Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Burcu 13-10-2021

Ik vind het vooral fijn dat je achteraf kan betalen omdat je dan zekerheid hebt dat je het product in ontvangst heb gekregen en nog even kan controleren. Ik beveel deze website.

N 11-10-2021

Uitgebreid assortiment, goede prijzen en makkelijk bestellen. Enige minpunt is dat afhalen bij PostNL niet mogelijk is bij bestellen op rekening.

Lizette 10-10-2021

Hoi
Ik koop regelmatig bij Otto
De service is super !!!
Ik kan alleen maar positief zijn
Daarom koop ik dikwijls bij OTTO👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Meriet 10-10-2021

Het is een goede webwinkel. Al sinds de jaren 80 bij Otto klant al is dat de afgelopen jaren veranderd. Nog altijd blijkt dat ze mooie kwaliteit leveren en ook net iets anders dan andere shops. Jammer is dat het leveren wat lang kan duren in deze tijd van snel snel. Al met al sinds jaren een fijne winkel.

A Bloemen 10-10-2021

ik koop al jaren kleding bij Otto en heb nog nooit problemen gehad. artikelen worden keurig verpakt bezorgd en ook de afhandeling van de retouren en betalingen woren op tijd en duidelijk afgehandeld.

willem 09-10-2021

vroeger in de jaren 70 was er een reclame, en dan zongen ze: liever iets van otto ! en dan zong ik, liever niets van otto ,,maar nu 40 jaar later, ben ik nu alweer 5 jaar klant, en echt dik tevreden , ik kocht trouwens mijn eerste pick up bij otto,, EN ,VORIGE MAAND, mijn tv was kapot, en otto gebeld, keurig opgelost , EN SNEL ! ben heel tevreden bij otto dus ik zing nu,, LIEVER IETS VAN OTTO !

Heike 08-10-2021

Altijd blij met mijn aankopen bij Otto. Kwaliteit is goed en de service ook!

Henriëtte 07-10-2021

Fijne one-line winkel met over het algemeen goede foto's. Artikelen die wit van kleur zijn komen niet tot hun recht; daar zou een donkere achtergrond beter zijn.
De reviews die geplaatst worden laat men allen staan. Je hebt dus écht iets aan de goede of minder beoordeelde producten.
Bij teruggestuurde producten krijg je snel antwoord en het bedrag van de producten wordt vrij snel teruggestort.
Als je niet tot bestellen overgaat kun je later verder met je boodschappenmandje.
De filters voor maat, materiaal en bijv. kleur van het product werken snel en doeltreffend, zodat je niet heel veel hoeft door te scrollen.

Asthor 07-10-2021

Ik ben langer dan 20 jaar klant bij Otto voornamelijk omdat ik alles kan kopen met maandelijks afbetaling.
Als ik even krap zit en heb iets nodig (bijv.wasmachine stuk) dan koop ik het bij Otto en betaal z.s.m. af zodat ik niet veel rente hoef te betalen.
Mindere punten bij Otto vind ik verzendkosten betalen,het is niet meer van deze tijd.
Afschaffen vooral voor vaste klanten vind ik.
Er is van alles te vinden bij Otto van kleding tot foto apparaat en dat maakt het heel aantrekkelijk en leuk om bij Otto te winkelen of op lekker op het website surfen,spulletjes die je leuk vind op je verlanglijstje zetten al kan je of wil je op dat moment niet kopen.
Klantenservice van Otto altijd vriendelijk en altijd helpend,ze vinden altijd oplossing voor de probleem of helpen je met al je vragen.
Een goed vriendelijk winkel in mijn ogen,daarom ben ik zolang een vaste klant

Ada 06-10-2021

Gebruiksvriendelijke website. Fijne artikelen, goede merken met goede pasvorm.

Marja 06-10-2021

Ik vind de klantenservice van OTTO sterk verbeterd. Retouren worden snel en correct verwerkt. De levertijd is ook sneller geworden.

Kenneth 06-10-2021

OTTO heeft een groot assortiment van kleding en volgens de laatste mode en trends.
De service is vriendelijk en snel.
De afhandeling van de administratie is heel flexibel en correct.
En de bezorging van spullen en/of afhandeling van retour is heel snel dn correct!

Jay 05-10-2021

Prima shopervaring en fijne merken tegen een eerlijk bedrag, wat wenst een klant nog meer?!

S van den Bosch 05-10-2021

1st Otto is good company
2nd good services especially with terms of payment .
3rd Otto selling only good qualities

In periode as now, After sales service s are very important, customers are King, heee, en always need speciaal ATTENTION, “ That is Otto had Done “

Stefan 04-10-2021

Makkelijk en snel besteld en snel thuisbezorgd. Zal deze winkel adviseren aan vrienden en familie!

Claire#84 04-10-2021

Super prettige online winkel
met de tecniek van de moderne tijd en de sfeer en klantenservice van het degelijke verleden.

Janny Hoenink 02-10-2021

De Otto al jaren een fijne winkel om te shoppen vooral de service en perfecte levering en goede prijs kwaliteit verhouding is erg prettig.
Tot de volgende keer 🍀

Ouder meisje 30-09-2021

De keuze is erg uitgebreid, er is echt voor elk wat wils. Mijn bestelling was snel en goed uitgevoerd. Ik ben meer dan tevreden.

Mara 30-09-2021

Een overzichtelijke site en ruime kledingkeuze nodigt uit je garderobe aan te vullen!

Bic 30-09-2021

Hele makkelijk was het om mijn gezochte artikel te vinden en als het zo goed bevalt als de andere artikelen die ik in de loop der jaren heeft besteld ben ik meer dan tevreden.

Matthijs 30-09-2021

Goed-gewoon goed.goede kwaliteit-goede bezorging.betrouwbaar.mooi mooi mooi

Dia80 29-09-2021

Al jaren klant bij Otto.
Bijna alles wat ik er bestel beland in de kast, er wordt zelden wat teruggestuurd.
De kleding wordt veelvuldig gedragen, maar blijft mooi, kwaliteit is uitstekend.
Er is een ruime keuze ,een overzichtelijke en snelle website, snelle levering en de enkele retour die ik doe wordt keurig verwerkt.
Doordat je met afterpay kan bestellen, betaal je ook alleen de artikelen die je daadwerkelijk houdt en heb je dus dezelfde ervaring als in een winkel; je kan passen, zonder eerst te moeten kopen.

De boer 29-09-2021

Omdat jullie bovenaan kwamen bij de zoekresultaten.
En omdat jullie een hele goeie voorraad hebben.
Groeten Levi

H.van Dijk 29-09-2021

Zeer duidelijke site en snelle levering. Kleding van zeer goede kwaliteit. Fijn dat je achteraf kan betalen. Eerst zien en daarna pas betalen is een “pre”. Beveel OTTO aan als een betrouwbare internetwinkel met artikelen voor iedereen.

Monica 28-09-2021

Ben al jaren klant bij Otto. Ruime keuze goede voorwaarden. Soms wel wat langer op de artikelen moeten wachten. Maar dat kan als het niet voorradig is moet het opnieuw besteld worden. En aangezien het Duits is kan dat wat langer duren. Maar al met al tevreden.