Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Monique 19-03-2019

Veel kleding keus veel verschillende merken, ik geef een 8 omdat ik het zeer jammer vind dat verschillende maten verschillende prijzen hebben. Dan heb je eigenlijk niet de aanbieding waarom je dat kledingstuk aanklikt.

Vish 19-03-2019

Otto is een winkel die ik iedereen zou aanraden ondanks dat je online spullen ziet vb banken alsnog kannje proefmonsters bestellen en de gebruiksvriendelijkheid dat is super dat zou iedereen begrijpen. Kortom super shop en ik zal zeker nog meer shoppen daar en zou het aanraden aan mijn familie en vrienden.

Janneke 19-03-2019

Fijne webwinkel! Mogelijkheid achteraf te betalen super handig. Genoeg keuzes op de site.

Marloes 19-03-2019

Ik vond de filters heel handig gekozen,zo kon ik tussen de berg bikinis snel diegene vinden die mij eerder aansprak. Ik vind het ook fijn dat je voordat je klikt al meer info/fotos te zien krijgt.

Marjan Greven 19-03-2019

Eigenlijk is alles wat ik hier bestel altijd goed ,
Prima bezorging en snel
Ook veel keus als kleding kortom het is heerlijk winkelen

Chiel 19-03-2019

Andere producten beschikbaar dan veel andere aanbieders en makkelijk en duidelijk bestelsysteem. Nu nog afwachten op een goede bezorging en een fijn product. Tot dusver top in ieder geval :-)

Willem verschoor 19-03-2019

Duidelijke website en keurig op tijd geleverd.
Producten zijn prima.
Kan Otto aan een ieder aanbevelen.

Patricia 19-03-2019

Assortiment en kwaliteit super. Echter levertijd nogal lang vergeleken met andere aanbieders en lange wachttijd telefonische bestellen

Marian 19-03-2019

ik ken deze winkel al heel lang en er is heel veel keuze .
Je hebt er een goede service en de prijzen zijn niet duur .
Als je iets besteld hebt wordt het ook snel geleverd

Margrit Hendriks 19-03-2019

Ik vind dat jullie leuke mode hebben en ook nog betaalbaar.
Ook heb ik het mijn dochters aanbevolen, zij hebben ook verschillende dingengen bij jullie gekocht.

Marjelle 19-03-2019

Fijne shop overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden ben goed geslaagd voor onze dochter die heel blij zal zijn als haar nieuwe bed binnenkomt al met al een prima shop

Carihuela 19-03-2019

Shop laat de artikelen zien alsof je in de winkle loopt en ze kan aanraken en voelen. Zo echt. Kleurstelling is ook prima weergegeven, valt nooit tegen

Mieke 19-03-2019

Leuke hippe kleding voor goede prijzen, veel aanbod en heel veel keuze voor elk wat wils.

Dekkers 19-03-2019

Na heel lang zoeken op internet bij jullie gevonden.
Dames jeans lengte maat 36.
Eerst bij concurrent geprobeerd maandag lukte allemaal niet.
Nu uiteindelijk heb ik voor minder geld 2 broeken kunnen kopen!

Grietje 19-03-2019

Snel, gemakkellijk. Ruime keuze.
Vriendelijke prijzen.
Fotos van getoonde artikelen.
Site zeker weer bezoeken

Jacky 19-03-2019

Overzichtelijke website.
Snelle levering
Leuke actie
En het merk Lascana ( bikini’s ) TOP

Danielle koenen 19-03-2019

Meestal snelle levering. Ik bestel vaak 2 maten om het verschil tezien. Dan leveren ze vaak apart als de andere nog niet op voorraad is. Heb liever alles in een keer.
Betaal graag via afterpay. Is prettiger via app ipv acceptgiro.

agram 19-03-2019

Ik vind er hele mooie producten,van goede kwaliteit en prijs valt echt wel mee.

Annelies Pool 19-03-2019

Fijne winkel. Al jaren klant en nog nooit problemen gehad. Ik koop hier vooral meubels, maar de rest is ook uitstekend.

