Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

E. H vd Steen 25-06-2024

Vlugge levering! Aardige man die mijn vaatwasser kwam bezorgen! Zeker aan te bevelen!

John 25-06-2024

Duidelijk omschrijving die overeenkomt met het geleverde product. Communicatie is helder en frequent. Ook de afstemming met de chauffeur is heel goed.

Y. Deyim 25-06-2024

Heel goede aanbieding. Perfecte prijs-kwaliteit-verhouding. Snelle levering. CoolBlue geeft mij een goed gevoel.

Cyriel 25-06-2024

Bezorging zelfs op zondag. Goede communicatie via berichten en dan ook nog zo een vriendelijke reus als bezorger! Gewoon top!

Jantina 25-06-2024

Mijn oude tv werd minder, dus op zoek naar een vervanger. Op de site van Coolblue een goed exemplaar gevonden. Het zoeken naar een tv, was vrij simpel. Door goede filters beperk je het grote aanbod tot een selectie die overzichtelijk weergegeven wordt. Uiteindelijk een goede deal kunnen vinden, nieuwe tv met subwoofer voor een scherpe prijs. Deze besteld en de tv met toebehoren weer netjes afgeleverd. Installeren van de tv is/was niet nodig maar ook deze service is simpel aan te vragen.
Al met al een perfect proces, van zoeken tot en met het afleveren. De site is zeer overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. En het bezorgen is perfect te noemen. De medewerker, heeft idd een grote glimlach en is een mooi visitekaartje van het bedrijf!

pierre 25-06-2024

Klantenservice weet wat een bios van een laptop is

de topexperts vrienden van me van Philips hebben ernaar gekeken bios is niet te omzeilen, zelfs met een nieuwe usb stick met de bios erop geschreven doet ie niets

nu moet ik hem terug sturen en gaan ze er niet zelf naar kijken, maar gaat naar HP waar het extreem druk is dus kan maanden duren, ik heb een internet bedrijf en kan niet zonder laptop 1 week ala, maar meer word bijna onmogelijk

geen leidinggevende aan de telefoon te krijgen, ze weten als de bios kapot is is het einde oefening van welke laptop dan ook, maar hun experts die kunnen er niet naar kijken

weet een aantal grote bedrijven die hier kopen die zet ik nu mijn verhaal plus belgesprekken door, hopelijk bestellend ie hier ook niets meer, door al mijn it vrienden werd gezegd beste klantenservice, dat zal kloppen met sommige dingen, maar dit is gewoon duidelijk bios kapot is einde oefening, dus ze snappen absoluut niet waarom ze zo moeilijk doen en hebben me net al gezegd als ze het zo oplossen kopen wij er niets meer

topman inkoop Philips net gesproken, die ging even uitzoeken wat zei allemaal kopen bij cool blue, wat een waardeloze webshop zeker als de klantenservice weet wat een bios (erg knap van ze), maar dan word gewoon dezelfde procedure gestart, als een schermpje kapot.

Nu komt nog het mooiste

Ik kan de laptop niet wissen, omdat de bios kapot is, de beste monteurs van Philips hebben er naar gekeken is onmogelijk, alleen als je er een ander moederbord in plaats, maar dan moet ie open en dat mag niet.

ze willen hem in fabriek toestand terug, maar dat kan alleen als je in de computer kan komen en dat gaat niet, dus ik wil de harde schijf eruit halen die wissen en er weer inzetten, maar dat mag ook niet, ik moet hem gewoon opsturen, zei wissen hem sowieso,
ten eerste als ze er niet in kunnen kunnen zei hem ook alleen wissen als ze hem open maken

ten tweede ze sturen hem naar HP, minimaal 3 tot 6 weken kwijt, misschien nog langer is mega mega druk bij HP en hebben nog niet eens een leen toestel??, maar ik moet er maar op vertrouwen dat alle informatie die op mijn harde schijf staat niets mee word gedaan, die zijn echt de weg kwijt ik ga toch niet mijn hele bedrijf met contacten inkoop verkoop etc etc risico lopen dat dat op straat komt te liggen, zeggen ze maar als dat gebeurd dan hebben wij een probleem, ik kan nooit bewijzen dat ze het gedaan hebben en juridisch gezien kan ik dan niets zonder bewijs en juridisch mogen ze zoiets helemaal niet zeggen ze moeten hem leeg aangeleverd krijgen, maar dat kun je niet controleren als de bios niet meer werkt en je hem niet kan omzeilen om de harde schijf leeg te maken

ten derde juridisch weet de klantenservice niets, ze weten wat een bios is maar verplicht een leidinggevende aan de telefoon geven kunnen ze niet, zo'n apart geval moet altijd opgelost worden door iemand met een hogere functie en als je echt top service levert stuur je een monteur bij mij langs die dat binnen 5 minuten heeft gezien

ten vierde als ik zeg ik stuur een filmpje met alles wat wij hebben gedaan om de laptop aan de praat te krijgen kan ook niet

