Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Robert 19-06-2024

Goede service.elke keer op de hoogte gehouden via mail.telefonisch contact 15 min voor ze het komen brengen.

Jan de Boe 19-06-2024

Super.. perfecte site, alles lekker duidelijk en overzichtelijk, product keurig geleverd

Korthals 19-06-2024

De verkopers hebben geen idee wat het betekent een nieuwe iPhone en iPad te installeren vanaf een oude. Ook de nodige oplaadkabels zijn hen totaal onbekend
Coolblue Klantenservice 22-06-2024

Hi Korthals,

Bedankt voor je review. Wat balen om te vernemen dat je niet tevreden bent met onze service.

Zou je ons meer informatie kunnen geven over wat er precies is gebeurd via: klantenservice@coolblue.nl? Ook horen wij graag in welk filiaal dit is gebeurd. Wij kijken natuurlijk dan graag mee naar wat we voor je kunnen betekenen.

Coolblue

Justin 19-06-2024

Camera via coolblue gekocht. Voor 23.59 besteld is de volgende dag in huis, althans dat stond er. Ik had mijn bestelling vrijdag gedaan en mijn thuisadres als bezorgplek opgegeven. Inmiddels is het dinsdag en wordt mij camera op een onbekende tijd bij een post NL punt afgeleverd die 10km van mijn huis af ligt! Ik heb hem juist bij Coolblue besteld vanwege deze belofte van de volgende dag in huis ivm vakantie waarbij ik hem wou meenemen… Waardeloos… :-(
Coolblue Klantenservice 22-06-2024

Hi Justin,

We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat je jouw camera graag had willen meenemen op vakantie!

Voor het ongemak hebben we een voucher op je account gezet. Hopelijk kan je de voucher gebruiken voor iets leuks in de toekomst.

Coolblue

Harold 18-06-2024

Super service en vriendelijk. Snelle afhandeling geld terug storten. Retour / omruilen geen gedoe.

Irene 18-06-2024

Goede prijzen makkelijk dat jezelf de datum kan kiezen en dat je via de email tot een uur voor de aflevering op de hoogte wordt gebracht.
Ze nemen de oude apparaten mee en het afval van de nieuwe apparaten.
Echt perfect ik heb al 2 keer gewassen en gedroogd en ik ben er heel blij mee.
Echt een aanrader!!

Marcel 18-06-2024

Snel, overzichtelijk en duidelijk, dito voor bezorging deze was uitermate correct en to the point!

Henri 18-06-2024

Goed bedrijf met prima prijzen, veel keus met duidelijke omschrijvingen en een snelle levering.

Zelda 18-06-2024

Ik vind het fijn dat de winkel in de buurt is! Ik kreeg uitstekend hulp van ... bij het kiezen van een nieuwe laptop.
Heb hem zelf opgehaald.
Ook toen ik de laptop kwam halen werd ik ook goed geholpen bij het veranderen van mijn software bestelling.
Vriendelijke mensen die weten waar ze het over hebben en ook de software kwam op tijd aan. Bezorgd op de fiets😉

Wederom en goede ervaring met Cool Blue.

Monique 18-06-2024

Niet blij met de levering. Ik had mijn product graag in ontvangst willen nemen. Afgelopen donderdag heel de dag gewacht. Na 17.30 uur kreeg ik een mail dat PostNL mij mis had gelopen. Heel vreemd ik was juist heel de dag thuis gebleven en met smart op mijn product zitten wachten. Geen PostNL gezien. Ik snap dat je na een dag werken om 18.00 uur lekker aan wilt schuiven voor het avondeten. Alleen jammer dat je het bezorg werk niet af maakt en doet alsof de laatste ontvangers niet thuis zijn. Wat ik spijtig vind is dat ik juist bezorgkosten heb betaald zodat het pakket thuis bezorgd kan worden omdat het pakket groot is. Nu mag ik toch mijn pakket ophalen op een PostNL punt. Ik vraag me af waarvoor ik dan bezorgkosten heb betaald. Kan nu nog steeds niet van mijn inductieplaat genieten. Dus nee niet blij dat jullie PostNL inzetten voor de bezorging. Dit is al meerdere keren gebeurd. De service van PostNL is 10 x niks

