Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3573 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 27-03-2024

Mooie vergelijking op de website, waardoor ik makkelijk kon kiezen
Netjes op tijd geleverd

Ton 27-03-2024

Goede kwaliteit en 't juiste merk, geen imitatie! Andere leveranciers leveren namaak, voor iets maar iets goedkoper!

Mike 27-03-2024

Snelle levering, vertrouwd en heel erg hulpzaam.
Ik heb via Coolbleu besteld omdat hun meer hebben dan andere zaken.
Ik blijf voortaan hier bestellen.

M.Boertien 27-03-2024

Afspraak netjes nagekomen, helemaal goed.
Oude droger meegenomen.
Vriendelijke behulpzame medewerker

Anoniem 27-03-2024

Heel goed te vinden wat ik zocht, duidelijke communicatie. Direct de afleveringsdatum gecommuniceerd met vermelding van specificatie later op de dag/avond.

Evelyn 27-03-2024

snel gevonden wat ik wilde bestellen voor de juiste prijs! Ook snelle levering in een keurige, stevige omdoos.

Gerrit 27-03-2024

Snelle levering van het gevraagde wat heel goed voldoet aan mijn verwachting

Suzanne 27-03-2024

Een online besteld artikel opgehaald.
De medewerkers bij de afhaal balie waren overdreven vriendelijk. Heel erg gemaakt, waardoor het nep en ongemakkelijk wordt. Blijkbaar worden ze er op getraind, want zo werd ik ook al onthaald bij de ingang, en zo zag ik willekeurige medewerkers in de winkel andere klanten benaderen.
Niet nodig mensen, doe gewoon normaal. Dan kun je nog steeds uitblinken in klantvriendelijkheid. Deze ongemakkelijkheid maakt dat ik niet zomaar weer voor deze winkel zal kiezen.

Jack 27-03-2024

Erg klantgericht en vriendelijk, verstand van zaken, goed advies! Prachtige zaak, voorbeeld voor andere retailers!

Roman van Woerden 26-03-2024

Vreselijk, misschien om te laten bezorgen prima maar om af te halen sta je lang te wachten. De winkel is vervallen tot een kijkshop met een wachtrij. En nu dan maar 4 dagen wachten op je geld terug.......treurig

op naar de mediamarkt
kieskeurigreview 30-03-2024

Hi Roman,

Wat leuk dat je bij ons hebt besteld. We begrijpen dat je baalt van de lange wachttijd. Onze excuses hiervoor. Je opmerking is doorgegeven aan de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zo worden we nog elke dag een beetje beter.

Coolblue

ton 26-03-2024

bestelling opgehaald bij de zuidas. bij de ontvangstbali waren onnodig twee medewerkers onnodig met één klant bezig zonder aan te geven mij te zien: geen goede ontvangst. verderop wachten bij het afhaalpunt duurde lang, waarna de bestelling nog uit het magazijn moest worden gehaald (dat ging redelijk snel): waariom niet reeds klaargelegd?

Ronald 25-03-2024

Prima assortiment en snelle levering. Vrijdagavond besteld (inductie kookplaat 80 cm) en zaterdagochtend 11:30 uur aan huis geleverd.

karin lodder 25-03-2024

Heldere verwoording aanbod. gebruikersvriendelijk om te kunnen bestellen. prima service. Ik woon op een waddeneiland, terschelling. Ook dan, directe levering. Uitstekend dus

Koetje 25-03-2024

Weer super tevreden al jaren!

S'avonds rond 23:00 besteld, de volgende ochtend zat het pakketje al in het pakket automaat bij de supermarkt. levering zoals ik gewend ben ik helemaal super.

wat een verademing, snelle levering, goede filtermogelijkheden op de site. en vaak komen ze als goedkoopste of bijna goedkoopste uit de bus.. als het dan een paar euro meer is koop ik toch liever bij coolblue omdat ik weet dat de levering snel is, en ook in het verleden bij 1 eerder probleem was het binnen no-time opgelost.

Bianca 25-03-2024

Online een cadeau besteld voor mijn zoon wat ook de volgende dag werd bezorgd.
Prima website/webshop. Al eerder besteld.
Fysiek heb ik de winkel niet eerder bezocht.

Maria 25-03-2024

Duidelijke beschrijving van de producten op de website. Verder is het fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden van de tijd waarop het pakket wordt geleverd. Zelfs 15 min. van tevoren nog een sms. Het product was ook goed verpakt in een stevige doos van Coolblue.

Fam. Verlaan 25-03-2024

Snel, super leuke en attente bezorgers. Heel blij mee. Heb dit aan diverse mensen verteld. Zal bij volgende bestelling waarschijnlijk weer voor Coolblue kiezen.

Peter Loots 25-03-2024

Prima shop, duidelijke communicatie, snelle levering en zelfs een beknopte handleiding per email op het moment dat het artikel geleverd is. Echt heel fijn.

Coolblue den bosch 25-03-2024

netjes en correct personeel.
Weten waar ze het over hebben.

Pimbo 25-03-2024

Waanzinning snelle bezorging per fiets, enorm goeie communicatie. En een topproduct!

m.j 24-03-2024

Al jaren klant van Coolblue, omdat de info, assortiment, prijs en bovenal service uitstekend is

Tim 23-03-2024

Alles voor een glimlach…dat is helaas niet gelukt. Tot 17:28 uur moeten wachten op de melding dat het tussen 18:00 en 20:00 uur werd bezorgd.
Tot dat moment was bezorgtijd: “vandaag”. Hele dag zitten wachten voor niets. Begrijp dat je hier niet altijd invloed op hebt maar in dit geval verpest het wel het beeld van jullie.
kieskeurigreview 30-03-2024

Hi Tim,

Wat enorm balen dat het niet is gelukt om jouw pakketje de volgende dag te bezorgen. Natuurlijk doen we ons best om onze belofte waar te maken.

Hopelijk heb je je bestelling inmiddels wel in huis. We wensen je alsnog veel plezier met je bestelling.

Coolblue

Niels Verheul 23-03-2024

Op de site heb ik het perfecte scherm gevonden na een korte vragenlijst.

De dag erna had ik het al binnen. En ik kon kiezen om het in de avond te bezorgen voor maar 1 euro. Wat heel fijn is aangezien ik overdag werk.

Ten slotte had ik ook nog een email ontvangen hoe ik het goed installeer. Was niet nodig maar toch fijn dat daar aan gedacht is.

Van begin tot eind een heel prettige en makkelijke ervaring.

Peter van Poppel 23-03-2024

Geweldige service heel vriendelijk gekochte horloge had problemen geen gezeur meteen een nieuwe dag erop thuisbezorgd

Tevreden klant 23-03-2024

Weliswaar via Internet een nieuwe pc besteld (was ook nog in de aanbieding), de volgende dag geleverd.
Kreeg via e-mail instructies van Coolblue, hoe een en ander te installeren, ging voortreffelijk.
Ook werden allerlei mogelijkheden aangegeven met stappenplannen.

Ronduit : zeer tevreden- echte aanrader.