Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Leo 05-07-2024

Buiten de super snelle levering (binnen18 uur geleverd) ook nog eens ver uit de goedkoopste, dus al met al voor mij geen aarzeling waar ik moest zijn , en zelfs gelijk na de levering gelijk een mailtje over de bediening en hoe je de Air fryer het beste kan gebruiken, TOP

Adrie Kok 05-07-2024

Goede onformatie waarop ik een aankoopbeslissing heb gemaakt. Duidelijk proces en netjes geïnformeerd over de afhandeling.

Herman 04-07-2024

Stofzuiger ging stuk op zaterdag een nieuwe besteld bij coolblue en op zondag werd de nieuwe bezorgt.
Super

Corné 04-07-2024

Aardige bezorger .nam al het verpakking matriaal mee ..belde netjes dat hij onderweg was
Keurig gedaan 👌

Sjaak 04-07-2024

Goed, goedkoop én snel geleverd. Verder een duidelijke omschrijving van het artikel. En er wordt gelijk al de gebruiksaanwijzing bijgevoegd.

Johan 04-07-2024

Prima ook deze keer met senseoapparaat en ook prima toen in 2012 bij aankoop TV toestel.

vriendelijke bezorgers 04-07-2024

fijne winkel groot aanbod, Vriendelijke bezorgers vaatwasser aan geschaft werd op zondag bezorgd netjes op tijd erg fijn!

Jan 04-07-2024

Duidelijke website met goede mogelijkheid voor vergelijking. Duidelijke productomschrijving. Goede prijs en snelle levering. Product werkt prima.

Jan 04-07-2024

Yvonne 04-07-2024

Gekozen voor bestellen bij Coolblue, was de goedkoopste en de snelste qua leveren.

Wimisweg 04-07-2024

Correcte , snelle bezorging. Lijkt me genoeg maar ja als er 75 tekens moet.

Patrick 04-07-2024

Airfryer besteld.
Coolblue had (samen met wat andere) de laagste prijs en omdat mijn eerdere ervaringen met Coolblue erg positief waren, hier weer besteld.
Volgende dag, zoals beloofd, netjes thuisbezorgd!

Hans 04-07-2024

Altijd prima afhandeling.

Zou wel leuk zijn als Coolblue een garantie geeft dat als een product wat je gekocht hebt, binnen bijvoorbeeld 10 dagen goedkoper wordt dan dat je betaald hebt, dat je enigszins gecompenseerd wordt!

Adriaan 03-07-2024

Al eerder gebruik gemaakt van deze service. Wederom snel en exact op het opgegeven tijdstip.

Amber 03-07-2024

Helaas deze keer geen goede beoordeling voor Coolblue. En ik vind het belangrijk om hier een review over te schrijven aangezien ik misschien niet de enige ben met deze opmerking. En dan is dit vooral gericht aan de klantenservice. Ik heb een koffieapparaat gekocht, wel snel binnengekregen en de rest ging goed. Maar: er zaten nog waterdruppels in het reservoir. En ja, dat verwacht je misschien niet van een nieuw apparaat? Ik niet in ieder geval.

Dus ik neem contact op met de klantenservice, wat ook niet echt snel ging. Vervolgens geef ik mijn probleem aan en zij geeft aan dat dit inderdaad niet hoort. Dus ik denk: ik heb een retourproduct ontvangen. Kan gebeuren maar de oplossing? Ik moest het zelf retoursturen of ik kon in de winkel een omruiling doen.

Uiteindelijk kies ik voor het tweede aangezien ik geen zin had om een week te wachten tot de omruiling is gedaan (en zelf naar postNL moet met een groot pakket) en pas een nieuwe krijg als hun het product terug hebben. Dus ik ga naar de winkel. Kom ik daar aan en wat denk je? Ik krijg een ander verhaal te horen.

Het is blijkbaar heel normaal dat producten eerst getest worden en dan kan het zo zijn, dat er nog druppels water in het product zitten. Sta ik daar met mijn product.

Ik vind dat de klantenservice hier wel echt van op de hoogte moet zijn. Allereerst kost dit mij tijd en geld (parkeren, benzine) en kost het de medewerkers ook tijd en geld.

Verder in de winkel wel goed geholpen.
Coolblue Klantenservice 06-07-2024

Hi Amber,

Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar geenglimlach@coolblue.nl?

