Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Prinsesje 02-05-2023

Het mooie voordeel van deze shop is het uiteenlopende aanbod, veel keuze en voor iedereen wat wils. Het nadeel vindt ik zelf de verschillen qua prijzen in dezelfde artikelen. De prijzen verschillen namelijk vaak per maat. Dat is verwarrend.

Amal 02-05-2023

Fijn dat Otto een mix aan merken heeft. Zowel lage en wat duurdere producten. Voor ieder wat wils

J10 02-05-2023

Super slechte klantenservice. Collega 1 belooft aanpassing vd rekening na het plaatsen vd bestelling. Collega 2 zegt dat info van collega 1 niet klopt bied excuses aan maar past mijn rekening niet aan. Hierdoor worden gemaakten afspraken niet nagekomen.
Waardeloos. Laatste keer dat ik hier wat besteld hebt.

Rolf 02-05-2023

Makkelijk en intuïtief te navigeren site. Layout is rustig en overzichtelijk. Product-variaties (en eventuele kosten variatie) zijn duidelijk weergegeven. Een vergissing is haast onmogelijk.

Minpuntje vind ik de onmogelijkheid om te bestellen zonder te registreren. (Wéér een wachtwoord)

Vonneke 01-05-2023

Mooie heldere foto's, goede beschrijving. De functie om te selecteren is ook heel duidelijk. Goed geprijsd en de artikelen zijn ook echt aanwezig.

Mike 30-04-2023

wat ik van deze shop vind?
Ze hebben mooie artikelen, overzichtelijk en snel .

Ineke 29-04-2023

De website van Otto is zo overzichtelijk, heel handig en mooi. Als je iets wilt retourneren is dat geweldig makkelijk.
De prijs/ kwaliteit verhouding is beter dan bij andere grote webwinkels.
Echt een aanrader dus!

Carina 29-04-2023

Schoenen gekocht waarvan de lijm op beide neuzen binnen een maand al losliet. Helaas waren de schoenen niet meer op voorraad maar ik mocht voor dezelfde waarde nieuwe schoenen uitzoeken. Dat had ik echt niet verwacht. Reactie vanuit Otto was zeer snel en vriendelijk. Top klantenservice!!

Esther 28-04-2023

Grote collectie relevante mode. Kwaliteits kleding deze gaat lang mee.
Je betaald wel iets meer maar de kwaliteit is er dan ook naar.
Vaak zijn er kortingscodes waardoor het shoppen nog leuker word!
Meestal heb je de kleding ook snel in huis.
Het fijne is dat je ook kn termijnen kunt betalen, als je iets dan echt nodig hebt maar even de kosten wil verdelen dan is dat geen probleem. Kortom... ik ben zeer tevreden met Otto. Aanrader!

Ingrid 28-04-2023

Snel door de filters kunnen vinden wat ik zocht + eerlijk is eerlijk, de korting speelde ook mee in de beslissing, zeker in deze tijden.

Ago 28-04-2023

I heard about Otto from one of my friends. She liked the option of monthly installments and was really happy with the delivery service as well. After some bad experience with other suppliers delivering electronics, I decided I would go for Otto now as I only heard good!
Looking forward to enjoying my new TV!

Anoniem 27-04-2023

Goede snelle en overzichtelijke site. Ook makkelijk te gebruiken en netjes verpakt na verzending

Anne 26-04-2023

Zag op een merkartikel voor een goede prijs en daarbij ook nog een algemene kortingscode.. Ik dacht dat bij afrekenen die code niet zou werken.... Maar ja.. Zoals aangeheven ging daar nog eens 20,00 korting af... Betrouwbaar dus en dat op een merkartikel.. 👍Dankje OTTO