Een ontevreden klant!
Coolblue Klantenservice 20-06-2024

Hi Monique, wat jammer dat jouw inductieplaat niet geleverd is zoals je verwachtte en waar je tevens betaald voor hebt. Dit is niet de service die je van ons gewend bent en we snappen je teleurstelling dan ook zeker.

We zien dat je ondertussen de inductieplaat toch hebt weten af te halen. Hopelijk werkt deze goed en heb je al heerlijke gerechten kunnen maken. Terugdraaien kunnen we helaas niet, wel hebben we een voucher van €40,00 op je account verwerkt voor het ongemak. Deze kun je inzetten op je volgende bestelling waar we hopen de glimlach terug op je gezicht te kunnen toveren!

Paul 18-06-2024

Site prima, personeel uitstekend. Organisatie kan beter. We kwamen een bestelling ophalen. Dan lijkt het me logisch dat 1 of 2 medewerkers de “afhalers” in een rap tempo aftikken (iedereen weet al wat ie wil, dus dat kan snel afgehandeld worden), zodat de verkoop en advisering rustig door de rest kan worden opgepakt en door die 1 of 2 als er niets af te halen was. Helaas werden alle drie de opties door elkaar opgeroepen, waardoor ik voor mijn gevoel onnodig lang moest wachten en waardoor ik het idee had dat het niet veel uitmaakt welke keuze je bij binnenkomst maakt.
Coolblue Klantenservice 20-06-2024

Hi Paul, het klinkt inderdaad alsof je onnodig lang in de winkel hebt moeten wachten om jouw bestelling in ontvangst te mogen nemen. Het zou logischer zijn om het op jouw manier af te handelen. Deze feedback nemen we van harte en zal doorgespeeld worden aan de desbetreffende winkel. Verder hebben we een voucher van €15,00 aan jouw account gekoppeld voor een volgende bestelling, we hopen daar de glimlach weer terug op je gezicht te kunnen tonen :)

Pluijmen Maria 18-06-2024

Super snelle levering , hele vriendelijke bezorger
Zeker een aanrader om bij een nieuwe aankoop eerst bij Coolblue te kijken.

ron 17-06-2024

Makkelijk bestellen ,prima service , goede uitleg ,vriendelijk personeel ,korte wachttijd

Monique 17-06-2024

Ik was in de nieuwe winkel op de Bilderdijkstraat in Amsterdam. Mooi ruim opgezet, goed systeem met wachtrij zodat je niet zenuwachtig de hele tijd achter personeel aan moet lopen. Advies over TV was voldoende, personeel zeer vriendelijk. TV gekocht en deze werd heel fijn de volgende dag, een zaterdag al bezorgd. Prima op de hoogte gehouden wanneer de chauffeur langs zou komen. Al met al een fijne ervaring.

Spanetje 17-06-2024

Alles precies volgens afspraak geleverd. Het bestellen ging heel gemakkelijk. De accessoires voor de KitchenAid werken prima. Zeergoede kwaliteit.

Danny H. 17-06-2024

Fijne winkel, ruime keuze en ontzettend snelle levering. Retourneren indien nodig is ook erg makkelijk en zonder probleem. Prijzen conform normaal, niet goedkoper. Maar door de snelle levering en verschillende betaalmogelijkheden gewoon fijn om hier te bestellen.

Astrid 17-06-2024

Ik had een miskoop (vaatwasser Inventum VVW6040AB) die absoluut niet volstond. De klantenservice van Coolblue was superbehulpzaam, een 'geen enkel probleem'-reactie, en diverse opties voor ruilen/retour incl logistiek ontzorgen. Top.

