Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Conny 26-02-2019

Goede webwinkel, de kleding komt vaak overeen met de foto's.
Snelle levering, ben zeer tevreden!

jeroen molenschot 26-02-2019

geweldig om zo te zien en soepel gehouden met achteraf betaling, de meeste webwinkel doen dat niet, daarom ben ik tevreden

cillekens 26-02-2019

De presentatie is overzichtelijk en helder. Je kunt snel vinden wat je zoekt. Afhandeling snel en betrouwbaar. Prima site en een ruim aanbod

Kio 26-02-2019

Ruime keus, zowel moderne als klassieke meubelen en alles wat daar tussenin zit. Goede prijs/kwaliteit.

Els 26-02-2019

Ik ben voornamelijk blij met Otto omdat zij een grote keuze hebben in dames broeken in lange maten. En de kwaliteit is prima

sonja 25-02-2019

nou wat mijn al gelijk opviel was de professionele spullen die jullie hebben en ik was er niet zo lang ook meee bezig en ik wilde een camera hebben en ja hoor daar stond mijn camera en nog leuk ook vlak vooor een feestje die ik ga geven mijn dag kan niet meer stuk en ook nog eens in maandelijkse termijnen proficiat

Cees 25-02-2019

Makkelijke betalingen, is goed voor het vertrouwen, ook zeer overzichtelijke website. Alleen niet mogelijk te bestellen zonder een wachtwoord in te vullen, dat is een nadeel, ik had de koop bijna geannuleerd!!!

Droogkap?? 25-02-2019

Het lijkt mij een goed product voor een redelijke prijs. Mijn droogkap is stuk en daarom lijkt me deze erg handig.

maiol 25-02-2019

Goede en grote keus, prima kwaliteit, meteen een zicht op combinatiemogelijkheden, meestal snelle levering, retourneren geeft geen problemen, telefonisch contact verloopt plezierig/vriendelijk, diverse betalingsmogelijkheden, afleveringskeuzes.

J.benamari 25-02-2019

Het zoeken naar artikelen gaat heel makkelijk overzicht en bestellen gaat ook snel een heerlijk site om te winkelen

Monica 25-02-2019

Snelle makkelijke levering . Leuke moderne artikelen. Vriendelijk personeel

Gerdien Getrouw 25-02-2019

Het is fijn dat er een ruime keuze is. Ook mag je later betalen,vind ik heel prettig.
De site is helaas traag.

Jan85 25-02-2019

Mooie duidelijke website,prijs/kwaliteit verhouding uitstekend, veelzijdige keuzemogelijkheden.

Wil schreuder 25-02-2019

Ik vind het heel prettig, dat ik rustig thuis kan passen en pas hoef te betalen nadat ik gepast heb. Wat niet goed is gaat retour en ook dat wordt weer prima geregeld. Klopt er iets niet, kun je vrij snel contact krijgen met de klanten service die het probleem oplost.

Julia 25-02-2019

Otto is een fijne en toegankelijke webshop. Keuze uit een ruim arsortiment met voor elke leeftijd wat wils. De site is overzichtelijk, zodat producten snel te vinden zijn. De klantenservice is goed bereikbaar en medewerkers staan je vriendelijk te woord. Betalingen kunnen snel, makkelijk en ook achteraf gedaan worden. Snelle levering, goed en veilig verpakt. Al met al een zeer tevreden klant.

André 25-02-2019

Makkelijke site, veel mogelijkheden! Veel producten met een mooie scherpe prijs!

ziggy 25-02-2019

duidelijke shop; fijn dat alle maten bij meubels staan alleen jammer van de lange levertijd

Ninet 25-02-2019

Veel keus en een duidelijk ander assortiment dan de andere webshops die ik gezien heb. De kwaliteit is ook prima.

Tony 25-02-2019

Duidelijk, overzichtelijk èn mooie actie tarieven! Zocht via deze site naar nieuwe tv en bleek dat Otto meerdere acties had die guntstig waren.

Evelyn Poll 25-02-2019

Zeer ruime keuze op allerlei gebied, zeer gebruiksvriendelijke site, attent met verjaardagen. Gemakkelijke manier van retourneren.
In 1 woord het motto, ga naar Otto

Jacqueline 25-02-2019

Ik koop al jaren bij de Otto en eigenlijk is hij blijvend goed van kwaliteit.
Niet altijd even goedkoop voor mij, maar soms gaat kwaliteit voor.

Joanna 24-02-2019

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding en heel veel keus. Ik loop hard op sportschoenen, besteld via Otto en na 2 jaar kan ik hetzelfde merk nog bestellen. Aantrekken en wegrennen! Top Otto.

Arash 24-02-2019

Zeer ontevreden. Meer dan 1,5 maand wachten voor een kast. Uiteindelijk twee keer een beschadigde kast ontvangen. We hebben heel veel tijd kwijt om te wachten en telefoneren enz.
Ze compenseren onze tijd niet.

Pietjepuk 24-02-2019

Alles is makkelijk te vinden en bestellingen zijn makkelijk te plaatsen.
Ook leuke aanbiedingen.

B. Stevens 24-02-2019

Goeie en betrouwbare winkel met een goed werkende website. Altijd een vlotte service en levering.