Marian 26-04-2023

Kwaliteit is altijd goed, zeker de badmode, komt altijd keurig op tijd binnen

Bianca 26-04-2023

Ik vind de website goed en duidelijk en bij problemen helpen ze je meteen om ze op te lossen. Altijd leuk om bij otto te kijken en raad ik iedereen aan

soelie 26-04-2023

Leuke winkeltje met veel producten en snelle levering, retour is ook makkelijk en een tip: Maak gebruik van de sales!!
Voor bijna geen geld de leukste producten en goede kwaliteit en prijsverhouding!
Een echte aanrader en zeg het ook tegen al me vrienden en familie, iedereen houdt van leuke kleding voor weinig, haha

Ton 25-04-2023

Otto heeft goede acties. Alleen het is teleurstellend als bij kleding een vanafprijs ziet die dan ineens voor jouw maat niet geld.
Dit gebeurd xzelfs ook als je je keuze maat ingevuld heb.

Sarina 25-04-2023

De site van otto is overzichtelijk, fijne prijzen en de klantenservice is super

Irma500 24-04-2023

gemakkelijk kiezen, groot assortiment goede keus netjes thuisbezorgd en gemakkelijk te betalen

Edwin van kuijen 22-04-2023

Wat een 'piep' bedrijf is dit zeg.
Bestellen is allemaal leuk en aardig maar als je iets retour wil sturen begint de ellende.
Ik bestel een kast bij otto per ongeluk druk ik 2x waar door er 2 besteld worden.
Bij levering waren de dozen nat. op een klacht hier over is tot nu toe al 8 weken niets mee gedaan.

Het ophalen van de retour kast heeft me 4 dagen thuis zitten gekost. De eerste dag kwamen ze niet. De tweede dag mochten ze maar 1 doos mee nemen. De derde dag stonden ze op een verkeerde adres maar door rijden naar het juiste adres was op 11.00 smorgens al niet meer mogelijk.

Klachten worden afgeschoven op de vervoerder waar ik geen contact mee heb.
Dus maar een bezoek gebracht aan het hoofd kantoor waar een aardige receptioniste de betreffende afdeling belde. Ondanks dat deze in het zelfde pand zat komen ze me niet te woord staan maar krijg ik de telefoon in handen. Uit eindelijk wordt er een bloemetje gestuurd met sorry.

Dan ben je er nog niet vanaf hoor. Het duurt dan nog eens 6 weken voordat ik mijn geld terug hebt. 6 weken gijzelen ze mijn geld.

Echt ik vind dit rond uit schandalig en zal er ook NOOIT  meer iets bestellen .

En ja ik durf er mijn naam best onder te zetten.

Edwin van kuijen

Hoogvliet 21-04-2023

Zijn mooie producten en nette prijs .
Ook levering is uitstekend erg blij.
Ik zou mensen zeker aan bevelen voor mensen die leuke producten voor een goede prijs zoeken .

Yvonne 20-04-2023

Sinds mijn verhuizing heb ik aardig wat bestellingen gedaan bij Otto, van eettafel, stoelen, eetbank, kleding, baby spullen alles is altijd goed geweest, van bezorging produkt tot betaling. Vind Otto een fijne webwinkel

Roos 20-04-2023

Hele mooie artikelen, uitstekende kwaliteit, eerlijke prijzen, en lekker makkelijk vanuit mijn eigen stoel winkelen, doe dit al jaren en zou het iedereen aanbevelen!

goede kwalitatieve winkel 19-04-2023

duidelijke afbeeldingen, maat goed, kwaliteit goed en snelle levering. Mooie blazers, modern. sluit goed aan en is lekker warm. EN HET VOORDEEL JE HOEFT NIET NAAR DE WINKEL. PAST HET NIET DAN KAN JE HET GEWOON TERUG STUREN

Anja 19-04-2023

Een fijne online winkel waar de bestellingen goed en snel worden geleverd. Netjes verpakt. niets op aan te merken.
ook fijn dat je achteraf kunt betalen. je hoeft dus niet betalen wat je helemaal nog niet hebt gezien en gepast.