Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Jisca 04-06-2019

ik vond de prijs erg goed, vergeleken met andere websites,. Daarnaast was er ook een groot gebruiksgemak van de site.

Biggi 04-06-2019

Ik kan alleen maar zeggen dat mijn moeder, zei woont in Hamburg al 40 jaar bij OTTO bestelt.
Ik doe dit bij Otto dus ook graag
Goede service
Goede prijzen
Snel in mijn stad
Afbetaling kan
Dat was het

Ineke 04-06-2019

Goed overzicht en duidelijk en kwaliteit is echt super, super snelle levering

Marianne 04-06-2019

Overzichtelijke website..groot assortiment en snelle levering. Bestelling kun je goed volgen. Kan het een ieder aanbevelen.

Mevrouw Dubbel 04-06-2019

Bij Otto.nl heb je veel kledingkeuze met leuke vlotte kleding alleen jammer dat je voor maat 40 en hoger ineens veel meer betaald. Dat maakt dat ik niet zo vaak bestel bij Otto.nl verder een top winkel goede service!

Lynn 04-06-2019

We hadden thuis het tijdschrift ontvangen en eigenlijk kende ik de winkel niet en dacht ik dat het voor wat oudere mensen was. Maar ik keek erin op aanrader van mijn moeder en heb nu 4 artikelen besteld. Echt hele leuke kleding! En doordat er nummers bij staan kun je ze zo vinden online. Handig! Ik zocht leuke kleding uit en zocht het op op de site, easy peasy.

hilda dijkstra 04-06-2019

moet het natuurlijk nog afwachten hoe de bestelling bevalt heb lang niks van jullie gehad vroeger wel met de catalogus ben ook niet zo.n held met de pc

Jcw 04-06-2019

Prima, gebruiksvriendelijk webshop, duidelijke en voldoende informatie.
Leuk assortiment.

S.Lichtendahl 04-06-2019

Ik ben in het verleden klant geweest en heb nu weer een bestelling gedaan na jaren in het verleden heb ik nergens mee geen problemen gehad perfecte service en vriendelijke telefonistes bestelling altijd op tijd kortom ik zou de Otto aanbevelen aan al mn vrienden kennissen en familie.

Chantal 04-06-2019

Zeer tevreden over de duidelijkheid van deze webshop. Grote maten zijn in de reguliere winkels een probleem om te kopen en Otto brengt daarin een uitkomst die tevens ook betaalbaar is.

T.Hootsmans-Wust 04-06-2019

Otto heeft altijd leuke artikelen voor elke leeftijd.
Vooral de kleurenj spreken mij erg aan.

Janbo 04-06-2019

Duidelijke instructies bij het bestellen, vlotte levering. Het geleverde voldoet aan de verwachting

Elskne 04-06-2019

Fijne webshop, alles is goed overzichtelijk te vinden. Levering mag sneller sommige prijzen (niet veel hoor) mogen iets lager.
Assortiment iets uitgebreider.
En fantastische service en verder goede kwaliteit. Zeker een aanrader!

Marijke Stam 04-06-2019

Zon leuke en vaak aparte spullen, slaag altijd en moet soms opletten dat ik niet te veel zie wat ik graag wil hebben, maar gelukkig is er ook een verlanglijstje en kan ik dat fijn terug vinden en bestellen als mijn portemonnee weer vol is

Vienna 04-06-2019

Heerlijk vanuit thuis lekker shoppen ,onwijs veel leuke kleding die heel snel thuis wordt geleverd.
Hou van deze winkel

Danny 04-06-2019

Een duidelijke site met prima foto,s
makkelijk om te bestellen en te betalen.
soms wel wat een langere levertijd maar niet vervelend.

Lily 04-06-2019

Jullie zijn goeie winkel om dingen te kopen en leuke winkel en je ken er echt alles vinden en handig om online te bestelen groetjes

Anoniem 04-06-2019

Prettig shoppen zo, veel keuze, overzichtelijke website en wat super fijn is dat ik nu bij Otto de schoenen die ik wilde gewoon 10 euro goedkoper vond dan in de winkel, waar ze in mijn maat uitverkocht waren!

Pmjc wouters 04-06-2019

Veel keus makkelijke site heel overzichtelijke keus hoe betalen duidelijk te vinden afhaal punt ik geef otto ..

Shirley-Ashley van der Poel 03-06-2019

Zoeken naar artikel gaat gemakkelijk. Prima website. Jammer dat er geen keus voor afhaalpunt was voor het leveren van de artikelen.

Wijtze 03-06-2019

Fijn site met ruim assortiment aan kleding. Snel werkend en heel overzichtelijk.

Asen asenov 03-06-2019

The best of the best. Very good. The best off the best. Very very good.....

Anneke 03-06-2019

Ik vind Otto een geweldig klant- en gebruiksvriendelijke (web)shop
Je bestelde artikelen komen aan in een gezellige doos. Ook de kwaliteit van de artikelen is prima.
Kortom een Aanrader!

Sumit 03-06-2019

Goede en betaalbare verzameling items. Snellere levering dan de geschatte tijd. Ik wou dat ze een levertijd hadden van slechts enkele dagen en geen weken. Producten zien er geweldig uit.

J.H.Vos 03-06-2019

Goed assortiment, goede service, geen enkel probleem als iets geruild moet worden.