Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Jan Koster 10-06-2024

Vrijdagmiddag gezocht op de website en besteld dan de keuze maken van wanneer leveren is prettig dan weet je direct waar je aan toe bent en dat ze je bellen van te voren dat ze er bijna zijn.
En het verpakkingsmateriaal nemen ze direct mee terug en het oude defecte machine nemen ze ook direct mee retour.

K.W. van Duijn 10-06-2024

Prima leverancier. Snel bezorgd, maar mijn oude apparaat kan ik tot mijn ergernis niet retour meegeven aan de PostnL-bezorger. Op de website is ook nergens te vinden hoe het oude apparaat dan door Coolblue ingenomen kan worden, terwijl bij de apparaatomschrijving dit wel vermeld wordt als optie! Dat vraagt om verbetering, want nu wordt de klant een niet geleverde worst voorgehouden! Op grond hiervan kan ik de winkel niet echt aanbevelen, sorry.

Mirella 10-06-2024

Gemak, duidelijkheid, goede informatie, vergelijken van producten. Wat heb je nog meer nodig?

Wim 10-06-2024

Prettige winkel, door eerdere ervaringen hier opnieuw een bestelling geplaatst

acm 10-06-2024

Snel, duidelijk,nette levering, goede ondersteuning op de site. Doet wat beloofd

Arthur 10-06-2024

Aanschaf en communicatie ging goed. Aflevering ging niet naar behoren. Bezorgers wilden niet de ijskast naar mijn verdieping brengen (terwijl hiermee wel mee werd geadverteerd) uiteindelijk wel gebeurd maar toen wilden ze de oude ijskast niet meenemen. Na bellen met de klantenservice kon de oude ijskast pas twee dagen later worden opgehaald. Niet ideaal want ik woon klein en kan echt niet tillen. Uiteindelijk wel een tegoedbon gekregen. Klantenservice en product zijn prima, maar bij de aflevering en inplanning hebben ze hier echt steken laten vallen. Ik weet niet of ik het aandurf om witgoed of andere grote producten te bestellen omdat het vertrouwen weg is of de bezorgers het product naar mijn verdieping willen brengen of het oude product willen meenemen.
Coolblue Klantenservice 18-06-2024

Beste Arthur,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen. We vinden het spijtig te horen dat de aflevering van je ijskast niet vlekkeloos is verlopen en dat dit tot ongemak heeft geleid.
We begrijpen hoe belangrijk een soepele levering is. Helaas is het bij jou niet gelukt, onze excuses hiervoor. Wel fijn om te horen dat het uiteindelijk is opgelost, en we hopen dat je geniet van je nieuwe koelkast!
Coolblue

Ceasar 10-06-2024

Snel, op tijd, volgens afspraak en ook nog eens een leuke concurrerende prijs!

Sylvia 10-06-2024

Hulpzaam en vriendelijk medewerkster. Ik ben gelijk geholpen en alles werd heel snel geregeld.

MaartjeOO 10-06-2024

Wat ik fijn vind aan Coolblue is de uitleg op de website, sommige termen vinden sommige mensen normaal, maar voor anderen is het fijn om op de uitlegknop te klikken.
Wat ik verder fijn vind is de uitleg bij elk produkt, de mogelijkheid produkten te vergelijken en de sterren die anderen geven. Zo kies ik eerder een produkt dat 5 sterren krijgt uit 10 beoordelingen dan een produkt dat nul sterren kreeg of 1 of 2.
Wat ik bestel wordt keurig op tijd geleverd, daar ben ik ook blij mee

Mo 09-06-2024

Top bedrijf, communicatie top, bezorgen top, prijs en kwaliteit top!

Zal hier zeker nog een bestelling doen.

Groetjes,
Mo

Martina 09-06-2024

Dit product was in meerdere online winkels verkrijgbaar. De prijs was goed, de zending kwam snel, en het product voldoet aan de verwachtingen. De informatie op de site en de keuzehulp zijn uitstekend. Ik kies in zo’n geval altijd voor Coolblue omdat Coolblue me nig nooit heeft teleurgesteld. Coolblue heeft altijd precies dat model dat bij mij past. Zo fijn dat Coolblue er is!

Barry 09-06-2024

Pluspunten: snel ophalen in de winkel, vriendelijk personeel.
Minpunten: op website gezocht naar originele oplader voor mijn Iphone. Bij ophalen bleek de stekker van Apple te zijn maar het snoer niet. Niet opgemerkt bij bestellen voornamelijk omdat ik ervan uit ging dat als ik zoek op Apple ik verwacht uit Apple producten te kiezen. Het betrof een combiproduct. Ik voelde me bekocht. Ik was Coolblue fan maar nu niet meer.

Beste Barry,

Wat jammer dat je niet wist dat je een combi product had aangeschaft, wellicht hadden we dit beter moeten aangeven.

Sorry hiervoor. Indien je niet tevreden bent met je oplader, kun je deze natuurlijk retour sturen onder de retourvoorwaarden.