Irene Lim 19-03-2019

ik koop al jaren bij Otto, goede service, niet moeilijk doen wanneer je problemen heb met het artikel. Klant vriendelijk wil geen andere postorderbedrijf meer.

Lies 18-03-2019

Erg veel leuke schoenen voor ook grotere maat, echt heel blij mee!
Helaas meerdere schoenen die ik erg leuk vond die dan toch niet meer in mijn maat met de juiste kleur beschikbaar waren, maar uiteindelijk goed geslaagd!
Ga hier zeker vaker winkelen. :)

SlawekK 18-03-2019

zeer succesvol winkelen en betrouwbare levering aan huis.Ik raad aan hier te winkelen

Bahlman 18-03-2019

Duidelijke webshop met ruim aanbod aan artikelen tegen schappelijke prijzen. Zelf heb ik een inbouwmagnetron gekocht via OTTO.nl wat soepel en eenvoudig is verlopen.

Linda 18-03-2019

Otto heeft een overzichtelijke site, een ruim assortiment en veel nuttige productinformatie

Mevr. Neve 18-03-2019

Zeer slechte klantenservice.Mega A-sociaal.Het houdt gewoon echt niet op. Deze ellende is al bezig vanaf eind december 2018.Hoe durven jullie een betalingsachterstand op te sturen na alle ellende die ik gehad heb.
Tot 2x toe een beschadigde vitrinekast gekregen. Terwijl ik het dringend nodig had en de klant is zeker geen koning.
Zoals jullie kunnen zien heb ik SLECHTS 1 VITRINEKAST besteld maar het is jullie niet gelukt om een onbeschadigde vitrine kast te laten bezorgen.Tot 2x toe beschadigd met alle ellende die erbij kwam.Het is mega asociaal om mij een rekening te sturen van € 205,64 terwijl ik 2 kasten geretourneerd heb en ook nog eens te dreigen met aanmaningskosten. Er wordt niets klantvriendelijk opgelost. Enkel kreeg NIET-welgemeende excuses maar klantvriendelijke oplossingen bleven achterwege.De laatste keer toen de 2e beschadigde vitrine volledig in stukken was afgeleverd EN terug opgehaald werd, waren er 2 buitenlandse mannen.1 persoon sprak Spaans en Frans en de ander enkel Engels.Mijn moeder zou het eigenlijk aangenomen hebben maar kan geen woord Engels spreken. We leven hier in Nederland, waar zijn jullie mee bezig ???Gelukkig kan ik Engels verstaan en was het dit keer in een weekend anders had ik er nog een probleem bij gehad. Ik wil niets meer hebben van jullie !
Op maandag 18/2heb ik naar aanleiding van het gesprek d.d. zaterdag 16-02-2019 eerst naar Otto gebeld.
Ik heb een medewerker gesproken en ze zei dat ze tijdens ons gesprek direct een email had gestuurd naar Extra@home met de opdracht om tijdens de bezorging van de nieuwe ON-beschadigde vitrinekast ook meteen de beschadigde vitrinekast mee terug te nemen.

Omdat er al zoveel mis was gegaan, wilde ik dit controleren en zoals eerder beschreven had ik zelf niet de mogelijkheid om daarbij aanwezig te zijn en moest
ik iemand regelen om dit bij mij thuis zou kunnen ontvangen en retourneren. Volgens xxxx bleek de email bleek niet aangekomen te zijn en ze zei dat deze naar een andere afdeling gestuurd zou zijn. Ik vroeg om mij met de desbetreffende afdeling door te verbinden maar wilde ze niet. Ik zou wel bericht krijgen. Daar kon ik niet op wachten want ik moest een tijd regelen voor de volgende dag. Dus ook al niet klantvriendelijk. Vervolgens weer terug naar Otto gebeld, 20 minuten in de wachtstand gezet (wat eigenlijk al niet zo verwonderlijk is als er zo’n slechte klantenservice is) Daarna heb ik met xxxx afgesproken dat de omruiling perse op 1 dag moest plaatsvinden omdat ik het anders niet kon regelen. Dat is trouwens ook logisch dat een omruiling op 1 dag gebeurd en niet verspreid.

