Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Daniyel konutgan 28-09-2023

Bij mij was de klantvriendelijk van otto erg goed.daarom ben ik erg tevrreden met jullie . Altijd geduldig aan de telefoon .je word goed geholpen .krijgt ook advies als je naar vraagt.

Natasja 25-09-2023

Een hele fijne onlinewinkel.
Met veel keus .
Ook de klanten service is top.

K.Gocsman 25-09-2023

Goede service, mooie materialen en veel leuke keuzen. Alles te vinden oude en jonge mensen.

Jeffrey 24-09-2023

Overzichtelijk en makkelijk shoppen. Eenvoudig betalen. Goede service en retour regeling. Goed telefonisch bereikbaar. Verschillende betaalmogelijkheden. Fijn om te shoppen.

Christina Veenstra 21-09-2023

Sinds een jaar of 3 bestel ik kleding bij Otto. Het aanbod is groot en achteraf betalen vind ik erg fijn. Zo hoef je niet te betalen voor artikelen die je terug stuurt en dus wachten op een terug betaling. Je betaalt gewoon wat je wel bevalt. De verzending duurt een paar dagen, maar dat vind ik prima. Bestellen is makkelijk, retourneren ook. Kortom; ik ben erg tevreden over Otto!

Barbara 17-09-2023

Het artikel is duidelijk beschreven.
De bestelling was prima uitgevoerd en de levering mooi op tijd.

Marianne 16-09-2023

Bij Otto bestellen dan weet je dat je kwaliteit krijg. Deze jas jaren geleden ook al eens besteld. Prachtige jas en een fantastisch prijs. Echt een aanrader

Mer 15-09-2023

Ik vind het echt een goed webshop je kan van alles vinden wat je maar zoekt super fijn

Johanna 12-09-2023

Ik vindt Otto erg leuk om te winkelen.
Vele merken en vaak korting.
Ben al jaren tevreden klant.

c. van der Net 10-09-2023

Dit is de enige site, waar ik goede shirts kan kopen. Ook het terugsturen is goed geregeld. Prima je geld retour

Cynthia 01-09-2023

makelijk om te vinden wat ik noodig had en zoekt. prijsen zijn goed . wacht nog op product om te vergelijken en met het beeld. en het beste was dat het instructies voor mijn product was beschikbaar voor dat ik het beslissing neem om te kopen.

Hendry 01-09-2023

Door omstandigheden kon ik niet meer naar de winkel en ja heb toch kleren nodig.Ik hoorde via een vriend over Otto dus ben daar gaan.kijken en was meteen verkocht heel veel.mooie kleding voor.een leuke prijs.In het begin kocht ik kleren en dat betaalde ik direct alleen toen kwam.ik in de.problemen en gelukkig is.otto een winkel waar je in maandelijkse termijnen kunt betalen wat een uitvinding!!!!Ik heb nu altijd kleding heb het altijd warm loop.er echt netjes bij BEDANKT OTTO!!!EN wou ik ook nog kwijt zelfs als.ik een artikel kreeg en dat is 1x gebeurt wat beetje kapot wat was otto bereid om de kosten voor het laten maken opzich te nemen!!!Otto een winkel waar vele winkels nog veel van kan leren!!!Otto dankjewel dat me kind er netjes bij loopt.en niet meer word gepest.OTTO JE BEN GEWELDIG.DIT MEEN IK OPRECHT GROET HENDRY

Thor 01-09-2023

Otto b.v.
Meer dan 20 jaar koop ik bij Otto b.v.
Van kleding tot electronica wn huishoudelijk apparaat
Als je even krap zit en je heb wat nodig of je wasmachine gaat stuk of je schoenen zijn versleten dan kan je heel makkelijk bij Otto kopen met maandelijks afbetaling.
Hoeveel rente je betaalt is aan jou:betaal je binnen een maand of binnen paar maanden terug dan is de rente maar paar euro's maar betaal je binnen een jaar of 2 jaar terug dan hangt het af voor hoeveel euros je wat gekocht heb.
Ik ben zelf heel blij met Otto b.v. en dat bewijst mijn meer dan 20 jaar klant zijn bij otto

Evelien 31-08-2023

Het was mijn eerste bestelling en het ging zo makkelijk. Echt heel fijn. Nu in spanning afwachten op mijn bestelling. En voor een prima prijs 👍🏻

