Coolblue.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Coolblue.nl.

Coolblue.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,5

peter verdonschot 15-06-2024

de tijd was duidelijk 3 maal aangegeven dat was heel goed alleen de bezorger was maar een kwartier later dan de tijd die er voor aangegeven was

Sam 15-06-2024

Via de site had ik een artikel besteld en gekozen voor ophalen; gaf mij direct een reden om even binnen te kijken bij de nieuwe winkel in Leeuwarden. Bij binnen komst mijn bestelling nummer ingetypt en ik zou opgeroepen worden met de naam van onze account gegevens. In dit geval mijn man z'n naam. Prima, dacht ik. Dus niet want de naam werd niet opgeroepen; de medewerker ging op zoek naar een mannelijke klant toen het mijn beurt was. Volgende keer toch maar de naam aanpassen naar een vrouwelijke naam of een naam die bij mij past !!

Michel 15-06-2024

Een geplaatste bestelling ophalen duurt erg lang.
Het was helemaal niet druk in de winkel, één persoon voor mij, en de twee medewerkers achter de afhaalkassa’s waren erg druk met hun toetsenbord en scherm. Ook de mensen achter mij verbaasde zich over de situatie.
Twee medewerkers typend achter hun scherm achter de balie, geen klant voor de balie en 3 wachtende klanten in de winkel…

Hey Michel,

Bedankt voor je review! We willen graag iedereen zo snel en goed mogelijk helpen in de winkel. Soms komt het voor dat onze collega's in de winkel andere werkzaamheden hebben. Hierdoor is de wachttijd wat langer onze excuses hiervoor.

Aneta 15-06-2024

Overzichtelijke website. Heel fijn dat producten kunnen worden vergeleken. Zeer snelle levering. Zeer vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Peter Monnee 15-06-2024

Koop regelmatig bij cool blue naar tevredenheid Alleen de cash back regeling is onduidelijk en ingewikkeld gaat me niet lukken helaas.

Frits P. 15-06-2024

Je besteld iets, je betaald het en de dag erna wordt het netjes en goed verpakt aan de deur afgeleverd.
Het is precies zoals er wordt geschreven, "vandaag besteld, morgen geleverd."
Ik vind het een prima service.

Laura 15-06-2024

Duidelijke bevestigingsmal na het bestellen .
Duidelijk over de levertijd en een telefoontje voor ze er waren .
Hele nette bezorgers die goed nederlands spraken .

Tomdegreef.com 15-06-2024

Recent kocht ik een aanbevolen SD-kaart bij een Go-Pro, maar deze was niet compatibel met mijn apparaat. Coolblue reageerde snel: ze stuurden direct de juiste kaart en ik mocht de andere behouden. Uitstekende service!

John 15-06-2024

Volgende dag al in huis ,bericht met tijdblok , s'avonds bericht met aflevertijd en chauffeur belt ook nog 10 minuten voordat hij bij je is.
Tv netjes binnen afgeleverd.
Topservice.
Heel tevreden

Tom 14-06-2024

Ik had een hdmi splitter gekocht op aanraden vanuit het team van Coolblue. Echter was de werking niet naar wens. Dus ik ben verkeerd aanbevelen en nu moet ik het product weer terug sturen.

Hey Tom,

Wat vervelend we je verkeerd hebben aanbevolen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je ons willen mailen op geenglimlach@coolblue.nl. We horen graag waar je de splitter voor wou gebruiken zodat we dit voor je kunnen oplossen!

Met vriendelijke groeten,

Karina 14-06-2024

Vriendelijke verkoper. Helaas is na 3 dagen geen paket geleverd. Volgens track en tracé wel maar ik heb niets reactie coolbleu we gaan het onderzoeken duurt wel 10 werkdagen. Dus een en al ellende

Hey Karina,
Wat vervelend dat je pakketje nog niet is aangekomen bij je. Vaak komt het voor dat je pakketje bij de buren geleverd als je niet thuis bent. Heb je hier al rondgevraagd? Mochten ze niks hebben ontvangen dan moeten we dit altijd onderzoeken en dit onderzoek heeft nou eenmaal tijd nodig. We hebben je natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk blij met je bestelling!
Met vriendelijke groeten,

M 14-06-2024

Het bestellen ging makkelijk, en het product is bezorgd binnen de beloofde termijn.