Coolblue

Spinner 03-07-2024

Het Bestellen ging makkelijk. En de bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam. Koelkast paste niet door de voordeur/deur aan de zijkant van het huis( ik had een Koelkast van 70cm breed gekocht). Gelukkig was de achterdeur tuin en huis breed genoeg. Hierdoor moesten de bezorgers omlopen met de Koelkast.

Er zijn echter ook wat minpuntje.
- Er stond op de site van coolblue duidelijk dat wanneer je voor 23:59 besteld, je het product de volgende dag in huis hebt.
Ik heb de Koelkast op vrijdag 28-7 voor 15:57 besteld.De Koelkast kon pas maandag 1 juli bezorgd worden.

- De dag voor de bezorging zou je rond 22:00 een mail ontvangen waarin staat hoelaat je ongeveer de Koelkast kon verwachten( tijdsblok van 4 uur). Ik kreeg deze pas na 01:00 snachts , en rond uur of 5 snachts een preciezer tijd)Ik heb dus hele dag vrij aan moeten vragen).

-Toen ik aan de bezorgers vroeg/zei. Dat ze de verpakking mee konden nemen ( stond ook duidelijk in mail van Coolblue, dat de verpakking van nieuwe product meegenomen werd door de bezorgers) . Zei de bezorger dat ze die niet hoefden te doen. Ik wilde hier geen ding van maken.

Omdat de Koelkast eerste keren niet door de deur paste hebben ze de Koelkast uit verpakking gehaald om te zien of die dan wel paste ( daarom hebben ze de verpakking toch mee genomen.

Al met al ben ik blij met mijn nieuwe Koelkast!!! En dit zijn kleine verbeter punten!

Weet niet wat hier moet staan 03-07-2024

Hele snelle verzending en ontvangst op de aangegeven tijd. Tot nu toe voldoet ook het apparaat, dus er geen reden tot klagen. Prima hoor.

FBJ 03-07-2024

Duidelijke site, snelle en vriendelijke service! Goed mogelijk om producten met elkaar te vergelijken waardoor kiezen gemakkelijker wordt.

Nbmv 03-07-2024

Artikel goed verpakt en onbeschadigd ontvangen, binnen de beloofde levertijd. Iets dat tegenwoordig steeds zeldzamer wordt.

Jan 02-07-2024

Makkelijk en vlotte bestelling met goed klantenservice dus voor herhaling vatbaar.

Annemiek 02-07-2024

Top bedrijf.
De site is zeer gebruiksvriendelijk.
De levering verliep top, je krijgt van tevoren 'n inschatting over de tijd wanneer ze bij je kunnen zijn en 'n kwartier/ 30 min. van tevoren zelfs 'n telefoontje dat ze er aan komen. De levering zelf verliep óók vlekkeloos, de chauffeur was erg aardig en behulpzaam! Kortom, Cool Bleu is 'n top bedrijf. We zullen hier vast nog vaker wat bestellen!

Benedicta 02-07-2024

Ruim aanbod en prettige en duidelijke vergelijkingsmogelijkheden.
Uitstekende service: snelle levering, wachtverzachtig 😁 en helemaal handig: duidelijke tips over het product zodra het is geleverd.
Helemaal top!

Bappi 02-07-2024

Betrouwbare elektronica winkel met uitgebreid assortiment. Veel keus dus en daarom is de Coolblue site ontzettend handig; je kan daar apparaten met elkaar vergelijken, erg veel (gedetailleerd) informatie opzoeken, filmpjes met uitleg over de werking, nuttige reviews. Kortom topsite!

YJ 02-07-2024

Deze keer is het helaas wat minder, maar nog steeds een fijn bedrijf om producten te bestellen. Dat het bij PostNL niet goed gaat heeft CoolBlue natuurlijk niet altijd in de hand. Next Day Delivery is dus lastig te beloven als het wordt uitbesteed aan derden. Voor de rest..Top bedrijf.
Coolblue Klantenservice 04-07-2024

Hi YJ! Wat balen dat je jullie nieuwe printer niet tijdig hebben ontvangen zeg. Je hebt zelfs extra betaald voor de levering en nog gaat het mis.

Zojuist hebben we dan ook een voucher van €30,00 op je account verwerkt die op een volgende bestelling ingezet kan worden. We hopen daar weer de glimlach terug op je gezicht te kunnen toveren!
Met vriendelijke groet, Coolblue

Jaap48 02-07-2024

Product, quest 3, werd tiidig geleverd.
Na een weekend testen beviel het me niet en heb het geretourneerd.
Perfecte afhandeling en geld terug.
Ik zal zeker weer gebruik maken van Coolblue voor andere aankopen