Vandaag 20-02-2019, kreeg ik zoals afgesproken een email met de verwachtte bezorgtijd. Iets later kreeg ik ook een sms dat er een andere 2e chauffeur de beschadigde vitrine zou ophalen. Eigenlijk was het de afspraak om dat in 1 keer te doen maar omdat het aansloot op de 1e tijd indicatie heb ik dat geaccepteerd. Echt vreemd dat het niet in 1 vracht omgeruild kon worden. De vitrine had slechts 8cm diepte, dus kon nooit in de weg staan , ook al zou het als 1e bezorging/afhaling staan. Ik heb zelf een aantal jaren op de planning gewerkt en klantenservice gedaan maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

De 1e chauffeur die aankwam heeft inderdaad de 1e vitrinekast, die beschadigd geleverd was, mee terug genomen
De 2e chauffeur zou een nieuwe , onbeschadigde kast leveren. Toen hij het pakket in de hal had gezet, hoorde de persoon die de bestelling aannam,dat er stukken rammelde en het weer beschadigd was.Ze heeft gezegd dat het pakket maar meteen retour moest nemen omdat het weer beschadigd was.
De chauffeur wilde het wel retour nemen maar NIET voor tekenen .Dat risico heeft ze niet genomen want veel kans dat er dan gezegd wordt dat het pakket nooit retour is gegeven en dan heb ik geen bewijs en zou ik een extra kast moeten betalen.
De desbetreffende persoon die is min of meer gedwongen om te tekenen voor ontvangst.

Ik heb dus vanochtend weer met Extra@home moeten bellen.
Heb haar gezegd dat het een valse streek is van de chauffeur dat hij de beschadigde kast niet meteen retour nam en geen bewijs wilde tekenen. Wij moesten immers wel tekenen voor een beschadigde vitrine kast !

Ze zei dat ik naar Otto moest bellen voor akkoord. Ondertussen had ik al problemen op mijn werk omdat ik teveel privé aan het bellen was
Ik vroeg haar of zij naar Otto wilde bellen omdat het voor mij niet mogelijk was. De chauffeur was juist vertrokken en kon gemakkelijk nog terug keren
Na zoveel ellende, werd er weer geen klantenservice verleend.
Bovendien heeft het me veel geld gekost. Ik werk juist over de grens in België.
Als ik naar Otto moet bellen, sta ik minimaal 20-30 minuten in de wacht voordat ik iemand te spreken krijg en bij Extra@home wordt er redelijk snel opgenomen maar geven ze gewoon ook geen service

Omdat ik ondertussen problemen op mijn werk had, heb ik vanavond pas naar Otto kunnen bellen om de bestelling te annuleren
Hij zou regelen dat het 2e beschadigde pakket opgehaald wordt op zaterdag 23-02-2019 en dat het reeds betaalde bedrag terug gestort wordt op rekening ...

Klantenservice bestaat hier dus gewoon niet. Het enige wat je te horen krijgt is “sorry, wat vervelend” en vervolgens wordt het niet klantvriendelijk opgelost.
Bij deze vraag ik een vergoeding voor de gemaakte kosten voor de vele telefoontjes die ik vanuit België heb moeten plegen door de miserie waar ik zelf totaal niets aan kon doen
Ben benieuwd of ik daar nu wel een klantvriendelijke tegemoetkoming voor krijg
Ondertussen heb Weer gebeld en werd me voor de omruiling geadviseerd om naar Extra@home te bellen voor een afspraak
De medewerkster van Extra@home heeft gekeken in hun systeem en hebben geen opdracht gekregen voor de omruiling
Dat is ook weer heel erg vreemd want ik heb een sms gekregen dat zij het zouden bezorgen.
De 1e keer toen de kapotte vitrine kast is bezorgd is blijkbaar ook niet door hun gedaan, terwijl ik daar wel een sms van gekregen heb, maar zonder mij op de hoogte te door een andere vervoerder
Zonder akkoord van mij hebben ze de levering bij de buren gedaan en door een andere bezorger, terwijl ik van te voren had gezegd dat ik iemand zou regelen om thuis bij mij het pakket in ontvangst te nemen.
Ik heb ook geen bezorgkalender gekregen, het is dus onmogelijk zoals u hieronder heeft kunnen lezen om een iets te kunnen regelen voor de omruiling
Om 13u nog eens gebeld met Otto, deze keer heb ik met een man gesproken.Ik zou zsm een bericht krijgen van jullie.
Helaas moet ik melden dat ik tot nu toe een Mega slechte klantenservice heb gehad !