Heb regelmatig bij Coolblue geshopt, zowel online als in de winkel. Altijd prima prijzen en prettige winkelservice en levering ook naar wens.

Kareltje5 17-06-2024

Headset gekocht. Deze voldoet aan verwachtingen. Duidelijke communicatie over bezorging en vriendelijke bezorger. Kortom alles was helemaal oké.

ouwe 17-06-2024

Zoals altijd,waar voor je geld,snelle verzending.
Eventuele uitleg kun je altijd raddplegen.
Toppie.

Johan 17-06-2024

Voortreffelijk proces bij aankoop van een wasmachine. 1e stap: orientatie vergelijkingstests en beoordelen van de informatie op de website. Stap 2: bestellen via een heldere procedure. Dag van levering afspreken. En bevestiging van bestelling via de mail. Stap3: ruim 24 uur voorafgaand aan de levering via de mail en SMS informatie over de levering (met optie tot wijziging als het achteraf toch niet uitkomt), daarna vroegtijdig informatie over het dagdeel, 's morgens vroeg het tijdstip bij benadering en een kwartier voorafgaande aan de levering een telefoontje 'we komen eraan'. Waar kan het dan nog fout gaan zou je zeggen.
Stap 4: de levering keurig volgens afspraak, uitleg over de aansluiting en welke nazorgafspraken gelden. En de info klopte perfect. Alles draait naar tevredenheid.

Ricardo 17-06-2024

Tot 2 x toe een televisie ontvangen die kapot was. Uiteindelijk was 3 x scheepsrecht.

Hi Ricardo,

Dan blijkt het gezegde dus wel te kloppen! Geintje natuurlijk, dit had gewoon de eerste keer al goed moeten gaan. Gelukkig heb je ondertussen alsnog een goed werkende TV ontvangen en kun je van het EK genieten. Om de pijn wat te verzachten hebben we in ieder geval een voucher van €30,00 op jouw account verwerkt, deze kun je bij een volgende bestelling inzetten die hopelijk wel in één keer goed gaat.

Martin 16-06-2024

Eerste keer dat ik hier heb besteld. En zeer tevreden mee top.
Snelle levering,en goede uitleg over de Pixel buds.
Kom hier zeker terug.
Thanks.

Jacqueline Klee 16-06-2024

Ik koos voor Coolblue omdat ik er goede dingen over hoorde. AEG stofzuiger besteld. Keurig op tijd geleverd door Post. Echter, het bedieningspaneeltje in het handvat valt eruit. De opties die mij worden geboden zijn sowieso de hele stofzuiger terugsturen. Ofwel afleveren bij Coolblue of bij een Postnl punt. Beide winkels liggen in een voetgangers gebied. De doos is zwaar en onhandig, dus niet te tillen of te hanteren voor mij. Hoe dan ook kan je daar zelfs niet dichtbij komen met de auto. Mij is verteld dat ze geen losse onderdelen hebben. Ik heb twee keer telefonisch contact gehad en ophalen is geen optie. Op de site van AEG zie ik echter dat dit onderdeel voor rond de €25 te bestellen is, dus hoezo geen losse onderdelen? Slechte beurt van Coolblue. Voor mij de eerste en de laatste keer.

Hi Jacqueline,

Wat balen dat er gelijk na binnenkomst al een defect was aan jouw gloednieuwe stofzuiger. Wanneer wij dit vervolgens ook niet juist oplossen is dat dubbelop pech.

Zojuist hebben we je dan ook een e-mail verstuurd om dit recht te trekken, iets wat eigenlijk gelijk al gedaan had moeten zijn. We bieden onze excuses dan ook aan voor het ongemak en zien jouw reactie per mail graag tegemoet.

Dick 16-06-2024

Snelle levering goede info over de tijd van de levering de kwaliteit van het product

Gerard 16-06-2024

Duidelijke en handige website met goede uitleg. Handige filters en vergelijk functie.