Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

Muhammed Ali 13-06-2024

Ik heb vaker bij Coolblue gekocht maar dit keer ging het mis, het product zat niet in de verpakking. De klantenservice heeft steeds iets anders te zeggen en helpen niet. betaal liever wat extra bij de concurrentie!

Beste Muhammed Ali,

We vinden het enorm vervelend dat er iets mis is gegaan met de bezorging van je bestelling. We kunnen het ons voorstellen dat je hiervan baalt.

We hebben een postonderzoek gestart om dit tot op de bodem voor je uit te zoeken, dit kost helaas wel wat meer tijd. We willen je dan ook vriendelijk vragen om dit onderzoek geduldig af te wachten. We nemen meteen contact met je op als we meer nieuws voor je hebben.

Met vriendelijk groet,

Rene 13-06-2024

Echt een geweldige service. Netje gebracht tot de drempel en stipt op tijd. Perfect nette bezorgers. Een top bedrijf die weet wat de klant wilt zien.

Martin 13-06-2024

De aankoop zondag van de QE/50/QN90C + HW-Q700C is in de winkel in Den Haag snel en probleemloos gegaan.
Ook de bezorging de volgende dag 15 uur later(!) was netjes en zeer vriendelijk.

Puntje van Samsung dat ik minder vindt.
Zowel op de site van Samsung als bij Coolblue doet men voorkomen dat de Soundbar direct op de voet onder de TV geplaatst kan worden. Dit kan echter niet omdat de voet oploopt en de Soundbar te hoog is en er alleen maar voor kan, maar dan ook nog een sensor van de TV-rechtsonder afschermt. Dat vind ik een tegenvaller!
Op zich los ik dit op omdat deze TV binnen 1,5 jaar in het nieuwe huis naar de slaapkamer gaat en deze dan met beugels eronder hangt.

Maar toch een ernstige inschattingsfout van zowel Samsung als Coolblue, die op hun sites doen voorkomen dat de Soundbar onder de TV kan, maar in werkelijkheid er 15 cm voor moet liggen.

Mijn ongezouten mening, maar overall ben ik zeer tevreden over Coolblue!

Hans P 12-06-2024

Fijne site om te winkelen en makkelijk zoeken voor als je iets wil bestellen. Tevens is de keuze van producten zeer uitgebreid. Zelf heb ik een nieuwe tv gekocht de Samsung 125 cm Q60 Oled , zeer mooi en een prachtig beeld goed geluid en vele keuzen mogelijk.

Jeroen 12-06-2024

Vriendelijk, maar om een pakketje op te halen moet ik 10 minuten wachten. Dan laat ik het voortaan wel bezorgen.

Bert 12-06-2024

Heldere website, goede productinformatie.
Correcte aflevering. Duidelijke info via mail.

Hanst 12-06-2024

Camera bundel gekocht. Er zou volgens de actie ook een XQD card bijzitten, stond op de site! Maar eerst wordt er gezegd, de actie bestaat niet, dan ineens geldt de actie niet, dan is de actie alleen voor een body en geen bundel, en dan moet ik zelf maar contact opnemen met Nikon.

Beloven maar niet nakomen, communicatie is slecht.

De eerst keer weer sinds jaren, en nu ook meteen weer de laatste keer.

Beste Hanst,

Wat jammer dat er verwarring is ontstaan over de actie dat je een XQD geheugenkaart bij de aanschaf van een nieuwe Nikon camera zou krijgen. We kunnen het ons voorstellen dat het balen is dat je deze nu niet hebt ontvangen.

We hebben dit voor je onderzocht, er bestond inderdaad een actie dat je een Nikon XQD Geheugenkaart zou krijgen bij de aankoop van een Nikon body camera, deze actie liep echter tot 28 april en is al verlopen.

Hopelijk kun je een volgende keer wel weer profiteren van een mooie aanbieding. We wensen je in ieder geval heel veel plezier met je nieuwe camera!

Met vriendelijke groeten,

Willemz007 12-06-2024

Gaat zoals het zou moeten. Hetgeen besteld wordt op tijd geleverd. En verder geen poespas.

Dick Schakel 12-06-2024

Fijn shoppen op de site, en door de gebruiksvriendelijkheid en overzichten van het aan te kopen product.

Anita 12-06-2024

Enige tijd geleden een blender gekocht welke jammer genoeg de geest heeft gegeven. Omdat deze nog net binnen de garantieperiode viel heb ik het artikel retour gestuurd voor reparatie. Dat proces verliep prima. Het duurde even voordat er een oplossing was, maar gedurende deze periode werd ik netjes op de hoogte gehouden over de status van de reparatie. Toen dit volgens hen uiteindelijk te lang ging duren (dit was voor mij overigens niet te lang, ik hield rekening met een aantal weken) heb ik zonder toestanden een heel nieuw product ontvangen. Daar ben ik echt onwijs blij mee. Je hebt dan misschien niet altijd de beste prijs, maar op zeker wel de beste service en precies om die reden koop ik mijn spullen graag hier. Fijn dat nu blijkt dat we op die service terug moesten vallen het ook echt zo goed is verlopen. Bedankt!

Mostafa 12-06-2024

Zondag avond om 21:00 uur besteld maandag voor 13:00 uur geleverd, dat vind ik top. De prijs was ook laagste. Bestellen was makkelijk.

Martin 12-06-2024

In weer en wind is mijn pakketjes met de fietskoerier op een vriendelijk manier bezorgd. Respect!

LeoB 12-06-2024

Uitgebreide collectie, indien gewenst met keuzehulp.
Vertouwd adres, vriendelijke medewerkers met kennis van zaken.

