijke site, snelle beantwoording van vragen. Een vaatwasser was niet op voorraad en we kregen zonder extra kosten een duurder exemplaar aangeboden ter vervanging.

Alexander 18-08-2020

Prima site /shop overzichtelijk gerangschikt met juiste informatieve omschrijving.

Chris 18-08-2020

Al meerdere malen in de afgelopen jaren spullen bij de keukenloods besteld en altijd tot grote tevredenheid. Ze hebben een uitstekende service en zijn er echt op uit om jouw te helpen.
Zo bellen ze bijvoorbeeld even om te controleren of de afmetingen van je nieuwe koelkast wel echt de juiste zijn.
En dat noem ik nu service en betrokkenheid!

Peter van Hoof 18-08-2020

In mijn Online zoektochten naar keukenapparaten kom ik met zekerheid uit bij Keukenloods. Ik zoek kwaliteit en de beste prijs. Die prijs komt altijd het laagst uit. Verder duidelijke communicatie, vlotte levering volgens afspraak, en zelfs betalen met AfterPay. Ik ben zeer tevreden.

Liesbeth 18-08-2020

Prima proces van levering. Heldere afspraken, zelfs nog een controle berichtje om te checken of het bestelde product wel het juiste was. Levering ging vlot en product is ook prima. Kortom: PRIMA

J. de Vries-Reintsema 18-08-2020

Zeer duidelijke website en heel eenvoudig om, in ons geval, de juiste keuze voor een nieuwe koelkast te maken. Ook de orderstatus en informatieverstrekking na het plaatsen van de bestelling was snel en precies. Super!

Eddy 17-08-2020

Klantvriendelijk en denken goed mee met het vinden naar de juiste oplossing

Edmond 17-08-2020

Na 20 jaar tijd voor een nieuwe afzuigkap van Bosch tijd voor een nieuwe Bosch.duidelijke website met handige zoekfunctie.
Na nog een vraagje telefonisch contact gehad ,duidelijk en vriendelijk advies. Gelijk telefonisch bestelling gedaan.
Afzuigkap netjes vlgs afspraak geleverd.

Coby Peeters 17-08-2020

Na wat gesteggel over de prijs, toch nog naar volle tevredenheid geregeld.
Installatie van de apparatuur was perfect en professioneel.

Bianca 17-08-2020

Wij hadden deze shop gekozen omdat hij goedkoop is dachten wij keukenloods.We hadden de combi magnetron goedkoper gekregen van 699 voor 599€. Thuis hadden wij hem geïnstalleerd en mijn dochter zei jullie hebben te duur betaald hij staat op internet voor €525. Jammer dat de verkoper hier niets over zei. Want die 100 euro ging er makkelijk af . Daarom zou ik zeker tegen derde zeggen kijk eerst goed op internet wat de prijs is.
Verder nette winkel.

ike 17-08-2020

nadat de eerste levering niet goed is gegaan door een kleine fout in het mazazijn, heb ik deze levering geannuleerd, en binnen twee dagen mijn geld terug gehad.
na terug keer van een buitenland trip heb ik weer het zelfde combie oven besteld en dit keer ging het perfect, levering kwam op de tijd die ze aan hadden gegeven in de sms die ik ontving.
ik heb het product nu twee weken uitgeprobeerd en voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen.
mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben wat door deze winkel wordt verkocht, dan ga ik daar zeker weer shoppen als ze in de prijs ook mee kunnen met andere.

hessel meijet 16-08-2020

Vriendelijk, luisterend oor en vakkundig advies..............................

Marco 16-08-2020

Zonder telefoonnummer kreeg ik per e-mail geen offerte voor een vaatwasser, waardeloos!.
Reacties waren wel snel.

Fred 15-08-2020

Goede begeleiding en service, uiteindelijk ook een prima voorstel.'
Levering is strak geregeld.

Wil 15-08-2020

Hebben een inductie kookplaat aangeschaft.
De prijs en de levertijd is prima!

Petra 15-08-2020

Goede prijs, Zeer vriendelijke bezorging. Snelle levering. Houden zich aan de afspraken. Gratis biervat was bij het transport kapot gegaan en dit werd de volgende dag per post toegestuurd.

Danny langendoen 15-08-2020

Goed en vriendelijk geholpen, keuzehulp bij twijfel is grandioos. De Volgende keer zeker weer naar Keukenloods.

Paul 14-08-2020

Een soepele aankoopprocedure, alleen was de leveringstermijn met "enkele dagen " wat kort gestart, dit werd onmiddellijk rechtgezet bij de bevestiging van de aankoop, termijn 2weken, en die werd dus stipt nageleefd. Voor de levering werd de levertijd meegedeeld, ts 7u15 en 10u15, de afstand naar Aalst (België) in acht genomen zeer vroeg. Groot was mijn verbazing dat de levering er was om 7u45, bij navraag bevestigde de jongeman dat hij om 4u15 in de nacht vertrokken was. Ik was stomverbaasd dat zoiets vandaag nog mogelijk is. Moet ik nu applaudisseren of aanklagen, ik weet het niet. In elk geval de levering was piccobello in orde en de volgende dag om 10 uur was de zelfinstallatie van mijn dampkap op een granieten achtergrond een feit, met dan k aan Keukenloods.
Paul Callebaut (76 jaar).

Cobus 14-08-2020

Prima service. Kleine onderdelen konden we bij de winkel in Utrecht ophalen.

Johnvdl 14-08-2020

Ja, alweer gelukt. Ik ben al een trouwe klant die geniet van 1) de beleefde hulp 2) de keuze 3) DE PRIJS !!
dat bij elkaar opgeteld doet me iedere keer weer terugkomen !!

Willem v d Hoeff 14-08-2020

Snelle en correcte levering van de aankoop ,tevens goede informatie gedurende het traject van levering. Keurig, een tevreden klant in deze.

Maurice 14-08-2020

Ik heb geen enkele negatieve opmerking alles is van A tot Z perfect geregeld