Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

JohanJ 08-06-2022

De gebruiksvriendelijkheid van de site is uitstekend. Goed werkende filters waardoor je snel de bomen in het bos ziet zodat je efficiënt de juiste keuze kunt maken. De bestelling op eerste pinksterdag gedaan en de volgende morgen stonden de bezorgers al op de stoep. De informatie over het bezorgproces is uitstekend en inzichtelijk. De bezorging op de derde verdieping van een zware TV ging probleemloos door twee vriendelijke coolblue-ers.
De iets hogere prijs bij Coolblue ten opzichte van de goedkoopste die ik op internet kon vinden was eigenlijk zeer gering. De uitstekende service en betrouwbaarheid van Coolblue rechtvaardigd dat verschil ruimschoots.
Ik heb een 9 gegeven, maar dat zou ook een 10 kunnen zijn omdat ik eigenlijk geen verbeterpunten zie.

HG Hazenberg 08-06-2022

De site is OK en overzichtelijk, werd geleverd zoals afgesproken, wij hadden betaald voor plaatsen, achteraf bleek een knik in de slang van de droger, water op de vloer, zelf opgelost

Paul 08-06-2022

gebruiksvriendelijke webshop met een goed aanbod van producten en goede prijzen.

Kimberley 08-06-2022

Ook tijdens feestdagen, zoals zondag 1e pinksterdag worden bestellingen netjes geleverd of zijn deze gewoon af te halen in de winkel!
Qua dat betreft hebben ze echt topservice!
Hier een tevreden klant!

Rik 08-06-2022

Snel geleverd, duidelijke site en: tweedekansjes vind ik een mooi initiatief!

Evelyn 08-06-2022

Site is gebruiksvriendelijk en duidelijk. En jullie verkopen kwaliteit! Ik had een Apple adapter nodig en jullie hadden ook de goede prijsverhouding. Bezorging was ook snel!

Femke 08-06-2022

levering was niet mega snel maar ook zeker niet langzaam. het product zat netjes verpakt en kwam onbeschadigd binnen

Kim 08-06-2022

Makkelijke website, duidelijke omschrijving, snelle levering, geen onnodige extra's. Top!

Ronald 08-06-2022

Doen gewoon altijd wat ze beloven. Dat klinkt eenvoudig, maar is het vast niet. Ik betaal met erg veel plezier een klein beetje meer aan Coolblue in de wetenschap dat "het goedkomt".

Dennet O. 08-06-2022

Gemakkelijke en overzichtelijk website, ideaal dat je kunt kiezen wanneer er geleverd wordt. Super vriendelijke en behulpzame bezorger: blij verrast, het is écht als in de reclame....
Wilden betalen met VVV-cadeaubonnen, dat is wel even een dingetje... die moeten eerst omgezet worden in Cool Blue bonnen, dat was wel wat omslachtig en onhandig.

V. 08-06-2022

Duidelijke info, sneller levering.
Alleen jammer dat er geen vergelijkingsmogelijkheid is.

Coolblue, prima! 08-06-2022

Wasmachine plus droger gekocht.
Veel keuze op de prettige website, alles is hier simpel te regelen. Afspraak maken voor levering, plaatsing en afvoer oude machines eenvoudig geregeld.

Serdar 08-06-2022

Top bedrijf, top services, top personeel. Snelle levering en een super bezorging.

marianne klebach 08-06-2022

Met de Coolblue shop, kwam ik makkelijk tot mijn keuze, wat verder nog super was, dat ik de dag kon uitkiezen wanneer alles geleverd zou worden, alles klopte, tot op de minuut bijna, vakkundig en inderdaad met een lach

AvdMeer 08-06-2022

Zoals altijd snel geleverd, duidelijke omschrijving, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Coolblue blijft toch nog altijd de meest betrouwbare en beste webwinkel van Nederland.

Joke 08-06-2022

Ik zou echt niet weten wat er daar beter kan. Alles klopt gewoon en ik krijg er een goed gevoel bij, zo simpel is het. Prijs, kwaliteit en aanbod, dan de levering etc. Allemaal hartstikke goed.

Ron 08-06-2022

Het product was snel te vinden, De informatie bij het product was goed.
De levering was zoals beloofd de volgende dag.

stray 07-06-2022

omdat ik al vanaf mijn eerste P.C mijn electronica daar koop en blijf doen omdat ik nooit problemen ermee heb gehad.Heel behulpzaam zelfs.

Julien 07-06-2022

Product, nextlevelracing GT lite besteld. Doos was al beschadigd en zo het product ook. Echter vind ik het zonde om hier veel moeite in te steken als verzenden etc (niet best voor t klimaat). Ook was hij een stuk later. Maar daar kon ik niet wakker om liggen.

Stan1997 07-06-2022

Heel blij dat zelfs op zondag (1e pinkster dag) het hoesje van mijn nieuwe telefoon werd geleverd. Van moment van bestellen tot aan in gebruik name, ongekende top service van Coolblue!

snellader apple 07-06-2022

coolblue erg betrouwbaar, aardige werknemers en erg snel. Ik weet ook precies waar ik moet zijn en hoe ik geholpen kan worden. 10/10 voor de duidelijkheid

Maureen Turk 07-06-2022

Heel blij met Coolblue, smart horloge op zaterdag besteld, kreeg hem op zondag, zonder extra kosten, netjes thuis bezorgd door vriendelijke jongeman op bakfiets.
Voortaan eerst bij Coolblue site kijken voordat ik iets bestel.
Heel happy met horloge, voor een toppie prijs.

René 07-06-2022

Snelle service. Fijne site, makkelijk om informatie over een product op te zoeken. Goed advies op site.

Carla 07-06-2022

Besteld op de site en opgehaald in de winkel, omdat ik toch nog enige informatie nodig had . En deze ook gekregen .

Mf 07-06-2022

Snelle accurate levering. Geen problemen of moeilijkheden bij retouren, zelfs na een jaar niet.