Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Rijk 08-07-2024

Snelle levering en goede website en iets retour melden gaat ook makelijk .

Hugo Visser 07-07-2024

Duidelijke en goede informatie en overeenkomstig de gegeven levertijd. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Edwin 07-07-2024

Een 8 gegeven ivm klein minpuntje over het niet uitpakken van koelkast en verpakkingsmateriaal meenemen terwijl dit wel op de site staat ! Verder prima service.

Anja 07-07-2024

Product prima maar de communicatie daar valt nog heel wat winst te behalen.

Emmy 07-07-2024

Goeie producten. Duidelijke uitleg op YouTube .
Product goed verpakt.
Snelle levering.

Mathieu 07-07-2024

1e levering koffiemachine had storing. Na contact met service balie zelfde dag, apparaat , in overleg, volgende dag retour gestuurd.
Binnen 2 dagen een spoedlevering aan huis...een vervangend apparaat. Super.

Piet Secure 07-07-2024

De medewerker van de shop wist van mijn potentiële aankoop (EUFY security systeem) net zoveel af als de vriendelijke dame van de telefonische klantenservice en net zoveel als ik had geleerd van de website. Dat bleek ook zijn informatiebron te zijn. Mijn vragen waren te moeilijk. Heb ik alle begrip voor. Er wordt teveel aangeboden. Mijn buurman wist er gelukkig meer van. Product toch aangeschaft en werkt naar volle tevredenheid.

Leon 07-07-2024

op tijd geleverd, mooi op tijd, vriendelijke en behulpzame bezorger. Vriendelijke en vrolijk. alles met een glimlach is de spreuk die waarheid is.

Ruup 07-07-2024

Net voor de vakantie begeeft de ereader het. Donderdag besteld , volgende dag geleverd, nu kunnen we op vakantie , super cool (blue)

Robin v Z 07-07-2024

Een 2de kans inbouw oven gekocht via de website.
Oven is helemaal top en precies zoals verkocht met een klein deukje aan de achterzijde. (Maar ja, inbouw over dus dat is geen probleem)

Orderverwerking en bezorging ging erg fijn. Duidelijk mailcontact en vriendelijke bezorgers. Ik kon bij het bestellen niet aangeven dat de oude mee terug moest (of ik heb dat gemist in het bestelproces) maar de bezorgers deden niet moeilijk en hebben de oude oven gewoon opgepakt. Toppers.
Niks te klagen, eigenlijk helemaal tevreden.

Ruud 07-07-2024

Breed assortiment, en mn. de 'vergelijkingsmodule' werkt prima en maakt daarna keuze maken eenvoudig.

Joma 07-07-2024

Goede website met veel goede achergrondinformatie over de verschillende apparaten

Liesbeth 06-07-2024

Goede uitleg op de site, zelfs video met beschrijving van verschillende types. Makkelijk besteld en snel geleverd.

Lex 06-07-2024

Prima prijzen, snelle service, maar ik vind het minder fijn dat mijn product zonder omdoos werd verzonden. De normale verpakking met een adressticker was afdoende voor Coolblue... Ik zou deze liever in een omdoos verzonden zien worden voor betere bescherming en zodat niet iedereen kan zien wat er in de doos zit.

Daniel de Vries 06-07-2024

Ik ben Coolblue bestaat altijd tevreden geweest over al mijn aankopen en de service naar de klanten.

Wim 06-07-2024

Op de website uitvoerige informatie over het te bestellen product en na levering leesbare hulp voor installeren en gebruik.

Bas 06-07-2024

Fijne online winkel. Alles duidelijk te vinden. Duidelijke beschrijvingen en vaak veel reviews bij de producten.

Arjan L 05-07-2024

Prijs goed, snelle levering, goede levertijdindicatie. Duidelijke instructies bij overdracht.

Saskia 05-07-2024

Wederom ern bestelling gedaan bij coolblue.
Snelle levering en ook nog via email op de hoogte gehouden vd bestelling en uitleg over het apparaat.
Wij zijn zeer tevreden over de service van onze koffiemachine

E 05-07-2024

Coolblue gekozen vanwege prijs en eerdere goede ervaringen. Helaas kostte het ophalen in de winkel ruim een half uur omdat de medewerkers met advies bezig waren. Waarom niet een persoon inzetten voor het ophalen.

Linda 05-07-2024

Website is duidelijk en geeft veel informatie. Bezorging prima, duidelijke info wanneer het komt. Bezorger was een topper!

Mart 05-07-2024

Snel geleverd, keurig op tijd. Netjes naar binnen gebracht en vriendelijke bezorger.

Tina 05-07-2024

Goede ervaringen , goede klantenservice , nu nog in gesprek om de headset te krijgen die gratis bij de rodecaster duo zit. Hopen op een goede afsluiting maar na de snelle reactie voorzie ik geen problemen.

Yjh dekkers 05-07-2024

Ik koop altijd graag bij cool bleu .zij leveren snel en goed. Op tijd bericht gekregen hoelaat ze bezorgen. Ook deze keer weer super fijn. Heel vriendelijke bezorgers .kreeg goed advies over het op de plaats zetten van de vriezer. Ook namen zij de verpakking weer mee zodat je niet met de dozen en piepschuim blijft zitten.
Cool bleu is een echte aanrader.

Don 05-07-2024

Snelle service / levering gaat perfect. Met name als je het niet thuis wil laten bezorgen maar bij een PostNL winkel.
Prijs is niet altijd even scherp t.a.v. aanbieders zoals Bol en Amazon maar die bieden weer niet altijd de mogelijkheid om het product bij een afhaalpunt op te halen.