Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Werner 24-02-2019

Grote keuze en vriendelijke bediening van de website met veel informatie en een goede duidelijke indeling dus geen last van zoeken naar iets want alles is duidelijk en overzichtelijk te vinden

Marian 24-02-2019

De web shop is klantvriendelijk en snel. Werkt goed met zoektermen. Zeer groot aanbod.

D 24-02-2019

Deze webshop is overzichtelijk en heeft een ruim assortiment.
Ze hebben niet alleen kleding, maar ook ontzettend veel andere producten.
Ik heb bij Otto kunnen vinden, wat ik bij geen enkele andere shop heb gevonden. Precies dát wat ik zocht.

Ray Roy 24-02-2019

Overzichtelijke en goed werkende website, sportieve- en merk kleding voor heren, betaalbare prijs, diversiteit.

Yvonne 24-02-2019

Het is makkelijk bestellen bij Otto. Fijn om artikelen aan je favorietenlijst toe te kunnen voegen.
Makkelijk betaalproces, makkelijk om te kunnen kiezen op welke manier je wilt betalen.
Fijne regeling met eventueel ruilen of retour.

Nelleke 24-02-2019

Een hele prettig en eenvoudige manier van aanmelden, inloggen en bestellen. Heldere productinformatie.

Mia van Vliet 24-02-2019

Goede service en snelle levering!
Ook verrassend is de verjaardagscadeau daar hebben we nu dankbaar gebruik van gemaakt.
Bedankt Otto!

Claudia mulder 24-02-2019

Vind het belachelijk , krijg je 10,00 euro korting
Voer je de code in klopt ie niet
Bel je krijg je rare reactie
Niet echt leuk
Bestel kleding voor m'n dochter, aangezien ze niet in de gelegenheid is om te shoppen

Rosalie 23-02-2019

Wat de site betreft is het erg fijn dat je de filters kan instellen, alleen is het niet helemaal mobielvriendelijk (beetje traag).

Anneke Haasbroek 23-02-2019

Kwaliteit is goed.
Betaling: goed geregeld.
Service: netjes op de hoogte wordt gehouden wanneer het pakje onderweg is.

WK 23-02-2019

Overzichtelijke website.
Er practisch dat ik vanwege mijn werktijden mijn bestelling bij een post nl ophaalpunt kan ophalen.
Ook de mogelijkheid ook m achteraf te betalen vind ik handig.

apart 23-02-2019

Ik bestel al jaren bij Otto omdat het net iets anders is als in mijn woonplaats, de stoffen zijn mooi, het blijft mooi na het wassen en de style is different.
Ook de woontrends zijn fantastich en dan hebben we het nog niet over het betalen in termijnen want dat kan namelijk bij Otto.

CHRIS-SAN 23-02-2019

De otto site is duidelijk en goed leesbaar. De overgang van bladzijde naar bladzijde gaat lekker vlug.

M Gholibeigi 23-02-2019

diverse items with nice photos and variety of payment options. fast delivery.

joka de Bruijn. 23-02-2019

Zeer tevreden,goede prijzen,dameskleding altijd mooie stoffen,heb nog nooit iets terug gestuurd.
Otto is echt mijn vaste winkel geworden.

Henderik Hans 23-02-2019

Mooie spullen keurig verpakt en geleverd, erg tevreden
Ik kan het een ieder aanbevelen

Anne-Marie 23-02-2019

Deze keer heb ik een paar artikelen bij Otto besteld omdat ik de omschrijving zeer uitgebreid vind, de foto's heel duidelijk en in overvloed om het product aan alle kanten te kunnen bekijken en de prijzen van de producten zijn heel redelijk.

Petra 23-02-2019

De shop van Otto is uitgebreid, divers, en duidelijk. Je kan aan de foto's duidelijk het artikel bekijken. Service is perfect en bezorging gaat makkelijk en keurig wordt het geleverd aan de hand van tijden.

Lydia pauw 23-02-2019

Al meerdere malen iets besteld. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Met regelmaat leuke kortingen. Kortom aanbevolen.

Witteling 23-02-2019

Top vanuit je bed shoppen site is heel gebruiks vriendelijk producten van goede kwaliteit snelle levering niets om op aan te merken! Ben al jaaaaren lid van de Otto raad het iedereen aan.

Michelle 23-02-2019

Heel makkelijk te bestellen, zodra je een account hebt. Daarbij wijzigingen zijn zo verwerkt. Top service!

bliksum 23-02-2019

de service is uitstekend, leuke kleding, de prijzen zijn oke, en goede aanbiedingen zoals kortingen, otto is een aanrader!!!

Julia 23-02-2019

Otto is de beste onlinewinkel van allemaal, want Otto geeft je een kans om duurdere spullen in termijn te betalen.

Jetty 23-02-2019

Ik bind dat Otto altijd met mooie merken werkt en dat ze goede betaalbare kleding hebben. Altijd een actueel aanbod. Bestellen en retourneren gaat makkelijk

sjannie 22-02-2019

ik was op zoek naar een zwart nep leren jasje in een maatje meer en vond dat bij OTTO en daarom heb ik het besteld.