Coolblue er zijn gevallen die heel raar zijn en zelden voorkomen 1 op de 10000 volgens de toppers bij Philips zoiets als de bios helemaal kapot, maar als je het zo oplost dan mag je je je diep diep diep schamen

word vervolgd, want dit is nog niet afgelopen en hopelijk gaan de inkopers van een paar grote bedrijven met mij mee, dan kost het ze miljoenen stelletje grapjassen dat zijn het, maar nu hebben ze de verkeerde, want ga door tot het bittere eind
Coolblue Klantenservice 27-06-2024

Beste Pierre,

Bedankt voor je review! Wanneer je laptop stuk is wil je deze natuurlijk niet missen en snel gerepareerd hebben.

Je hebt een HP laptop bij ons gekocht, de reparatie van je laptop moet dan ook door een erkende reparateur van Hp worden uitgevoerd om je garantie te behouden. Wanneer de laptop door een andere reparateur wordt gerepareerd vervalt je garantie. Een reparatie duurt bij ons altijd een maximum van 3-4 weken. Vaak heb je jouw product al eerder terug. Mocht het langer duren dan kijken we altijd naar een andere oplossing zodat je nooit te lang zonder laptop zit. We willen je dan ook graag helpen met jouw beroep op je garantie hiervoor zal je toch wel je laptop moeten opsturen.

We hopen de laptop alsnog van je te mogen ontvangen zodat deze gerepareerd kan worden en je hier weer gebruik van kan maken.

Met vriendelijke groeten, Coolblue

Klaas 25-06-2024

Vriendelijk geholpen en namen de tijd voor onze reparatie. We hoefden niet te wachten op retour maar kregen uit coulance een nieuwe, "dan hoefden we niet zo lang te wachten op de retour". Prima dus, bijna een 10, maar die geef ik eigenlijk nooit.

Fotografie & Beeldbewerking 25-06-2024

super en keurig netjes snelle levering krijg mail dat de bestelling
wordt geleverd tussen 10 en 11 en dat gebeurt dan ook echt super tevreden mee

Dik 24-06-2024

Kopen bij Coolblue kan mijninziens niet verkeerd gaan. Bestellen, magazijn, de doos in etc, dat is niet zo moeilijk. De vinger aan de pols houden bij de uiteindelijke bezorgdienst is een ander verhaal!
Een pakket met waarde afleveren in een appartement gaat tegenwoordig door aanbellen in de lifthal. Pakketje in de lift zetten en sturen naar de verdieping waar de afzender woont. Te schandalig en wetende dat hier iemand van 88 jaar wacht op de bezorger en het pakket uiteindelijk moeilijk terug kan vinden.
Uiteindelijk is cool blue verantwoordelijk voor het hele proces. Stoppen met dit soort bezorgdiensten!
Coolblue Klantenservice 27-06-2024

Hey Dik,

Bedankt voor je review! Het is inderdaad bedoeling dat ook de bezorging goed gaat als je bij ons besteld.

Hiervoor hebben we dan ook duidelijke afspraken met onze bezorgpartners. Zou je ons willen mailen op geenglimlach@coolblue.nl met de details van je bestelling. We zoeken dit dan graag verder uit!

Met vriendelijke groeten,
Coolblue

Marga 24-06-2024

Mijn ervaringen zijn goed met CoolBlue. Daarnaast vind ik het prettig dat je tweede kans artikelen kan aanschaffen

Huub 24-06-2024

Oven besteld, geen instapmodelletje, serieus ding. Na inbouw bleek er een defect te zijn. Gemeld bij CB. Uitstekende klantenservice? Geen onnodige vragen of verwijzing naar de handleiding. Binnen 5 minuten vervanging geregeld, volgende dag in huis. Ook hier weer prima service.

Fleur 24-06-2024

Coolblue heeft me geholpen met het maken van een keuze voor de e-reader die ik heb aangeschaft, doordat ze duidelijk uiteenzetten welke voor en nadelen bepaalde producten hebben én de goedkoopste optie hadden vergeleken met andere webshops.
Daarnaast was de levering supersnel :)

Kris 24-06-2024

Tot de bezorging ging alles prima.
Kreeg netjes een bezorgtijd doorgestuurd via de mail.
Helaas kon ik niet op de aangegeven tijd thuis zijn.

