Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Tineke 30-03-2023

Al meerdere jaren bestel ik bij Otto (15 + jaar). Naar volle tevredenheid.
Produkten voldoen meestal, maar zoniet is het terugsturen. Ook dit loopt op rolletjes en het wordt weer van mijn rekening afgetrokken.
Kortom: Prima en makkelijk.
(In mijn geval is het ook de speciale badpakken met grote cupmaat waar otto super in is!!!!!)

Bianca 29-03-2023

Mooie producten en mooie prijzen. Erg prettig dat achteraf betalen mogelijk is

Ria 29-03-2023

Altijd perfecte kwaliteit, mooie hedendaagse mode. Levertijd volgens afspraak, makkelijk retour sturen.

frans 28-03-2023

gebruiksvriendelijk, diverse betaalopties, veel keuze, goede kwaliteit -komt afspraken na

Reem 27-03-2023

Otto is een zeer nuttige en geweldige applicatie. Ik heb speciale artikelen kunnen kopen voor een goede prijs en in handige termijnen. Er is een garantie en retour- en ruilopties. Ik ben erg blij om met Otto om te gaan.

Top kleding, modieus en gevarieerd 26-03-2023

Ik ben een reguliere klant bij Otto, ik kom altijd hele leuke modieuze kleding tegen, nu ook weer een mooi broekpak en laatst een mooie leren pantalon.
Otto is mijn modewinkel.

Rudiee 25-03-2023

Het is een mooi assortiment op alle soorten kleding voor dames en heren.
Service en mogelijkheden heel goed, soepel bij aankoop, betalen (achteraf ook mogelijk) en retourneren. Prima winkel voor online shoppen

Anneke Westerink 24-03-2023

Goede de shop, makkelijk icoontjes om te kiezen en goede zoekmogelijkheid. 'k Was op zoek naar enkellaarsjes en werd goed en gebruiksvriendelijk door alle stappen geloodst.
Ga zo door!!

Leonie 24-03-2023

Heldere site, werkt echt snel.
Heerlijk om er te winkelen, leuke artikelen.
Altijd fijn dat je achteraf kunt betalen.
Ook super dat jullie aan cashback doen in deze toch dure tijden!
We zullen zeker weer vaker terugkomen om de leukste badkleding en schoenen te shoppen

Car58 24-03-2023

Wat is er niet fijner om van verschillende zaken oa mode enz...rustig te bekijken vanuit je gemakkelijke stoel niet winkel in en uit passen en dan achteraf nog niet het gene kunnen vinden wat je zoekt
Passen vanuit je eigen omgeving is super geen geurende ?! paskamers enz.
Dus ik vind Otto super ..goede kwaliteit en ...valt het toch tegen makkelijk retour bij de supermarkt waar je toch regelmatig komt?!
Dus gewoon uitproberen weet zeker dat het dan niet de laatste bestelling zal zijn

Myrna Schagen 22-03-2023

Naast de snelle levering valt de grote variatie aan artikelen op, kleding voor mannen, kinderen en dames.

Leny 21-03-2023

Mooie spullen, voor ieder wat wils, niet de goedkoopste, maar wel kwaliteit

Josje Nieling 19-03-2023

Mooie degelijke en fijn zittende kleding. Normale prijs. Fijne webwinkel. Betalen achteraf mogelijk. Retourneren is vrij simpel.

Anmis 19-03-2023

Veel variatie in kleding en andere produkten.
Een goede en vriendelijke klantenservice.👍

Zebravis 18-03-2023

Ik ben al lang klant bij Otto, als sinds de tijd dat er alleen nog een papieren catalogus bestond! Eerst was het via mijn ouders en nu ben ik zelfstandig :-) met mijn eigen account. De kwaliteit is altijd goed bij Otto en er is veel uitzoek in kleding. De aanbiedingen maken het ook nog eens voordelig. Ik ben dus een tevreden klant.

Christien 18-03-2023

Heb,in het verleden bij Otto gekocht,lange tijd niet,maar nu dus wel vanwege de keus .
Maar om een simpel paars tshirt in de stad te vinden is moeilijk,Daarom bij Otto besteld,Dan heb je een goede kwaliteit voor een leuke prijs

Marjan 18-03-2023

Het is altijd makkelijk om te bestellen geen drukke winkels .Leuke kortingen .klantenservice snel aan de telefoon wat fijn is. Maten zijn normaal. Ruilen ook geen probleem. Wat niet vaak voorkomt.
Koop meestal mijn kleren bij otto.zeer tevrede.

Heerlijk shoppen en toch gewoon thuisblijven 16-03-2023

Mooie betaalbare kleding ,vlotte levering ,goed overzicht in de webwinkel/catalogus

Otto 16-03-2023

ruime keuze merkartikelen,die zichtbaar getoond worden. Elk artikel is goed te zien in diverse getoonde posities. Hierdoor kun je de kwaliteit van het artikel goed zien. Ik koop graag bij Otto.

Janneke 15-03-2023

Fijne winkel voor nét iets mooiere kleding. Wel wat duurder, maar van prima kwaliteit allemaal.

MrsZippy 15-03-2023

Vaker hier besteld en altijd netjes verzonden. Items zijn eventueel gemakkelijk te retouren als deze niet passen of niet voldoen aan de verwachting. Een verbetering zou zijn om de gemiddelde pasvormen duidelijker neer te zetten of de gemiddelde plus en minpunten van reviews op te sommen zodat je niet alle reviews hoeft door te gaan. Soms is de informatie over een artikel nog wat gebrekkig.

Bart 14-03-2023

Brede assortimentenkeuze, vlotte aankoop en snelle bezorging. Verder een mooie website om online aankopen te doen. Lijkt eigenlijk erg op ...

Josefine Huntjens 12-03-2023

Broodbakmachine besteld, voor een heel fijne prijs, echt veel keuze en een heel goede uitleg van de artikelen.

Frank 10-03-2023

Voor de derde keer een bestelling gedaan en voor de derde keer proberen ze de boel te belazeren.
Na een bestelling geplaatst, email ontvangen met opeens een hogere prijs. Dus bellen en wordt gezegd...oh, de nieuwe prijs was nog niet aangepast op de site. Flauwekul, want na drie dagen nog steeds oude prijs. Resultaat... boos worden, want anders geen prijsaanpassing krijgen.
Volgende bestelling gedaan, artikel beschadigd ontvangen, bellen om retourzending te doen. Helaas was het product uitverkocht en terugsturen. Bij de volgende bestelling opeens de verzendkosten van retour moeten betalen. Nou ik krijg een beschadigt product, dus daar ga ik niet voor betalen.
Weer even bellen, blijkt dat de retourzending niet wordt genoteerd,dus....betalen. Dus niet !! Weer moeten doordouwen, opeens wel die retourkosten eraf. Uit coulance...ja de groeten, ze maken zelf de fouten. Derde bestelling Weer zo'n verhaal.
Slecht bedrijf, zijn erop ingericht om de klanten bewust te belazeren en extra geld te innen.
Service nul...klantenbinding nul...eerlijk bedrijf ook nul !!!
Nooit meer Otto !

S.p 09-03-2023

Otto is een aanrader voor het inrichten van je woning.het leveren van de producten die gaat snel.het contact met de klantenservice is top en vriendelijk en verkoopt goede kwaliteit producten👍👌