Ik heb ondertussen 2 maanden geleden een vitrine kast besteld.
Omdat ik alleenstaand ben en fulltime werk, ben ik niet in staat het pakket overdag aan te nemen.
Ik heb voorgesteld om mijn pakket bij een afhaalpunt te bezorgen maar dat ging niet omdat het zwaarder was als 25 kg
Het pakket is vrijdag 18-01 geleverd en heel erg beschadigd .
Zo te zien is er nogal ruw omgegaan met het vervoeren. De stukken hangen eraf. Ik heb eerst gebeld en daarna ook foto's gemaild gemaild naar de klantenservice om het met spoed om te ruilen. en had gevraagd om een klantvriendelijke, snelle oplossing. Die kreeg ik niet , moest weer een maand wachten. Bezorgdatum
Onze vervoerder verstuurt een dag voor de bezorgdatum een SMS en e-mail met een link waarmee je eventueel een andere bezorgdatum kunt kiezen. Bij de 1e bestelling kreeg ik het volgende bericht. Bezorgdatum niet bekend en bij de optie "Kies zelf bezorgtijd of -plaats"selecteren en kreeg de melding
Onze vervoerder verstuurt een dag voor de bezorgdatum een SMS en e-mail met een link waarmee je eventueel een andere bezorgdatum kunt kiezen. Op de dag van de bezorging, ontvang je 's ochtends een tijdsindicatie zodat je weet hoe laat de chauffeur arriveert., Terwijl ik aangegeven heb dat ik iemand moet regelen om het artikel in ontvangst te nemen. Dat is té laat ! Dus er wordt helemaal geen rekening gehouden met iemand die alleenstaand is en full-time werkt. Er wordt enkel maar een standaard bericht gestuurd en wordt letterlijk behandeld als een nummer. Bovendien kreeg ik als 1e bericht : Uw Otto bestelling is helaas vertraagd en wordt binnen enkele dagen bezorgd door Extra@home. We berichten u direct wanneer de bezorgdatum bekend is. Ik heb dit nagekeken op track en trace. Daar stond vermeld dat het in het sorteercentrum stond en de bezorgdatum niet bekend is. Toen wilde ik de optie "Kies zelf bezorgtijd of -plaats"selecteren en kreeg de melding
U kunt door grote drukte in uw regio op dit moment geen andere tijd of plaats kiezen voor deze zending. Uiteindelijk stonden ze dus de 1e keer voor een gesloten deur omdat ik niet wist wanneer ze kwamen. Ze hebben het pakket bij de buren afgeleverd wat niet afgesproken was want ik zou het bij mij thuis laten bezorgen (omdat het pakket 25 kg is ) De brief met de bestelling en de doos waren enorm beschadigd, zie foto die ik destijds gemaild heb. NU HERHAALT ALLES ZICH WEER ! gisteravond om 20h30 een bericht dat het pakket in het sorteercentrum staat en bezorgdatum niet bekend bekend en bij de optie "Kies zelf bezorgtijd of -plaats"selecteren en kreeg de melding.U kunt door grote drukte in uw regio op dit moment geen andere tijd of plaats kiezen voor deze zending Ik sta erop dat ik heel snel bericht krijg met de exacte datum van omruiling ! Graag met spoed bellen naar 06-... Ik heb vandaag een paar keer naar de klantenservice gebeld maar krijg na een lange tijd te horen dat ik later maar eens terug moet bellen.

Graag vandaag met spoed bellen naar 06 -.... met een bezorgdatum anders gaat de omruiling ook weer verkeerd !
Het is de bedoeling dat de kast in 1x opgehaald word en meteen de nieuwe kast ervoor in de plaats.