Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

T. Fokker 04-03-2019

Ik kon geen paarse pumps vinden! Maar een mede-zangeres/ vriendin adviseerde mij en ....ik kwam in no-time bij de webwinkel van Otto en... daar vond ik ze heel snel. En zoo mooi. De recensies die ik las waren heel goed, dus ik ben benieuwd.

Divradivra 04-03-2019

Prima shop. Duidelijk en makkelijk te bestellen.
1 verbeterpunt: betalen via creditcard of Paypal zou een mooie toevoeging zijn.

Lydia Einhaus 04-03-2019

Ik bestel al jaren bij Otto,goede service maten komen overeen . Kwaliteit is prima.

Ella Bax 04-03-2019

Prima shop met een brede en mooie collectie, bestelprocedure is eenvoudig en verloopt soepel.

Klara 04-03-2019

Ik vind Otto een goede en mooie online winkel met heel veel keuze in hun assortiment en van een erg goede kwaliteit. Uiteindelijk iedereen vindt wel iets voor zichzelf .Ik vind de klantenservice ook erg fijn en erg vriendelijk.Naast dat is het erg fijn dat ze een mogelijkheid hebben om achteraf te betalen . Ik heb meerdere malen besteld bij Otto en altijd was ik erg tevreden .Voor mij een dikke 10 ! Ga zo door Otto!

Dien 04-03-2019

Veel keus, duidelijke omschrijving en goede service. Echt een ruim assortiment.

JJ 04-03-2019

Otto heeft een ruim aanbod aan artikelen met een goede prijs kwaliteit verhouding. Ze hebben een snelle service en duidelijke retourvoorwaarden. Betrouwbare partij om iets online te bestellen!

Pachie 04-03-2019

Otto gekozen voor artikel met beste kwaliteit/prijs verhouding.
Levertijd is drama. Bij artikel staat 5 á 6 dagen besteld 22maart , tot op heden zit het niet eens in het bestelprogramma. Contact klantenservice, practisch onmogelijk. “ momenteel is het erg druk”, hoor je op bijna elk tijdstip, “ bel op een later tijdstip terug. Als ik met het chatprogramma contact krijg, wordt ik uiteindelijk Post.NL overgenomen die zegt het track en trace nummer dat Otto heeft opgegeven niet te herkennen.
Wat moet je met zo’n website winkel?

goed 04-03-2019

goede service netjes geholpen leuke website eerlijke prijzen leuke sale goede kwaliteit

Mike 04-03-2019

De shop is heel erg gemakkelijk en overzichtelijk ben blij dat je in termijnen kan betalen zodat ik tog van alles kan vernieuwen en mijn huisje weer wat netter kan maken zonder dat het me in 1 x teveel geld kost super blij met de service en de spullen die ze verkopen een dikke aanrader

COCO19 04-03-2019

De site is overzichtelijk en ze zijn heel klantvriendelijk je krijgt snel antwoord op je vraag.

Niki 03-03-2019

Genoeg keuze in leuke vlotte kleding! Heb alleen maar positieve ervaringen met Otto!

gerrit 03-03-2019

In de Otto shop vind je het product van keuze zeer snel,geen omslachtig gedoe en snelle afhandeling,ook de prijzen bij Otto zijn scherp dus verder kijken hoeft echt niet.
Voor mij een top winkel

Pim 03-03-2019

Zeer goede, uitgebreide en complete product omschrijving. Voldoende foto’s en duidelijk.

Edith 03-03-2019

Goede duidelijke website. Super blij met mijn vloer kleden. Zien er prachtig uit.

J.Eilander 03-03-2019

Ik ben altijd tevreden over Otto.
Jullie hebben net iets anders dan n ander postorderbedrijf. Het achteraf betalen vindt ik ook heel fijn!

Geen naam 03-03-2019

Een van mijn favoriete webshops, zeer klantvriendelijk en mooie mode en meubels. Ik heb het maar een 8 gegeven omdat er geen mogelijkheid is om binnen 14 dagen achteraf te betalen en omdat de foto's niet in z'n geheel groter kunnen worden gemaakt maar alleen gedeeltelijk. Daarnaast moet men verzendkosten betalen. Ik probeerde dit te compenseren met het gebruikmaken van het €5 korting ivm het aanmelden voor het nieuwsbrief, maar als ik op 'nu inwisselen' in mijn mail klik, wordt er geen korting meegerekend :-( Ik raad de website wel aan.

Marleen 03-03-2019

Prettige site met duidelijke product omschrijving. Ook het doorklikken bij bestellen ging vlot. Helaas konden niet alle opties van afleveren geboden worden. Nu dus afwachten hoe de levering gaat en welke afspraak ik kan maken.

April 02-03-2019

Overzichtelijke en duidelijke site.
En bijzonder veel keus in alle soorten kleding en kleuren.
Nergens zo veel keuze gezien.

Ronald 02-03-2019

de webshop is heel gebruiksvriendelijk en de ziekfunctie is makelijk. mooie site

Lydia van Dijk-Arends 02-03-2019

Otto is een fijne online winkel met betaalbaren prijzen en leuke aanbiedingen.

Stepan M. 02-03-2019

Geweldig winkel. Voordelige prijzen.
Alles word snel geleverd.
Echte aanrader.

eric 02-03-2019

kwaliteit en de prijs is laag groten asortiment zeer tevreden voor iedereen wat

Ellen m 02-03-2019

Heel veel keuze en betaalbare prijzen
Zeer duurzame en goede producten,levering duurt iets langer dan 1 dag ,maar als je dat weet,maakt t niets meer uit.de producten zijn beter dan in de meeste andere grootwarenhuis webshops .

Diandra Obergh 02-03-2019

Makkelijk producten vinden, overzichtelijk en dan ook nog eens een ruime keuze hebben.