Shivam 31-08-2023

I get lots of variety and quality is also good. I also find colourful dresses

S de Bruijn 30-08-2023

Otto besteld salon.vitrinekast en tv meubel. Afhalen oude meubelen. Betaal je 120 euro voor.
Spullen worden niet meegenomen omdat vrachtwagen vol is.
Gebeld kunnen het vinden dat het inderdaad gehaald zou worden geeen bevestiging via email dat de klacht erligt. Zelfde dag weer gebeld. Kunnen het niet vinden. Maar zouden hett doorgeven. 3x gebeld konden hetvwel vinden. Ook gelijktijdig chat. Kon verzendkosten terug krijgen. Aan telefoon niet bekend en was niet waar. En het zou zeker 2 weken duren voor het opgehaald word. Wil geld terug niet mogelijk of gecompenseerd worden. Zoubterug gebeld worden door planning niet gebeurd.Na slechte
recensie word ik gebeld of ik ze nog een kans wil geven om het goed te doen. Volgende dag zou alles opgehaald worden. Ze stonden er.
Wilde niks meenemen vrachtwagen vol.
Meegelopen is voor de helft gevuld had meegekund. Vinden meubels zwaar. Hebben geen karretje of laadklep. Met pijn en.moeite 2 meubelstukken meegenomen. 1 staat nog bij me.
Otto weer gebeld. Zouden dezelfde dag het meenemen of vandaag. Zou via email een bevestiging krijgen. Nog niet gebeld of email ontvangen. Heb nog nooit zoiets mee gemaakt.
Wil gecompenseerd worden voor alle ellende .
Moet nu zelf maar zorgen dat het weggehaald worden kosten 300 euro. Nu de nwe spullen nog uitpakken en zelf in elkaar zetten. Wat dat word ook niet gedaan. Ook al staat het onder het artikel. Dozen zijn beschadigd. Hopelijk binnen kant niet. Hou me hart vast. Wat een nachtmerrie en stress. En.of ik mijn review wilde verbeteren. Je begrijp wel dit is zelfs geen 1 waard. Totaal geen vertrouwen.

Rowena 29-08-2023

zeer teleurgesteld. Sturen mijn een kapotte wandel schoen op. en dan nog een houding aan de telefoon als ik aangeef dat ik niks heb aan 10% korting.

Ook wouden ze me een maat groter aanbieden, terwijl de maat die ik nam al een maat groter is want dat is normaal bij wandel schoenen. klanten service super slecht. hele attitude. ben heel erg geschrokken. hier bestel ik nooit meer

Paul 25-08-2023

Zeer slecht in elkaar gezette site. Als een item op de site bv 70 euro is en je doet hem in de winkelmand is hij opeens 30 euro duurder, is bij veel artikelen . Als je erover gaat bellen kunnen ze er niets aan doen!

Dj1964 24-08-2023

Ik ben recentelijk begonnen als Otto klant na jaren in Canada te hebben gewoond. En ik maar denken dat Canada zo vooruitstrevend was met internetshops en IT systemen..... Ik ben verrukt over het gemak waarmee ik producten bij Otto kan uitzoeken, het betaalgemak (soms maak ik onmiddellijk over, soms wacht ik eerst even op het product en betaal na ontvangst). Erg efficient en handig. Ook had ik een paar maal te maken met de Klantenservice van Otto vanwege een verkeerde maat (mijn fout). Otto is een van de HEEL WEINIGE bedrijven waar je nauwelijks in de wacht staat. En erg snel heel vriendelijk verder wordt geholpen. Nee, complimenten. Ik kijk nu vrijwel dagelijks naar deals en zaken die we thuis nodig hebben; en dan via Otto.nl !

Jeroen 24-08-2023

Ik winkel nu zo'n anderhalf jaar bij Otto naar alle tevredenheid. De artikelen zijn altijd op tijd, zijn exact zoals ze op de website worden weergegeven en de maten in kleding en schoenen komen perfect overeen.

Ook de keuze van Otto is zeer uitgebreid te noemen, voor ieder wat wils zeg maar.

Ik kan Otto absoluut aanbevelen, je zult niet worden teleurgestwld.

Een meer dan tevreden klant.

ayla1960 22-08-2023

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de producten van een hoge kwaliteit zijn, snel geleverd worden en deze site is overzichtelijk, tevens heb ik al vaker iets besteld wat mij prima bevalt.

Danny cremers 22-08-2023

Veel besteld op otto.nl vooral bij de boxspring een top service gehad... eerst per ongeluk een bed besteld wat te groot was om boven te krijgen... vervangen voor groter bed uit 2 delen

Erna 2 extra poten erbij gekregen omdat ik dit mooier vond.. erna na eigen beschadiging nieuwe bovenkant van nachtkastje en dressoir gekregen

Zeer goede service... vriendelijke bezorgers top bedrijf

Nu weer paneelgordijnen besteld

Doppie 18-08-2023

Alles goed duidelijk geen moeilijke handelingen mooie foto.s duidelijke maten staan erbij

Marpos 18-08-2023

OTTO hanteert een heel vreemd prijsbeleid: artikel in 4 kleuren beschikbaar - 3 daarvan dezelfde prijs en 1 is het dubbele! (badpak €37 en eentje dus gewoon €74) Zelf vinden ze dit normaal en zeggen dit ook te doen bij kledingmaten. Dat heb ik inderdaad gezien en ook hier wordt verdubbeling van de prijs toegepast. Als je ooit wilt bestellen moet je dus heel goed uitkijken hoe de prijzen in elkaar zitten.

Celine 17-08-2023

Hier vind ik wat ik zoek.
Je bestelt en voordat je weet staat de bezorger op de stoep bij je!
Lekker gemakkelijk precies wat ik zocht!
I love it!