Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Marjo 14-03-2019

Hele mooie producten. Bekende merken tegen scherpe prijzen.
Ben al jaren vaste klant en altijd naar tevredenheid.
Mocht er met een artikel iets mis zijn' wat natuurlijk altijd kan gebeuren ' dan wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en word er gelijk een oplossing aangeboden.
Ik blijf zeker hier bestellen!

Marie Blok 13-03-2019

Ik koop al jaren dezelfde body bij Otto ! Ook vaak omdat ze vaak met een leuke korting aangeboden worden. En het kopen is met 2 minuutjes klaar. Ik zou het iedereen aanbevelen om iets bij Otto te bestellen. Je hoeft er je luie stoel niet voor uit. En ik zelfs niet mijn bed, want daar lig ik nu al in.

Deborah 13-03-2019

Gebruiksvriendelijk, klantvriendelijk snelle levering tot aan de deur goed werkende betaalmogelijkheden je bepaalt z3lf hoe en wanneer je het artikel gaat betalen.
Goeie prijs kwaliteit verhouding naar mijn mening

Erdogan 13-03-2019

Het is een gebruiksvriendelijke webshop met een duidelijke en volledige beschrijving van het artikel. Het bestel proces is ook erg makkelijk en zonder veel poespas.

Amber 13-03-2019

Snelle service, goede website, duidelijke informatie. Heb gekozen voor achteraf betalen, top dat dat mogelijk is

rob 13-03-2019

goede en overzichtelijk shop erg duidelijk en goed te bereiken in een word gewoon erg fijn om bij otto te winkelen

Stephan 13-03-2019

Otto een fijne online bestelsite, vaak ook met een leuk meegenomen korting zoals nu dat Otto 40 jaar bestaat.
Ook prettig dat je 14 dagen bedenktijd hebt en dat je in termijnen kunt betalen als je dat even beter uitkomt.
Terug sturen ook geen probleem, alles is goed geregeld.
Ik zeg top!
Wat wil je nog meer.

L. Mulder 13-03-2019

Leuke acties, veel keus in plus size kleding, mogelijkheid om achteraf te betalen - of in termijnen indien gewenst. Jeans Arizona zijn er in alle soorten en maten, goede kwaliteit en uitstekende pasvorm. Bij beschrijving kleding zou vaker lengte in cm genoemd mogen worden. Qua prijs is het meestal duurder dan andere webwinkels, maar je hebt wel betere kwaliteit. Levertijd zou korter mogen.

E. Kempers 13-03-2019

Zeer overzichtelijke site, en uitgebreide produktinformatie. Betalings mogelijkheden, retour en bezorgservice zijn optimaal.

Stefanie27 13-03-2019

Ik vind het een super website om te shoppen. Ik kwam er een keer zo op terecht en door het rond neuzen en mijn enthousiasme heb ik hier nu vele artikelen besteld. Er is zoveel keuze uit verschillende soorten artikelen. De website is zeer gebruiksvriendelijk en de producten van goede kwaliteit. De levering is vaak sneller dan aangegeven word. Als er producten niet meer op voorraad zijn maar je hebt het al wel besteld dan latem ze dat altijd netjes weten en krijg je het nageleverd mits het artikel nog wel voorradig word. Ik ben echt super blij dat ik bij deze website terecht ben gekomen

Deurtje 13-03-2019

Om de service. Je wordt zeer correct behandeld na het indienen van een klacht.

J Tijdeman 13-03-2019

Makelijke website goede info per product.
Levering snel en bij langere levertijd staat dit duidelijk vermeld

Liesbet Milort 13-03-2019

Ze hebben enorm veel en de site werkt makkelijk en is overzichtelijk.
Ook op een tablet kun je gemakkelijk winkelen. Ik zou wel meer willen filteren bij bijvoorbeeld de kleding. Ik kan niet de jurklengte aanklikken zoals wel bij andere sites. Fijn dat je achteraf kunt betalen, hoef je niet alles voor te schieten. En ook fijn dat je winkelmandje onthoudt wat je er in had gestopt, ook na maanden.

Joke 13-03-2019

Ik vind dat Otto een mooie website heeft ! Zeer duidelijk en snel .Ik was op zoek naar een rode wollen damesmantel en met de filters is het heel makkelijk om te kiezen.
Ook fijn dat ze in 2 lengtes zijn ,voor mij belangrijk omdat ik niet zo lang ben.
De bezorging is ook snel en achteraf betalen is mogelijk .ook heel fijn !

Urbain 13-03-2019

Fijne overzichtelijke online shop. Mogelijkheid tot achteraf betaling en gratis retour mogelijkheden. Top dys

henk snabel 13-03-2019

veel keus en makkelijk om te bestellen als bestelling voor mij goed is bestel ik zeker nog iets anders toppie!!

Adri 13-03-2019

Snelle reactie op vraag via facebook bij Otto webshop aan te bevelen voor nieuwe klanten

Marleen 13-03-2019

Prettig aanbod van gevarieerde kleding.
Ik koop regelmatig bij Otto en ben er zeer tevreden mee.

Petra 13-03-2019

Ik maak al lange tijd gebruik van de otto webshop en alles is altijd keurig geregeld. Veel ruime keuze. Duidelijke website met goede artikel informatie. Prima geleverd en gemakkeljk retour sturen indien nodig en goed bereikbaar per telefoon als er vragen zijn.

Willem 13-03-2019

Zeer overzichtelijk,prijs kwaliteit verhouding goed.
Gewoon prettig winkelen.

Carla 13-03-2019

Website is gebruiksvriendelijk. Een uitgebreide keuze aan filters. Otto levert ook ruime sortering aan schoenen in maat 35. Snelle service.

Ricardo Nuis 13-03-2019

wij komen voor het eerst op de Otto website en het is heel makkelijk zoeken en bestellen, wij zijn ook super tevreden en hopen dat we de koelkast snel mogen ontvangen.

Giacoba 13-03-2019

Begin december 2018 is mijn bestelling binnengekomen. Deze bestond uit een wandmeubel en 2 sideboards. Van 1 sideboard is de bovenste plank beschadigd. Contact hierover gehad met de KC . Tot 2x toe is een verkeerde plank gestuurd. Rond 20 januari voor de zoveelste keer contact gehad met de KC. Nu zou écht de goede opgestuurd worden. Toen werd het stil, en tot op heden nog niets ontvangen , daarom weer contact opgenomen met de KC. De medewerkster vond het heel vervelend en ze zou er voor zorgen dat ik hierover terug gebeld zou worden. Ik wacht nog steeds. Ik begrijp dat er fouten gemaakt kunnen worden maar begrijp niet dat die niet hersteld worden.

Bianca 13-03-2019

Otto heeft een mooie makkelijke site .
Vind het fijn om er te winkelen.
Producten zijn er snel en retourneren is makkelijk .

elianne 13-03-2019

duidelijke en overzichtelijke side goede kwaliteit goede service snel bezorgd