Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Herman1948 24-12-2019

Bij Otto vind ik passende maten voor mijn grote postuur. Het gemak van on-line beststellen en indien niet passend retourneren, wat maar weinig gebeurt, is een mooie toegevoegde waarde.

Elly Cremers 24-12-2019

otto is al jaren het adres waar ik van alles koop. Indien wenselijk in termijnen en, zo niet betaal je bv. via ideal. Ik kocht er kleding, maar ook een karpet en kapstok met bijpassend halkastje. Tot nu toe absoluut geen klachten over otto gehad. Hun thuishaven is dan ook Tilburg, de stad waar ik geboren ben en nog steeds woon. OTTO ??? YES !!!

John. 24-12-2019

Was erg makkelijk om een artikel te vinden. Duidelijke uitleg over levering.

M.Hanan 23-12-2019

Ik ben al jaren een klant bij Otto. Excellente service wat betreft bestellen en bezorgen. Producten die worden aangeboden door Otto zijn unieke en van goede kwaliteit. Ik heb af en toe via andere online websites geprobeerd spullen te bestellen maar kwam altijd terug naar Otto. Klantenservice zijn behulpzaam en begripvol. Top online verkoper!!

JoopR 23-12-2019

Prima webshop met een groot assortiment dames- en herenkleding evenals vele andere categorieen. De levering is altijd snel en de betaalmogelijkheden zijn prima op orde!

Thera 22-12-2019

de site is heel overzichtelijk. Artikelen goed te vinden met zoekmachine, ruime keuze, goedeklantenservice

lawaku 21-12-2019

Otto is een fijne web shop, snelle levering, voldoende keus voor allerlei wensen.

Jan 21-12-2019

Duidelijke site, redelijke prijzen en snelle levering.
Goede kwaliteit kleding

Jesse 19-12-2019

Heb bij desbetreffende site een Samsung tv gekocht, echter toen ik het product eenmaal had kwam ik er al snel achter dat dit een Duits model was en ik alleen aan kon geven dat ik in Duitsland of Oostenrijk woonde ( ze adverteerde dit als een Nederlands model). Ik kon hierdoor geen digitale televisie ontvangen en heb hierover gebeld. Ik zou terug gebeld worden met meer informatie, na 3 dagen toch maar zelf terug gebeld ivm retour tijd. Toen kreeg ik van mevrouw te horen dat ze helemaal niks terug kon vinden over eventueel terug gebeld worden wel kreeg ik het nummer van Samsung voor meer informatie, toen maar Samsung opgebeld en te horen gekregen dat dit inderdaad een Duits model was en deze site met meerdere producten dit niet aangeeft. Vervolgens mag ik wel voor retour kosten opdraaien en een hoop ellende. KOOP UW PRODUCT HIER NIET!

Gozewien Os 19-12-2019

Ik bestel bij Otto ben nog steeds zeer te vrede over de levering en kwaliteit.
En dat al 30 jaar kwaliteit en betrouwbaarheid hoop dat het zo door mag gaan.
Gh Werner

barbara 17-12-2019

Bij Otto kan ik snel en makkelijk vinden waar ik na op zoek ben. Het aanbod wonen is voor mij erg goed.

Priscilla de Boer 17-12-2019

Ik vind dat de producten van Otto altijd heel mooi zijn en op een goede manier worden geleverd. De levering gebeurd overigens snel. Dat is heel fijn shoppen.

Meriam 17-12-2019

Leuke site, vaak aangename aanbiedingen. Jammer dat er verzendkosten betaald moeten worden.

Maaike 16-12-2019

Voldoende op voorraad en duidelijke overzichtelijke site
Maattabel erg prettig

Kiss 15-12-2019

De service is erg goed, veel variatie in aanbod en ruim aanbod.
De mogelijkheid om zowel wat duurdere merken te kunnen kiezen, alsmede goedkopere keuzes te kunnen maken is erg fijn.
De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam, niet alleen on-line, maar ook persoonlijk telefonisch aan te wenden.

Ashok 15-12-2019

The service and the quality of the product is really good.
I would recommend to my friends and family.

Anique 14-12-2019

Een fijne webwinkel met een goede service. Leuke merken en ook bekende merken kun je via hun site kopen en niet alleen kleding maar ook voor andere dingen voor in je huis kun je bij Otto.nl terecht. Ik bestel niet zo vaak online via webwinkels maar als ik iets nodig heb kijk ik ook vaak op Otto.nl want ze hebben vaak ook leuke aanbiedingen.

Mora 14-12-2019

Ongelooflijk dat zo'n bedrijf nog klanten heeft! Je bestelt iets met een levertijd van 2 tot 4 dagen. Vervolgens na meerdere malen mailen en bellen zijn we nu 6 weken verder en is er nog steeds niets geleverd. Otto zegt dat het probleem ligt aan de vervoersbedrijven. Ze zeggen dat post NL het pakket vasthoudt, maar als je zegt dat je hun gaat bellen ligt het toch niet aan post NL maar aan de duitse pakketdienst. Het blijkt dat Otto zelf niets aan deze vervoerders aanbiedt, want alles blijft bij hun " in afwachting" staan. Ze versturen gewoon niets en als klant kan je gewoon fluiten naar je bestelling. Zes weken verder staat mijn bestelling nog steeds "in afwachting".
Mijn enige advies : KOOP HIER NIETS!!! WAARDELOOS BEDRIJF. Zelfs het cijfer 1 is nog te hoog voor deze firma
Janneke Agteresch 27-04-2020

ik heb een week geleden wat besteld bij otto maar niets ontvangen... ik heb al betaald...

Leona 13-12-2019

fijne winkel om te shoppen
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij evt zaken
Mooie en draagbare kleding

jell 13-12-2019

deze shop is duidelijk en overzichtelijk .
de producten op foto komen ook overeen met de producten die je thuis krijgt gestuurd .

Maaike 12-12-2019

Heerlijke webshop. Overzichtelijk en ruim aanbod. Goede service en snelle verzending.

Mar 11-12-2019

Ik heb gekozen om mijn producten via deze webshop te kopen. Voldoen en prijs is aantrekkeljjk

Ester 11-12-2019

Zeer uitgebreid assortiment.
Duidelijk verfijning van de zoekopdrachten.
Leuke sale.

Larysa Hajduk 11-12-2019

Otto is echt leuk online winkel, producten zijn zelfde als op foto, misschien de wachtentijd soms is te lang... Maar de rest is ptima

Susanne 10-12-2019

Dankzij een leuke korting loopt mijn man er tijdens de Feestdagen netjes bij voor een leuke prijs met een zwarte pantalon en een bijpassend gilet.