Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Linda Meijer 05-05-2019

Ik ben heel tevreden over het shoppen via de website van Otto. Het assortiment biedt een ruime keuze en de kwaliteit van de artikelen is prima in orde. Je kunt op de site terecht voor bekende merken, maar juist ook voor wat meer onbekende merken. Hierdoor kun je echt je eigen stijl ontwikkelen en wordt het eenheidsworst. Snelle levering thuis of bij een afhaalpunt. En betaling achteraf mogelijk. Top!

David 05-05-2019

Ik zag veel leuke artikelen dus is wel echt een site voor mij. Dus ondanks dat zit ik te wachten en hopen dat het juiste aan komt!

Desiree 04-05-2019

Overzichtelijke site, ruim assortiment, duidelijke vermelding pasvormen (valt kleiner bestel maat groter bijv) retouren (slechts 1 keer gedaan) snel verwerkt, snel retour betaald! Goed bereikbare klantenservice die net dat stapje extra doet voor je, en wat ze met je afspreken maken ze waar!

Marieke 04-05-2019

Soms even lang zoeken maar uiteindelijk blij van de grote diversiteit van het aanbod en gevonden wat ik zocht

Dianne 04-05-2019

Het is fijn winkelen bij Wehkamp en ze geven een goede service. Zeker aan te bevelen!

Anja Schlosser 04-05-2019

Ik heb net het 5 pocket model binnen gekregen en zit gelijk goed, dus direct er een bij besteld. Ben heel blij.

LindaDost 04-05-2019

Makkelijke site in gebruik en veel keus in veel verschillende merken en prijzen.
Nette service en duidelijke communicatie over status van de bestelling

Marijke 04-05-2019

Word snel bezorgd en als het artikel niet goed is word het ook keurig afgehandeld en word je geld netjes terug gestort, dat is ook de reden dat ik altijd gelijk via ideal betaal want als het artikel niet goed is word het keurig snel afgehandeld

Marij Bär 04-05-2019

Grote keuze, zodat ik precies kan vinden wat ik zoek, zonder het vermoeiende shoppen.

Elien 04-05-2019

Een BH en een mooie shirt, heerlijk veel katoen. Ga zo door OTTO! En nog € 10 korting omdat ik jarig ben geweest. Wat wil een mens nog meer?

Rudolfius 04-05-2019

Otto is een prettige online winkel met heel veel keuze in allerlei kleding. De maattabellen op de site zijn correct, dat is erg prettig. Wel handig om te weten omdat dat bij andere winkels niet altijd zo is.
Ik ben nog niet helemaal thuis in het zoeken, maar misschien komt dat ook dat ze wel heel veel keuze hebben. De kwaliteit van de kleding die ze verkopen is tot nu toe goed en prettig.
Ook hebben ze mooie 'pakketten'. Ik heb net 20 sokken voor maar 41 euro gekocht.

Govertje 04-05-2019

Vlotte en duidelijke site met veel informatie zodat je precies wat je ziet en kunt lezen wat je ga bestellen.

J. Werkman 04-05-2019

Bij Otto heb je een duidelijk overzicht van de artikelen, ruime keuze.
Nette levering.

Ebe 04-05-2019

Otto heeft een breed assortiment en een fijne kado als je nieuw bent. Ik heb hier recent schoenen besteld voor mijn moeder en ze was blij met hoe snel het in huis was! Ik blijf hier zeker klant, zelfs de betaling emails zijn klantvriendelijk en beleefd, thanks Otto :-)

Ali 04-05-2019

Otto is goed want hij heeft prijs goed. otto is snel.
Ik kan termijn betalen.
otto heeft al iets.

Michelle 04-05-2019

Goede service en goede kwaliteit! Mijn moeder besteld hier altijd en ik zelf nu ook. De site is overzichtelijk en werkt fijn, snelle levering en leuke en mooie kwaliteits kleding!!!

lidie 04-05-2019

Ben altijd blij met Otto.Levert altijd mooie producten. Goede verhouding prijs/kwaliteit.De artikelen worden altijd op tijd geleverd en retourneren is ook nooit een probleem.Heb nu twee kasten besteld net nieuw in de collectie verheug me erop.Ga ik nog jaren plezier van hebben. Bedankt Otto voor het leveren van al die mooie spullen waar ik erg van geniet.

Ingridlevering 04-05-2019

Vind OTTO gewéldig leuke kleding.
Zou het iedereen aanbevelen om daar te schoppen.heb een kantenblous gekocht met een geruite broek.ja ben er heel blij mee.me vriendin wil de ingebouwde ook maar dan in de kleur rood.vriendelijke groet ingrid levering

Gina 03-05-2019

Ruim assortiment en regelmatig leuke acties. Veel goede (detail) foto’s per product, naast de omschrijving krijg je hierdoor wen goed beeld van het product.

E.M.I. 03-05-2019

ik vind het een prettige site, die ook een goede zoek functieheeft. Fijn ook te zien wanneer iets geleverd gaat worden.

Bussing 03-05-2019

Ik vind de shop winkel top en goede beschrijven en levertijd is ook super snel

Egbert 03-05-2019

Lange bekendheid vertrouwd kopen grote maten goede kwaliteit snelle service en klantvriendelijk

Cora 03-05-2019

Bij OTTO is bestellen eenvoudig. De site onthoudt maat en andere voorkeuren. Retourneren is nooit een probleem. Dat niet alle maten of kleurvariaties even duur zijn zorgt wel eens voor onduidelijkheid.

Wilma van Dolleweerd 03-05-2019

Otto heeft leuke betaalbare kleding,vooral de badmode
waar ik ook op internet zoek,ik kom altijd weer terug bij Otto
Het enige minpuntje is dat je soms weken moet wachten op je bestelling
Toch is Otto al jarenlang mijn favoriete winkel.

J. DRIESSEN 03-05-2019

Fantastisch! Binnen 1 minuut besteld! Zoekfuncties zijn goed. Product goed afgebeeld. Alleen kon ik later het aflever adres niet meer wijzigen nadat ik verder was gegaan naar betalen aan de kassa.
Met vriendelijke xxxx