Volgens het bericht zou ik een kwartier vooraf een sms krijgen met de juiste tijd, en evt gebeld worden als ik niet thuis zou zijn. Als er geen gehoor was zou het pakket bij de buren bezorgd worden. Dit is dus allemaal niet gedaan en vervolgens zag ik in de avond dat mijn pakket is geannuleerd. Hiervoor besloot ik maar even de klantenservice te bellen die aangaf dat de courier het pakket weer heeft meegenomen omdat er gezegd zou zijn dat er niks besteld was. Zowel ik als de buren weten dus van niks.

Nu wordt mijn geld dus over 3 a 5 werkdagen teruggestort en zou ik het opnieuw moeten bestellen. Dat gaan we dus niet doen, ik bestel het wel ergens anders die het wel netjes komen bezorgen. Het past notabene gewoon in de brievenbus. (Ssd drive van hooguit 10cm)
Coolblue Klantenservice 26-06-2024

Hoi Kris,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om even een review te plaatsen. Wat balen dat het niet helemaal goed ging met de levering van de drive.

We zien inderdaad dat de bestelling geannuleerd was. Dit is natuurlijk gek, als je zelf niet eens thuis was. We zullen dit dan ook intern gaan bekijken, waar dit mis was gegaan.
We zien dat we wel een sms hebben proberen te sturen, maar wellicht hebben we een verkeerd nummer van je!

We zien wel dat het geld net is teruggestort. Dit is dus weer naar je terug onderweg. We hopen dat je snel de juiste drive in huis hebt. Als we je verder nog kunnen helpen, laat het dan gerust weten.

Coolblue

Arno 24-06-2024

Prima website, snelle levering, vriendelijke medewerker. Alleen de bezorgtijd via de app werkt niet best, via de website wel.

Nico Spekkels 24-06-2024

Duidelijke webshop. We hebben een tv gekocht de prijs kwaliteit was prima. Vrijdag besteld zaterdag in huis. Levering was op 1 uur nauwkeurig dus niet de hele dag wachten.

Raymond 23-06-2024

Heel duidelijk in de communicatie. Erg fijn om te weten wanneer ze precies komen met hun tijdsblokken en even het belletje vooraf dat ze er aankomen.

R Vermeulen 23-06-2024

Mooie aanbieding op de Samsung galaxy tab A9+ in combinatie met een bookcase. En dan worden er ook nog cadeaubonnen geaccepteerd! Avonds om 22.50uur besteld en inderdaad de andere dag al geleverd.
Ik kom dan ook zeker terug bij Coolblue!

Peet Jaspers 23-06-2024

Perfecte site. De voorselectie van Cool Blue heeft haar nut wederom bewezen, waardoor de keuze in no time was bepaald. Echt heel goed. Afgehaald in de winkel, in het centrum van Den Haag met een parkeergarage onder de winkel. Vlot en correct geholpen. Cool Blue weet haar klanten op een prettige wijze aan haar te binden. Zoek niet verder, dit is de winkel waar je met een tevreden gevoel weer huiswaarts gaat!

Tom 23-06-2024

Je kunt snel zoeken naar producten gemakkelijk bestellen en het word volgende dag bezorgd alleen de prijs zou iets scherper mogen

Roy 23-06-2024

Mooie nette winkel met vriendelijk personeel. Hulp gekregen inclusief inladen van mijn auto.

Ruud van der Vliet 23-06-2024

De site is heel gemakkelijk in gebruik, uitzoeken, bestellrn, betalen is zo gepiept. Alleen vind ik het een beetje onduidelijk of coolblue zelf bezorgd, of de postnl (heb slechte ervaring met bezorging door postnl van mij coolblue spullen).
Ben spullen op wezen halen in Utrecht, mooie nieuwe zaak, jammer van het gebrek aan parkeer ruimte.

Hanny63 22-06-2024

Ruime keuze. Snelle levering met fiets. Erg goed. Vriendelijke bezorger. Goede prijs kwaliteit verhouding. Keurig verpakt

R.Blom 22-06-2024

Betrouwbaar bedrijf, goede kwaliteit. Bij veel producten relevante reviews en handleidingen e.d.

Ineke van Etten 22-06-2024

Super tevreden over t bestelde product en de levering! Ga voor n evt vlg bestelling zeker weer op jullie site kijken!

Ramon 22-06-2024

Winkelen is fijn bij coolblue. Zowel online als fysiek in de winkel. Ik hou erg veel van reviews bekijken alvorens ik de koop wil doen. Coolblue heeft ook product video’s waar ik graag naar kijk. Zij vertellen veel over een product en laten het ook zien.

De service in op orde en verzending is erg snel.