Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Christine 03-05-2019

Ik vind otto.nl een hele fijne webshop omdat het erg overzichtelijk is je kunt makkelijk zoeken. Ook ben ik erg tevreden omdat er veel keus is en vrij snel geleverd wordt.

Cedes 03-05-2019

Ik woon sinds kort op mezelf en ben erg blij dat ik voor een lage prijs alle meubels die ik wou kon bestellen. Dankzij de meubels heeft mijn appartement een moderne en feestelijke uitstraling. Het kwaliteit is zeer goed.

Miekie 02-05-2019

Goede service,14 dagen bedenktijd, snelle service gewoon TOP!goed overzicht op de site,prachtige aanbiedingen

Lot 02-05-2019

Mijn vriend en ik waren op zoek naar een bedframe. Zagen een mooi bed bij een ander bedrijf; duur en lange levertijd! Toch even verder neuzen; kwamen we hetzelfde bedframe tegen bij Otto. Veel goedkoper en veel snelle levering!
Fantastisch.

Het bestellen was super simpel, en kreeg direct een mail met duidelijke uitleg over de levering.
Fijn dat ik een dag van te voren nog de leveringdag kan aanpassen.

Annie 02-05-2019

Hele gebruiksvriendelijke site met ontzettend veel keus! Een heel leuk wit jurkje gevonden! Fijn dat retourneren zo gemakkelijk gaat en dat het jurkje wat helaas niet paste ook nog in een grotere maat beschikbaar is!

Verfaille 02-05-2019

Ik ben erg blij met OTTO. De huishoudelijke apparaten zijn zeer gunstig geprijsd. De site is erg overzichtelijk de communicatie is helder en de bezorging op tijd. Vandaar een verdiende 9.

Jetty 02-05-2019

Overzichtelijk,ruime keuze in kwaliteit,materiaal,kleur en maten van voordelig naar duurder.Fotos zijn duidelijk net zoals de omschrijving. Ook de meeste modellen zijn niet te slank of extreem mooi, je hebt daardoor n realistische kijk op de kleding .

Sandra Sanders 02-05-2019

Erg fijne winkel. Ook top dat achteraf betalen gewoon mogelijk is bij hun.
Ik vind het een fijne webshop

Fam. Verhagen 02-05-2019

Super, laagste prijs. Hele internet heb ik afgezocht maar hier was hij het voordeligst. Verwacht een erg mooie 📷 als ik de reviews mag geloven.

Hagens 02-05-2019

Fijne shop om te bestellen. Veel keuze, leuke aanbiedingen en voor elke prijs is er wel een keuze. Bekende merken kun je hier ook vinden. Ook de betalingsvoorwaarde zijn voor deze tijd zeer schappelijk. Kortom een dikke 9

Anja 02-05-2019

Erg veel keus. Goede filteropties vooral met maten. Erg makkelijk om bijvoorbeeld gemakkelijk een spijkerbroek te zoeken. Scheelt heel veel zoekwerk! Echt aan te raden.

Sanflower 02-05-2019

tot nog toe prijs en kwaliteit top! ;betreft aanschaf meubels/kleding en ruilen/retourneren/terugstorten bedrag en een kortingscode krijgen top!; product qua duidelijkheid en snelheid bezorgd top!

Edyta 02-05-2019

Ik gebruik hem al jaar of 12 ,altijd alles goed geregeld,termijnbetalen,terugzending ,reclamatie,terugbetaling-ik ben altijd tevreden en ik heb vertrouwen in deze site.

El Zwitserloot 02-05-2019

leuke shop, gemakkelijk zoeken, goede service, indien problemen worden deze meteen opgelost, zeer klantvriendelijk personeel.

Elsbeth Rademaker 02-05-2019

Overzichtelijk om te lezen en zo gevonden via internet en je vindt snel wat je wilt hebben

Voor als 02-05-2019

Ik heb dit bedrijf Otto in de meeste aankopen behandeld. Ik vond het meer dan geweldig en er zijn ook betalingsmogelijkheden

C. Jongens 02-05-2019

Je kan zeer gemakkelijk naar het artikel toe waar jij naar zoekt. Je hoeft niet de hele site door te lopen! Dat is super!

Mark 02-05-2019

Goede ervaring op de site. Goede overzicht en veel betaalopties. Er zijn veel keuzes uit allerlei producten. Zeker aan te raden.

Joezee 02-05-2019

Sinds kort kijk ik op de Otto site. Het is makkelijk om een bepaald merk te zoeken en ook duidelijk.
Inmiddels de zending binnengekregen.
Minpuntje is dat de zending in 3 x binnenkwam, zodat ik niet goed vergelijken.

c.ors 02-05-2019

heel mooi overzicht, met zeer scherpe prijzen en andere varianten aan kleur producten.
SUPER..

G. Wiersma 02-05-2019

Goede kwaliteit voor betaalbare prijs. Foto's komen goed overeen met werkelijkheid.
Normale confectiematen dus weinig reden voor retour.

Ilona 02-05-2019

Eigenlijk had ik niets met Otto.
Maar tegenwoordig... oh oh ja echt wel.
Lijkt mij,...ik weet het zeker...dat een ieder er kan slagen.

Anneke 02-05-2019

Deze shop is snel , goede kwaliteit en altijd wordt je goed te woord gestaan als je wat vraagt.

Corrie 02-05-2019

De badmode heeft leuke trends.Grote maten in de lingerie,eindelijk een body in mijn maat.Otto bestaat al heel lang.

Kim Hilferink 02-05-2019

Altijd een ruim aanbod aan bikini's en mooie aanbiedingen. Al jaren mijn vast adres