Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Luuk 29-06-2024

De klant beleving is top, de jongens van de bezorging waren ook zeer vriendelijk en brachten alles binnen.

th.kuiper-landa 29-06-2024

uitermate vriendelijke benadering door bezorger, netjes, beleefd en correct.
kortom : een verademing in deze tijden waarin niemand meer tijd heeft voor de ander .!

bugz 28-06-2024

Het bestelde werd op het beloofde tijdstip geleverd. Goed verpakt en helemaal in orde.

Mirjam Bungener 28-06-2024

Korte wachttijd in de winkel, hele aardige verkoopster.
Zij nam alle tijd, luisterde goed en gaf heel goed advies!
Een 11!!

Hub 28-06-2024

Correcte en snelle levering,. Het artikel voldoet aan al mijn verwachting.
En was bovendien gunstig geprijsd.

Merel 28-06-2024

Ik vind dat coolblue zich onderscheid van andere winkels omdat de communicatie zo positief en vriendelijk is. Niet alleen met het personeel maar ook de hele vibe die de site mails etc geeft. Daarvan is de site ook erg overzichtelijk en hoef je niet persee naar de winkel om te vinden wat je zoekt omdat je ook online de vragen kunt beantwoorden. Al met al altijd super ervaringen met coolblue!

Jbl Clip 28-06-2024

Heb een JBL Clip gekocht waar ik uiterst tevreden mee ben. Dinsdag besteld in de avond en woensdag had ik het al in de hand ga zo door

Coolblue 28-06-2024

De shop is duidelijk en makkelijk te vinden wat je zoekt met goede reviews per produkt!

Misja 28-06-2024

Zoals altijd alles 100% OK! Product werkt naar behoren. Volgens de beschrijving zou er geen batterij bijzitten, maar die zat er wel bij!

Frank uit Drunen 28-06-2024

Weer een zeer goede ervaring met Coolblue. Ze leveren op tijd en correct. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het aflever tijdstip. Ook prettig dat ze niet werken met onderleveranciers waar je naar doorverwezen wordt bij leveringsproblemen.

ja . maar eerst kijken en overleggen om het artikel naar binnen te brengen. 27-06-2024

goed maar het bezorgen was minder onervaren bezorgers heb moeten zeggen hoe ze de ijskast het beste naar binnen in de kamer moesten brengen de hoogte van de ijskast was hoger dan de deur post .
behang was stuk gemaakt en vuil. jammer dat dit gebeurt is.

Dennis Veldbloem 27-06-2024

De bestelling werd keurig de volgende dag compleet afgeleverd in het vooraf aangekondigd tijdvak door een vriendelijke pakketbezorger en milieu vriendelijke bakfiets.

Ankie 27-06-2024

Voor de 2x naar de winkel en nog niet leverbaar
Thuis aangekomen naar bol.com
Alles besteld de volgende dag in huis
Super
Hadden we direct moeten doen i.p.v 50 km rijden
Goede leer voor de volgende keer
In dit geval ging het om een hoge drukreiniger van karcher

Willem 27-06-2024

De printer werd zelfs eerder afgeleverd door Post Nl dan ik had verwacht. Keurig verpakt en met een uitgebreide beschrijving hoe te installeren. Kortom geen problemen.

Holleman 27-06-2024

De website is duidelijk en overzichtelijk, de notificaties over de bestelling en levering voorkomen onduidelijkheid en de levering zelf was perfect. Aardige bezorgers, producten in goede staat ontvangen en prettig geholpen.

Brekkie 27-06-2024

Ik heb hier een telefoon gekocht en zoals altijd helemaal top!
Cool bleu heft een superservice en ook komen ze hun afspraken na heel fijn bedrijf ga zo door!

Top! 27-06-2024

Ik had een Tefalpan nodig en op de website vond ik duidelijke informatie zodat ik mijn keuze snel had gemaakt. En top dat de pan al de volgende dag op de fiets werd geleverd!

Dirk 26-06-2024

Zoals gewoonlijk goed te vinden wat je zoekt met een duidelijke en uitgebreide beschrijving. Bestellen en leveren zeer snel!

Mandy 26-06-2024

Pakketje nooit bezorgd, wel hele vriendelijke klantenservice medewerker aan de lijn gehad die iets in gang zou zetten maar uiteindelijk nooit meer wat van coolblue gehoord en heb mijn pakket nog steeds nit

Leon 26-06-2024

Makkelijk bestellen. Scherp geprijsd. Snel geleverd. Op afhaalpunt geleverd.

elly 26-06-2024

Levering was in orde, even moeite met de kleureninstelling uiteindelijk toch goed gekomen.
Per ongeluk de verkeerde inch besteld, belde de klantenservice en zij heeft haar uiterste best gedaan om dit te veranderen, helaas waren ze er niet meer kleiner, dus deze dan van 27 inch, achteraf toch een prima keuze en ben er heel blij mee.

Jacqueline 26-06-2024

Bestelgemak. Duidelijke site. Product voldoet ook.
Levering werd niet nagekomen. Dag later op post.nl punt gebracht omdat we zogenaamd de dag er voor niet thuis waren, toevallig wel heel de tijd voor thuis gebleven dus bijzonder nalatig en vervelend.

Happy customer 26-06-2024

Super bedrijf en super service van Furkan in Utrecht! Altijd behulpzaam en vriendelijk….. letterlijk alles voor een glimlach. Geen wonder dat Coolblue - NL wervaren- een TOP bedrijf is. Happy Customer👍

Coul-Blue 26-06-2024

Het is een prachtige grasmaaimachine zonder problemen heb ik alles kunnen samenstellen en ik heb er al voor de eerste keer mee gemaaid. Ik moest een nieuwe grasmaaimachine kopen want de grasmaaier die ik had deed het niet meer. echter achteraf gezien was mijn grasmaaimachine toch nog in orde, het aansluitsnoer was defect gegaan. Nu heb ik toch nog twee goed werkende grasmaaimachines, een over compleet, is er een mogelijkheid dat hij doorverkocht kan worden in gemonteerde en proefgedraaide versie? en natuurlijk ook nog voor een gereduceerde prijs?

Elsy V 26-06-2024

Fijne shop waar ik graag bestel. Altijd goede service mocht je die nodig hebben. Overzichtelijke website met realtime deals als je iets bestellen wilt. Ze zijn een paar euro duurder maar daar heb je wel goede service voor terug. Oja en gratis bezorgen en retourneren.