Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3576 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alet 12-05-2023

Coolblue is betrouwbaar , snelle levering ! Correcte afhandeling . Prijs is prima voor dit product. ( fitbit charge 5) ben er zeer tevreden mee . De installatie was eenvoudig mede door de de coolblue meegestuurde gebruiksaanwijzing!

D.F. 12-05-2023

Bestelling was netjes op tijd, werd door een vriendelijke fietskoerier geleverd, producten zaten netjes ingepakt en zijn van goede kwaliteit. Erg tevreden dus!

Danny 12-05-2023

Altijd goed, van een kleine aanschaf tot een grote. Service top en ook levering snel.
Jullie lopen echt voorop als het gaat om beste webwinkel!

Renate 12-05-2023

De laatste tijd meerdere aankopen gedaan bij Cool Blue. Zowel in het filiaal in Groningen als online. Altijd netjes geholpen en de volgende dag in huis. Als wij iets nodig hebben wat bij Cool Blue te verkrijgen is, kopen wij altijd bij Cool Blue, met een glimlach

JosW 12-05-2023

Prima winkel met groot assortiment, goede instructiefilmpjes en filters in de webshop. De prijs is niet het laagste maar goede service mag wat kosten

ben 12-05-2023

ik had een senseo besteld en het heeft maar 1 dag geduurt ,,toen had ik hem keurig in huis bezorgt.....coolblue,, geweldig

R 12-05-2023

Goede service. Na missen van onderdeel van de bestelling een gift card gekregen zonder ervoor te vragen. Andere bestelling witgoed goed geleverd en geïnstalleerd.

Thomas 12-05-2023

Levering was er binnen 24 uur. Kwart voor 11 besteld, volgende dag om 3 uur in huis.

Robert 12-05-2023

Heldere website, groot assortiment met redelijke prijzen. Super klant vriendelijkheid en ook nog frisse uitstraling van alle winkels. Ruim en schoon. Deskundig personeel, prima receptie en persoonlijk door tonen van de klantnaam.

Joa 12-05-2023

Ik ben erg tevreden over de service bij coolblue. Als je vragen hebt reageren ze snel en zijn ze erg hulpvaardig!

yara 12-05-2023

De bestelling was makkelijk te plaatsen, de volgende dag was het product al in huis dus helemaal top.

Renee 12-05-2023

Altijd snelle service, goede prijzen en fantastische klantenservice mocht je ze nodig hebben.

Jeroen 12-05-2023

Wat vind ik dit toch een wereldbedrijf!! Zij lijken de term Service opnieuw te hebben uitgevonden....zo knap zeker in deze arbeidsmarkt zulk goed personeel aantrekken en behouden....wereldklasse

Psms 11-05-2023

Duidelijk op site. Neem ook bv een link op naar bv kpn welke versies ook tv doorgeven.

Marianne 11-05-2023

Goede omschrijving van het product, makkelijk bestellen, per e-mail goed op de hoogte gehouden van de bestelling/verzending en snelle levering. Niets op aan te merken dus!

Conny 11-05-2023

Coolblue is een perfecte site. Groot assortiment, mogelijkheid tot vergelijken, snelle correcte levering. En prima opvolgsysteem na bestellen.

Mamsie 11-05-2023

Top winkel. Hele goede service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van bezorging tot aankomst. Ze leggen bij aankomst uit tot wanneer je het terug kan sturen.

Bart 11-05-2023

Prima prijs, goed samengesteld pakket. Mist wel een hoop filters in het zoeksysteem (zoals opties om met/zonder abonnement wel/niet te laten zien) daar liggen wel kansen. Volgende dag levering was prettig ivm aanstaande vakantie.

Via internet besteld 11-05-2023

Ik lees al mijn hele leven al gewone boeken, maar sinds kort heb ik een e-reader bij CoolBlue besteld.
Na een fijne snelle levering ben ik waarschijnlijk nu al verslaafd geraakt aan het lezen met zo'n handzame e-reader. Het heeft een duidelijk beeldscherm en heb meteen maar zo'n handig blauwe beschermkap erbij besteld

Wederom blij met deze aankoop bij CoolBlue.
Dank daarvoor

rutger 11-05-2023

Zeer snel bezorgd mooi verpakt en goedkoopste prijs, geen 10 omdat de bezorger mij belde om het pakketje aan te nemen terwijl het een brievenbus pakketje was maar volgens hem niet paste maar dit was geen probleem en was een erg nette jongeman

Nena 11-05-2023

De service vind ik erg prettig. Zowel in de winkel krijg je snel en goed advies. Ook fijn dat je weet wanneer je aan de beurt bent ipv moeten zoeken naar een medewerker. Ook online goed geholpen en bij een reparatie veel begrip dat het vervelend is dat iets stuk gaat. Bestel alleen nog maar hier. Zowel privé als zakelijk

Marcel 11-05-2023

Ken je Coolblue niet? Een goede en gemakkelijke website. En de service is geweldig. Alles is aanwezig wat ik wil en de sfeer is goed en gezellig. Zelf de op de fiets verschijnende koerier had toch een glimlach op haar gezicht.
Hey pakje was een beetje nat, maar dat was logisch gezien de stortbuien van de afgelopen tijd.

Evert 11-05-2023

Hele duidelijke product info en super snelle afhandeling. Ook de after service met tips en tricks voor gebruik horloge zeer bruikbaar

Ron 11-05-2023

Product snel gevonden in de webshop, voor een goede prijs. 's Middags besteld en een dag later tijdig geleverd.
Kortom goed, snel, en precies zoals beloofd!

Troy Gibb 11-05-2023

Alles duidelijk gecommuniceerd toen er vertraging was bij Post NL, pakketje helemaal naar wens!