Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

J.brink 21-05-2019

Ik vindt dat er ook leuke kleding voor + size is,en ook belangrijk veel 98% katoen,NIET ouderwets wat je vaak wel bij + size ziet.
Kan fijn thuis winkelen.

Di 21-05-2019

Duidelijke site,geeft voor je bestelt de leveringstermijn aan, makkelijk ruilen ,veel kortingsacties. Aan de telefoon zeer vriendelijk ,behulpzame medewerkers.

Annelies 21-05-2019

Matig positief, vaak komen bestelde items los van elkaar aan waardoor ik voor 1 bestelling vaker naar het postkantoor moet. Of een besteld item komt helemaal niet zonder tegen bericht zodat ik niet weet of het geannuleerd is of niet,dat vind ik vervelend.
Maar verder prima winkel!!

Marielle stijf 21-05-2019

Ik vind otto Echt top niks te klagen hebben onze kleding kasten ook van Otto en zijn ook erg tevreden met dat we in meerdere keren kunnen betalen

wendy 21-05-2019

ik vind het een erg fijne website omdat je heel veel keuze hebt qua spullen. ook de prijzen zijn van bepaalde artikelen erg aangenaam.

M.Duyvestijn 21-05-2019

Ik heb nog geen ervaring,maar hopelijk is mijn bestelling prima in orde.
M.Duyvestijn.

Jolanda 21-05-2019

Otto is een shop met over het algemeen zeer goede kwaliteitsproducten. Vooral de badmode en lingerie is van super kwaliteit. Service is prima. Levering ook goed. Retour nooit een probleem. Ik bestel hier graag.

Barbara 21-05-2019

Leuke winkel, minder snel dan concurrent, ik wacht nu bijna 3 weken op een bestelling, maar kreeg wel korting, hoop dat jullie nog kunnen leveren

joke v.d.Lans 21-05-2019

Makkelijk alles te vinden. Betalen met ideal is uitstekend ,ook dit gaat makkelijk voor al als je wat ouder bent.Er is een ruime keuzen.

Vennie 20-05-2019

Snelle site en duidelijke instructies voor het bestellen. Fijn dat je bestelling nog een keer helemaal in beeld komt met maat en al. Dan weet je zeker dat je het juiste hebt ingevuld. En zo niet, dan kun je het nog herstellen.

Lidy Borgerink 20-05-2019

Zeer tevreden . Al vaker wat besteld.keurig afgehandeld. Zelfs na twee keer voor de zelfde bestelling te hebben betaald. Werd zonder problemen opgelost .

Jessica 20-05-2019

Ik vind hier bijna altijd wel iets leuks wat ik in een winkel niet zou vinden of over het hoofd zou zien. Prima service, betrouwbaar. De website zou iets gebruiksvriendelijker kunnen voor mobiel, maar ik kom er altijd wel uit. Blij met deze webshop!

Mieke van de Louw 20-05-2019

Wat een groot assortiment voor korte heren broeken. In 2 steden is ons niet gelukt een driekwart herenbroek te vinden. 10 Minuten zoeken bij Otto en het is gelukt👍👍👍

Jo 20-05-2019

Makkelijk zoeken op merk of gericht op kledingstuk, daarbij is al snel duidelijk wat wel en niet kan mbv alle opties. Duidelijke fotos. Heel fijn dat de badkleding naast de gewone maat ook een cupmaat heeft.

Paula 20-05-2019

Gemakkelijk menu om te kiezen .Genoeg keuze mogelijkheden, ik ben heel tevreden over de manier van vinden en bestellen van mijn keuze

Trebor 20-05-2019

Ik was op zoek naar een goedkope tv en ben via google terecht gekomen op de Otto website. De website is zeer overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en een tv besteld, ben erg benieuwd.

fa 20-05-2019

Omdat Otto is vertrouwbaar en ook mooie duurzaam kwaliteit. en ook hoeft je niet meteen betalen voor groot meteriaal.. je wilt toch eerste na ontvangt goednorde bestellen en dan betaling. toch geweldig. ik ben.echt grootste fan van Otto. waarom heb ik niet eerder jaren geleden ondtekt.. Pas deze jaar ontdekt.

Joy 20-05-2019

Fijne website met mooie kleding, vooral de strandmode. Jammer dat er verzendkosten worden gerekend. De bestelling komt vaak op verschillende dagen, wat ik niet ideaal vind. Toch weerhoudt het mij niet om niet te bestellen.

Sam 20-05-2019

Ik doe al jaren shoppen bij Otto. Ben altijd tevreden geweest. Ze zijn heel klant vriendelijk je wordt altijd goed geholpen. Allen enige nadeel vind ik toch vaak de levering tijd daar moeten jullie flink aan werken!

E. Muller 20-05-2019

Ik vind deze shop heerlijk om in te winkelen, ze hebben ruime keus, ze zijn eerlijk wat betreft leverings tijden. Ik kan hier veel zaken vinden in mijn maat (groot) ook goede bhs en ondergoed. De retour mogelijkheden zijn goed en ook de manier waarop het pakket verpakt is houd rekening met eventuele retouren, je hoeft niet eens plakband te hebben. Ik heb ook meubels gekocht en die worden netjes afgeleverd echt pruma en een goede prijs Qualiteit verhouding. Wat wil een mens nog meer?

J. De Ronde 20-05-2019

Altijd netjes verpakt. Kwaliteit uitstekend en retouren ook geen probleem! Voor mij als gehandicapte een uitkomst!

Anne 20-05-2019

Otto is lekker op je gemak thuis shoppen met heel veel keus voor bijna alles wat je nodig kan hebben!

Danne 19-05-2019

Leuke producten daarom Otto gekozen.
Alleen jammer van de verzendkosten. Heb iets besteld van 100 euro.

Bert van Opstal 19-05-2019

Prima webshop, logisch ingedeeld wat het vinden van artikelen eenvoudig maakt.

Corrie 19-05-2019

Goede website, veel producten, veel variatie en mooie kwaliteit en prijs,snelle levering