Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Monique 17-07-2021

Filters werken goed, plus onderscheid sale en normaal.
Ook de verzendkosten zijn goed weergegeven. Jammer dat we dit moeten betalen, maar wel duidelijk.

W. Zimmermans 17-07-2021

Ik had eerder al gezocht naar een specifieke kast en ik had hem hier het goedkoopst gevonden. Ik moest echter wachten op een verbouwing. Ik bleek mijn inlog vergeten te zijn maar inclusief aanvragen van een password was ik in minder dan 3 minuten klaar, en betaal ik pas na levering. Ik heb al eerder een product uit dezelfde serie besteld en was zeer tevreden met het hele proces van bestellen en leveren.

Riekie 16-07-2021

Heb de bestelling nog niet binne n maar heb wel een opmerking.Ben op zoek naar badpakken zie iets voor een leuke prijs en eenmaal op de side zijn de grotere maten 20€ duurder. Vind ik wel een groot verschil
G roet Riekie.

Petra 15-07-2021

Fijne webshop is heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Leuke spullen ook .

CLR 13-07-2021

Keuze ook in korte- en lange maten. Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Omschrijving en foto's van de artikelen kan beter (uitvoeriger).
Leveringstijd lang en niet duidelijk.

Wim sluysmans 13-07-2021

Een brede keuze in artikelen, goed services. en je kunt achter af betalen , wat wil je nog meer. Is toch super , het artikel wat wij bij jullie hebben gekocht is goedkoper dan elders..... bedank OTTO

Gerda 11-07-2021

Goede spullen allemaal, echte kwaliteit , alle maten , alle kleuren en het blijft mooi na het wassen

Annette 11-07-2021

Ik heb schoenmaat 45 en dat is als vrouw zijnde al jarenlang een groot probleem om leuke schoenen te kopen. Je wilt toch niet met mannenschoenen gaan lopen? Het adres waar ik tot nu toe regelmatig slaagde, kon mij deze keer niet helpen.
Bij Otto is dat wel gelukt. Ik heb de afgelopen weken maar liefst 4 paar schoenen gekocht: echte open zomerschoenen met bandjes in de kleuren zwart en bruin, een paar ballerina's en tot slot nog een paar witte sportschoenen van Reebok.
Ik ben hartstikke blij dat ik zo goed geslaagd ben. Dank je wel Otto!

Verhoef 11-07-2021

Ik bestel vaak damesmode bij Otto. Ze hebben een breed assortiment van merken en stijlen. Ik bestel vooral shirts en truien. De kwaliteit, prijs en service is goed en komt overeen met omschrijving. Één keer was een shirt lichter van kleur dan afgebeeld. Leveringen zijn meestal conform de gestelde indicaties.

Cocosnoot 11-07-2021

Er was een actie waarbij je geen BTW hoefde te betalen, dat is leuk bestellen!
En er was genoeg keus en bestellen ging makkelijk.

Sylvia 10-07-2021

Otto is gewoon heerlijk om te shoppen je kan gewoon terug sturen plus je kan in termijnen betalen, al met al ik ben er blij mee ik shop al jaren bij otto .

Kees 10-07-2021

Veel keuze, snelle levering. Jammer dat het verzendlabel al dagen eerder wordt aangemaakt dan dat het pakket verzonden wordt.

Sjakie 07-07-2021

Alles is super duidelijk
Super de kortingscode
Als je niet breed heb is dit fantastische kopen
Kind weer helemaal happy gemaakt 🙏🏻

Jetty van Klaveren 07-07-2021

Ruim assortiment, prijzen zijn zeer aantrekkelijk, en de service is TOP!
Zeker aan te bevelen!

Ria 07-07-2021

Speciaal voor mijn man omdat Otto heel veel heeft voor grote maten. Wij zijn hier zeer tevreden over. Ook voor mij zelf leuke dingen.

Wilma Sieben-Bruinsma 06-07-2021

Ik ben al heel lang klant bij Otto en het bevalt mij prima , goed materiaal ook apperatuur (keuken) etc kleding ook heel goed beste aanbiedingen !! Gewoon goed ! Vandaag een Broek besteld die er goed uit zag , zal ook goed zijn de beschrijving zegt steeds genoeg van het artikel...

E versteeg 04-07-2021

ik vind het heel duidelijk en makkelijk producten te vinden deze op de website. Met vriendelijke groet, E.Versteeg

elly 03-07-2021

mooie bij de tijdse mode en vlotte levering.zoekt u iets bij heine kunt u voor alle leeftijden terecht

Lucia 03-07-2021

Winkelen bij Otto doe ik al jaren en bevalt goed, als ik iets heb aangeschaft wat niet helemaal bevalt is retourneren geen enkel probleem met het bijgevoegde retourformulier en adressticker. Ik koop er hoofdzakelijk kleding en daar is ruime keuze in, de bezorging klopt altijd zoals aangegeven, ik vind het een goede webshop.

Marjolijn 03-07-2021

Ik koop al jaren mijn kleding meestal via Otto. De site is gebruiksvriendelijk, de kleding is bijna altijd van goede kwaliteit, het terugsturen en daaraan gekoppeld de terugbetaling verloopt makkelijk en zonder problemen.

MoniqueL 03-07-2021

Een hele fijne online winkel met o.a. actuele mode items voor hem en haar. Doordat je verschillende filters kunt gebruiken kun je gemakkelijk vinden waarna je op zoek bent en blijft het een overzichtelijk geheel. En dat alles zonder dat je fysiek naar een winkel toe hoeft te gaan.

The Nu Shopper 30-06-2021

Mijn vorige was bestelling was echt top geleverd aan huis, nu heb ik een bestelling gedaan via een afhaalpunt, als de kwaliteitsgoederen net zo top geleverd worden, kan ik een uitmuntende review geven van OTTO.

ed boutkan 30-06-2021

Vaste klanten bij Otto en vaak ook nog eens een herhaling van artikelen die we eerder besteld hebben en waar we zo blij mee zijn dat we er iedere keer op terug komen. Bijkomend voordeel dat er vaak korting acties zijn.
Blij met Otto.

Lucresia Beatrice Albertsz 30-06-2021

Vanaf 1987 klant
Altijd tevreden klant
Kwalitatief producten
Professioneel
Klant gericht

wesdorp 29-06-2021

Makkelijk, snel en goede voorwaarden oftewel duidelijk. kan het iedereen die het ... en niet de deur uit kan, aanbevelen