Maarten 09-06-2024

We hebben gekozen voor een tweede kans hogedrukreiniger. Alleen de doos zou zijn geopend, helaas was er wel iets meer aan de hand: de hogedrukreiniger zat in de doos gepropt en het spuitpistool is kapot. Helaas is de omschrijving van de tweede kans items dus niet altijd even goed. Heel jammer want vaak is dit een mooie manier om een mooie korting te krijgen als de doos open is of als er wat kleine imperfecties zijn. Dat is hier helaas niet het geval.

Beste Maarten,

Wat vervelend dat je tweedekans hogedrukreiniger niet zo netjes was als beloofd. Sorry voor het ongemak.

Indien het probleem met de kapotte spuitpistool nog niet is opgelost, kun je je klacht+foto doorsturen naar: Geenglimlach@coolblue.nl

Marjan 09-06-2024

Alles duidelijk gevonden in de webshop en goede uitleg. Nadat ik besteld had nog even contact gehad met klantenservice en is deze was zeer vriendelijk. De persoon die het kwam brengen was zeer behulpzaam en vriendelijk.

Jos 09-06-2024

Zeer snelle levering, een goede prijs en duidelijke omschrijving van het artikel.

Henk 09-06-2024

We zijn uitermate goed en vriendelijk in de winkel in Hengelo geholpen met onze keuze voor de wasmachine en wasdroger. De set komt wat verder van de vaste stroomaansluiting te staan en de aan en afvoer van het water. Hiermee zijn we met veel kennis en creativiteit goed geholpen.

Tess 08-06-2024

De klanten service was echt top alleen jammer van de bezorgers dat ze hem niet aangesloten hebben wat ik wel gevraagd heb.

Beste Tess,

Wat vervelend dat je nieuwe apparaat niet is aangesloten, dit is inderdaad wel de afspraak geweest.

Sorry voor het ongemak wat je hierbij hebt ervaren. Hopelijk is je machine inmiddels wel aangesloten. Indien je er toch niet uit bent gekomen, neem dan even contact met ons op via: Geenglimlach@coolblue.nl.

edwin maas 08-06-2024

De informatie op de site was duidelijk en het product is de volgende dag al bezorgd. Alleen het moment in het bestelproces om mijn cadeaubon te incasseren heb ik kennelijk gemist. Ik heb de klantenservice gebeld met de vraag of dit alsnog verrekend kon worden, maar dat was helaas niet mogelijk, jammer.

Harmless64 08-06-2024

Zeer positieve ervaring! De ‘Tweede kans’ optie spreekt me zeer aan, voor ons was deze wasmachine de ultieme keuze maar voor de nieuwprijs net teveel van het goede. Met een klein transport-deukje valt prima te leven, en dit is dè manier om overbodige verkwisting van grondstoffen tegen te gaan. Hulde

R. 08-06-2024

Zoals gewoonlijk goed verpakt en een snelle levering. Voor de smartphone via de mail een verwijzing naar de site voor het overzetten en installeren van de gegevens en apps. Eigenlijk saai, zo goed.

Marcel 08-06-2024

Goede website, je word perfect op de hoogte gehouden waar het pakket is. Qua prijs kan het iets scherper tov concurrentie. Al met al prima tevreden

Oguzhan 08-06-2024

Wat een service.

Ik bood mijn artikel aan ter reparatie. En omdat het volgens hen te lang duurde (een week), kreeg ik een gloednieuwe toegestuurd!

peter 08-06-2024

prima levering alleen jammer dat het via post.nl gaat en die nemen de oude apparatuur niet mee

apParaat42# 08-06-2024

Correct en op tijd afgeleverd, ben blij met dit apparaat, het werkt uitstekend. Mijn keldervloer is weer droog.

Danny 08-06-2024

In de Coolblue winkel in Almere stad een Homey Pro opgehaald, deze de nacht ervoor besteld in de Coolblue App. Om 11:00 die zelfde dag in de winkel opgehaald. Het was aardig druk in de winkel, maar blijkbaar kon het personeel dit weinig schelen want alles voor een Glimlach. Heb cia 5 Minuutjes moeten wachten. Hierna snel geholpen nog een paar grapjes tussen door en stond binnen 5 minuten met me homey pro weer buiten.

Dan de homey pro, thuis natuurlijk dat ding meteen uitgepakt als eerst was ik onder de indruk hoe klein de homey pro eigenlijk is. Vergeleken met me vorige home controller de zipatile2.

Als ik homey vergelijk met de zipatile2 is deze al een heel stuk sneller in het verzenden en ontvangen van gegevens. Tot heden zelfs met me z-wave schakelaars is er nog geen een die geen signaal heeft ontvangen. Daat waarbij ik met met zipatile dit soms 10x perdag ervaarde. Verder is homey's app en web applicatie een stuk gebruiksvriendelijker dan zipato. Een heel simpel maar degelijk design.

En uiteraard na de aanschaf van de homey kreeg ik van coolblue allemaal tips omtrent het apparaat.

Snel,Vriendelijk,Grappig. En ruime openingstijden.