Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Irene 14-09-2021

I really like the wonen items they have. The modern design from some of the items they have is what grabs my attention because it is difficult to find easily in a shop.

Caren 14-09-2021

Prettig winkelen
Kan snel de filters toepassen, zonder ellenlang te wachten .

Jeannette 13-09-2021

Ik ben al jaren klant bij ott en bestel zeer regelmatig. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Assortiment is zeer breed.

hamed 12-09-2021

I have bought a kledingkast i search in different webshop but i found in OTTO more options with different sizes and as mijn friend have a good experience in buying products from here also I encouraged to serf here. goed explanation with verities of products

Kaatje 11-09-2021

Een organisatie die werkt met mooie betaalbare merken. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Snelle levering en altijd op de hoogte van wat en hoe het met je order staat.
Enige nadeel vind ik het financiële proces. Het is niet erg duidelijk wat nu wel en niet betaald is hetgeen tevens te maken heeft met de verzendkosten. Mocht je een artikel retourneren dan blijven de verzendkosten - terecht overigens - gewoon op je rekening staan. Soms is het moeilijk te zien wat nu bij wat hoort.

Sietse 10-09-2021

Overzichtelijke site, veel info over artikel, altijd vlot en correcte levering

Albert de Vries 09-09-2021

Op zich duidelijk. Alleen apart dat ik de keuken van 50 cm diep niet via de site van Otto zelf vond, maar via een algemene zoekopdracht.

Oscar 09-09-2021

Prima website, betalingscherm duidelijk, gelijk bevestingsmail gehad, en snelle bezorging.

Frank 09-09-2021

Duidelijk en overzichtelijk. Wel nog 1 tip: Wanneer er korting is zou het gelijk van de prijs af moeten gaan. Ik twijfelde tussen meerdere items maar nadat ik zag dat er korting afging van de prijs was de keuze snel gemaakt. Ik denk dat er meer verkocht zou worden als mensen gelijk kunnen zien dat de prijs van het product lager is dan mogelijke andere keuzes die de koper heeft.

Gladys 08-09-2021

Ik heb een dressoir gekocht. Was makkelijk in elkaar te zetten. Ik vond de kwaliteit en prijsverhouding tegen vallen in vergelijking met de foto's op de site. Voor de rest us wel alles goed aangegeven op de site en is het gebruiksvriendelijk.

Lonneke 08-09-2021

Otto heeft een overzichtelijke site en veel keus.
Vaak aanbiedingen. Leuk om te shoppen. Aantrekkelijke prijzen. De service is erg goed.
De verzending is altijd binnen de afgesproken tijd.
Een winkel naar mijn hart

M. 06-09-2021

Jammer dat Otto niet coulant is in het verrekenen van korting. Mijn bestelde broeken ontving ik zaterdag en zondag kwam een mail dat 21% korting was op alles. Daarop heb ik gevraagd om alsnog in aanmerking te komen voor de korting, zodat ik niet alles retour hoefde te sturen en opnieuw te bestellen. Dit was helaas niet mogelijk volgens Otto. Dus alles opnieuw besteld met korting voor mij en oude levering retour gestuurd, maar wat een verspilling aan tijd en geld! Niet echt duurzaam bezig, Otto!

Erica Veldmans- Uhl 05-09-2021

Ben erg blij met Otto, erg leuke artikel. We slagen al tijd. Mijn hele garderobe is van Otto. Goede service en niet moeilijk doen. Ga zo door Otto, 👍

Arie Meijerman 05-09-2021

Ik vind het in 1 woord: GEWELDIG! Voor de derde keer koop ik de Airsoft klittenband herenschoenen en er kan bijstaan dat iemand van 80 hier heel blij van wordt. Ik ben 66 geworden en loop weg op deze schoenen!

Mvg. Arie Meijerman

Tom 05-09-2021

Correcte afhandelen bestelling , goede informatie , snel je kledingmaat vinden , grote keuze van artikelen .

Paul 03-09-2021

Erg overzichtelijk, ruim aanbod en leuke kortingen. Daarom gelijk nog een paartje schoenen besteld.

Stephen 01-09-2021

Een geweldige online winkel ! Duidelijke fotos alles perfect ga vanaf nu hier mijn kleding kopen !!!!!

Selma 01-09-2021

Zeker een aanrader om iets Moois te bestellen. ik bestel al 25 jaar ik heb nooit klachten gehad altijd goed ingepakt netjes ingeleverd ik ben heel erg tevereden van otto dank jullie wel..

Debi 01-09-2021

Hi I have purchased so many products from Otto, it was a great experience. When there is any concerns you can also write an email to them, and their team is handling this very nice and reply each and every mail before time.

Ciska Don 31-08-2021

Ik vind deze shop fantastisch, nooit in de steek gelaten, bereidwillig personeel, goede service en wat je al niet meer als positief ervaart

martine 31-08-2021

makkelijke site, veel keuze, goede service
Ik vind alleen de bezorgkosten wat aan de dure kant

Rianne B-B 31-08-2021

Goede omschrijving van producten. Tevens zijn producten makkelijk te vinden.

Liesbeth 28-08-2021

De online-shop is zeker aan te bevelen. De bestelprocedure is helder en eenvoudig. Levering is correct en snel.
Eventuele retouren worden ook correct en snel verwerkt.
Al met al, zeker een bedrijf om aan te bevelen. Top 👍

Saddam 27-08-2021

Ik denk dat otto de beste winkel van de EU is... Het is gemakkelijk te gebruiken, het artikel is altijd in orde en de levering is op tijd.

WAG 25-08-2021

Er is een ruime keuze. De kwaliteit voldoet aan mijn verwachtingen en is dus prima. Vlotte levering van de bestelde artikelen