Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

dmk 18-03-2019

Overzichtelijk aanbod en specifieke zoekmogelijkheden voor een echte shopofoob. Het is een kunst te kunnen shoppen zonder maar ook een etalage te hoeven passeren. Otto maakt dat mogelijk voor mannen met kostbare tijd voor leuke dingen en die geen zin hebben in een winkelmarathon

antonio 18-03-2019

ik heb regelmatig ,een bestelling gedaan, zo ook nu weer,betreft een jeans,vind het altijd super en je kan betalen hoe je zelf wil,en bijna altijd kortingen,plus ook nooit een probleem ,bij terug zenden en ,retour terug boeking van mijn betaling, gewoon relax thuis passen ,ben gewoon tevreden

Marco 18-03-2019

Meermaals contact gehad met enkele vragen omtrend meubels die ik wilde bestellen.

deze zijn allemaal netjes beantwoord en zodoende besteld

Anoniem 18-03-2019

Grote keuze in artikelen. Levering duurt wel een aantal dagen. In mijn geval vier dagen.

Isabelle 18-03-2019

Duidelijke site met mooie kortingen. Soms zie je door de bomen het bos niet meer met al die sites en de hoeveelheid van wat ze hebben. Otto is overzichtelijk en duidelijk en dat is fijn.

Maaike 18-03-2019

Twee keer iets besteld en beide keren meer dan twee weken moeten wachten op de bestelling.

dootje 18-03-2019

hallo de website is duidelijk, maar de service? heb nl 2x een bericht gestuurd en geen antwoord gekregen. dat is dan weer jammer..

willem 18-03-2019

informatieve site met ruim aanbod, goed en overzichtelijk aangeboden. maakt het om goede keus te maken. wordt ook snel afgehandeld. je kunt als je wilt zelf je apkket ophalen en je hoeft dus niet te wachten op je bestelling

Den Hartog 18-03-2019

Goede site makkelijk in gebruik. Zeker ook voor ouderen is het overzichtelijk. En goede service

Sabrina 18-03-2019

Prima website met veel keus. Enige minpuntje vond ik het wat lang duren van het laden van nieuwe producten bij het scrollen. Dit kan natuurlijk aan mijn tablet liggen. Betaling en invullen van kortingscode ging vlot en was duidelijk. Bij eerdere bestellingen is mijn ervaring dat de levering netjes op tijd en goed ingepakt was. Ook retourneren ging makkelijk. Geld netjes terug gekregen.

Marike 18-03-2019

Leuke spulletjes, maar levering is erg traag. Retourbehandeling nog trager. Maar ondertussen wel € 5,50 administratiekosten berekenen, terwijl ze zelf zo sloom/laks zijn

Anmis 18-03-2019

Hallo,
Ik vind dat er veel keuze is,goede klantenservice,mooie kleding en andere artikelen.
Er zou iets meer variatie kunnen in v- h aalsxt- shirts voor heren!
Verder goede side en reviews van andere.

Mary 18-03-2019

Nog nooit geen problemen gehad. Levering op tijd. Ook bij terugsturen geen problemen.

Mieke 18-03-2019

Heel gemakkelijk om wat je zoekt ook te vinden! Veel keuzemogelijkheden uit veel verschillende merken.
Gebruiksvriendelijke site, goede service en iets terugsturen is helemaal geen probleem!

Mellissa 18-03-2019

Super goede servies en altijd vriendelijk personeel ze staan je altijd goed te woord en ze bieden altijd een oplossing voor problemen waar je tegen aan loop

Rosenda Dijkstra 18-03-2019

Helemaal niks op aan te merken!
Levering van mijn bestelde artikelen ging prima, werd zelfs eerder thuis bezorgd dan aangegeven :)
En bij m´n eerste bestelling € 5,- korting gekregen, mooi meegenomen toch?
Dus in het vervolg zal ik zéker vaker bij Otto gaan bestellen!

Rem 18-03-2019

Altijd snel en netjes bezorgd en goede kwaliteit
Suoerrrrsnel geleverd en mooie kwaliteit

Yvonne 17-03-2019

Mooie spullen goede kwaliteit en goede prijsverhouding. Ook altijd de laatste mode trends.

Hekse 17-03-2019

Goede website, ruim assortiment en laagste prijs.
Levering volgens afspraak door een vriendelijke meneer die echt de tijd nam voor deze levering. Al met al een echte aanrader, volgende keer 100% zeker hier weer bestellen!

Denise 17-03-2019

Ik vindt het een leuke webshop je kan der leuke dingen halen en ik slaag hier altijd en ook voor kinderen zijn der leuke en stoeren kleren

Dino 17-03-2019

Prima website waar je ook prima behandeld wordt door de klantenservice. Heb er al menige kleding besteld.

muziekliefhebber 17-03-2019

Mooi overzicht, artikel snel gevonden, ontvangen en zeer tevreden over geleverde kwaliteit

Jan Sloot 17-03-2019

Overzichtelijk , stijlvol en goedkoop . Ik heb fijn kunnen rondneuzen op deze site . Gemakkelijk zoekwerk .Zeker aan te raden .

Eefje 17-03-2019

Groot aanbod merkkleding, goede prijs, vriendelijke klantenservice en retourneren gaat gemakkelijk.

S. 17-03-2019

Ik advieseer deze winkel voor stijlvolle mensen.
Als je huis accessoires / meubels nodig hebt dan kan je hier altijd terecht.