Maurits 12-06-2024

Vorige week heb ik een Philips trimmer besteld bij Coolblue. Bij het openen van de doos was ik nogal teleurgesteld over de lage kwaliteit van het product. De productomschrijving deed namelijk iets anders vermoeden dan de goedkope plastic behuizing en losse scheerkop waar deze Philips trimmer mee was uitgerust. Ondanks dat het apparaat onbruikbaar is en ongebruikt in de doos is teruggestuurd, wil Coolblue het niet terugnemen. Slechte service en misleidende productomschrijving.

Beste Maurits,

Wat een tegenvaller dat het scheerapparaat anders bij je is aangekomen dan je verwachtte!

Helaas kunnen we geopende verzorgingsproducten niet meer aannemen vanwege hygiëne. Dit lees je ook in onze retoursvoorwaarden. Het beste is dus om vooral bij producten in deze categorie zeker te weten dat je het product wilt houden voordat je de doos gaat openen. Het kan daarom ook erg helpen om de producten eerst te bekijken in de winkel.

Hopelijk heeft dit geholpen!

Giesbers 12-06-2024

Prima telefonisch geholpen en snelle verzending . Bedankt voor de goede service en ben heel tevreden met de Pioneer CD speler .

Klant 11-06-2024

Tried to get in touch with the customer support to receive aid in the purchase process. Only got stuck with the bot and never managed to chat with a real human. Two hours wasted for nothing. That has to be improved.

Hello Customer,

How unfortunate to hear that you were unable to contact us via Chat. In principle, this shouldn't be that difficult!

We do our best to give you as much information as possible on the product page and we create many advice pages that can help you with your purchase.

On our Customer Service page we try to guide you as best as possible to the right item with some help questions. In many situations you can find the answer yourself. Can't quite figure it out? Then we ask in the chat: "Has your question been answered?" You can then click on: "No, I want to get in touch", you will then be guided to the channel that is best available at that moment, this could be Live Chat, WhatsApp or telephony.

Hopefully this helps and your order was still successful!

With kind regards,

Anouk 11-06-2024

De website is duidelijk, het gekochte artikel scherp geprijsd. Vanaf aankoop prettige updates via de e-mail (duidelijk, niet te veel en niet te weinig). Artikel werd zoals aangegeven de dag erna bezorgd (zondag zelfs) en met de fiets. Over het artikel zelf ben ik ook heel tevreden. Kortom; had niet beter gekund.

Bart 11-06-2024

Zeer slecht after service. iPhone 14 terug gestuurd voor garantie. duurt 1 week, dan 9 werkdagen dan 14 dagen. Bij navraag krijg ik als antwoord: we sturen het naar de back office en je krijgt antwoord binnen 5 werkdagen.... Verschrikkelijk slecht als je adverteert met alles voor een glimlach..... zou bij een amazon of bol nooit zijn voorgekomen. Arrogantie is vaak het eerste teken voor een einde van een bedrijf. Heel jammer
Coolblue Klantenservice 19-06-2024

Hey Bart,
Bedankt voor je review. Wanneer je een nieuwe telefoon hebt besteld wil je hier natuurlijk zo snel mogelijk gebruik van maken. Zou je ons een mailtje willen sturen op geenglimlach@coolblue.nl met je ordernummer en een samenvatting van de situatie we kijken dan graag met je mee naar een oplossing!
Groeten,

Dik tevreden 11-06-2024

Snelle en vriendelijke levering.
Tevreden met het bestelde.
Fijn dat we een mail met de gebruiksaanwijzing kregen na levering.

Snuggel 11-06-2024

printer besteld op aanraden van mijn zoon bij Coolblue. moet nog installeren. Maar hij ziet er mooi uit en keurig verpakt.

ImWd 11-06-2024

Meestal is Coolblue duurder, dan andere sites. Toevallig was het artikel dat ik nu heb gekocht alleen bij Coolblue en de leverancier zelf, voordeliger dan andere sites. De koophulp en videos met uitleg vind ik duidelijk en handig. Hierdoor bepaal ik mijn keuze bij Coolblue, maar koop ik het artikel ergens anders, waar het voordeliger is.

leo witte 11-06-2024

nwe tv gekocht maar niet tevreden alles meegenomen naar de winkel in Utrecht.
Aangenaam verrast door het gemak en de vriendelijkheid van het personeel heel makkelijk is alles is afgehandeld. Samen de verkoper een nieuwe, wat duurdere tv uitgezocht het verschil bijbetaald inpakken en naar huis.
In de auto en thuis nog over gehad dat veel bedrijven daar nog veel van kunnen leren, wat een ontspannen manier om een probleem op te lossen

Melchior 10-06-2024

Informatie over de producten is eigenlijk nergens anders zo goed. Zo weet je precies wat er bij past en op gaat. We bestelden een wasdroger en deze was - zoals beloofd - de volgende dag in huis. Bezorging zoals altijd op tijd en zonder beschadigingen. Fijn om te zien dat het niet verandert.

PeterDJ 10-06-2024

Bestelling werd de volgende dag op tijd geleverd en netjes aangekondigd. Oude TV meegenomen (niet alles wat er bij hoorde maar de jonge bezorger wist ook niet dat destijds -20 jaar geleden- bij de eerste LED TV’s ook een complete unit werd bijgeleverd om de TV aan te sturen :)). Dit dan maar naar de milieu straat brengen.

Jurjen 10-06-2024

Een Goed en eerlijk verhaal kwa uitleg je voelt je begrepen fijne mensen een goed en heldere webwinkel en de bereikbaarheid telefonisch zowel via whatsapp is goed!