Roland 14-06-2024

Werd bij afhalen van bestelde producten in de winkel in Breda zeer vriendelijk ontvangen. Jongen stelde zich netjes voor en heeft mij een lekker kopje koffie gegeven, met stroopwafel. Ondertussen riep hij een collega die de spullen voor mij ging pakken. Ook hij stelde zich vriendelijk voor en hielp mij met inladen van de grote TV en soundbar. Vroeg of alles duidelijk was en of ik vragen had. Anders kon ik altijd even contact opnemen. Tevreden? Meer dan moet ik zeggen. Topservice, goede prijs, goede uitleg en goede koffie. Goed geregeld, zoals het eigenlijk ook hoort. Service met een smile. Vriendelijkheid kost niets!
Ik kom graag weer.

BK 14-06-2024

Keurig netjes geholpen in de winkel.
Kreeg wel de indruk dat er minder aandacht/tijd was toen het voor medewerker duidelijk was dat ik nog niet direct wilde beslissen over mijn aankoop.
S avonds thuis besteld en de andere dag afgehaald in de winkel.

Ismy 14-06-2024

Gebruiks vriendelijke site, overzichtelijk, veelzijdig , snel gevonden wat je zoek en scherp geprijsd!
Is het artikel op voorraad dan snelle levering, meestal de volgende dag al! Daarom kiezen wij voor Coolblue!

Jet 14-06-2024

Duidelijke specialistenreview helpt om een goede keus te maken. Bezorging op tijd.

Myrthe 13-06-2024

Op zaterdag besteld en ik kon het zondag al laten bezorgen. Ik heb er zelf voor gekozen om het op maandag bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Het lag 's morgens al klaar. Op het moment dat ik mijn pakketje op had gehaald, kreeg ik meteen een email met hoe ik mijn bestelde product kon installeren. Al met al erg snel en netjes.

weststrate 13-06-2024

klantenservice goed telefonisch bereikbaar er wordt goed meegedacht vriendelijk behulpzaam
jammer is ,als er een artikel niet op voorraad is dat je dat niet direct ziet daarom geen 10

Maarten 13-06-2024

Prima geregeld, geen verrassingen, geen gedoe. Ik had gehoopt op iets meer aanbiedingen, maar ook zonder vond ik wel zo ongeveer wat ik nodig had.

Hannie 13-06-2024

Makkelijk online besteld en op een ander adres laten bezorgen ivm vakantie.
Super geregeld, alles goed gegaan.

Julian 13-06-2024

Goede site, erg gebruiksvriendelijk. Ook erg overzichtelijk en duidelijk. Ik heb een controller besteld en deze werd gewoon netjes volgende dag geleverd.

Pieter 13-06-2024

Product zoals verwacht en super snelle levering.

Ik wilde eigenlijk een hogere waardering geven om tot de minimale 75 karakters te komen voor de motivatie / beoordeling, maar de schaal ging maar tot en met 10.

Lars 13-06-2024

Zeer gebruiksvriendelijke cite met fijn review systeem. Koop eigenlijk altijd de duurdere spullen bij coolbue omdat ik weet dat ik bij problemen hier fijn geholpen wordt.

René Meijler 13-06-2024

Ik ben perfect geholpen door de CoolBlue medewerker.
Hij nam echt de tijd voor mij.👍

Saskia 13-06-2024

In de avond besteld en in de ochtend al ontvangen. Helemaal top dat je bericht krijgt wanneer je pakket bezorgd wordt. Eerst een bericht welk dagdeel het wordt bezorgd. Daarna een bericht met de bezorgtijd in een tijdspanne van een uur en daarna zelfs nog een bericht 15 minuten voor het wordt bezorgd!