Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Manuela 13-03-2022

Ik ben zeer te vreden met Otto, hebben meer andere mogelijk heden, andere artikelen. We hebben al jaren in de familie bij Otto besteld.

janny 12-03-2022

Veel keuze bij Otto en kwaliteit prijsverhoging is goed. Levering goed👍 Ben blij met hoe het proces verloopt en afgehandeld wordt.

Bradley 12-03-2022

Deze webshop heeft alles wat je nodig heb en is alltijd goeie kwaliteit dus top webshop

Marianne 11-03-2022

Duidelijke site, overzichtelijke indeling. Werkt prettig zittend op de bank. Betaalgemak. Achteraf betalen ideaal.

Cornelissen 11-03-2022

Makkelijke toegankelijke site. Goede merken en verschillende prijsklasse en geregeld leuke kortingen.

Rene_v_H 10-03-2022

Overzichtelijke website, bij klachten goede en vriendelijke begeleiding. Goede prijs kwaliteit verhouding.

H Boertien 09-03-2022

Snelle goede levering van gekocht kledingstuk.
De web-pagina heeft wel wat kleine letters.

Siem 09-03-2022

Zeer duidelijke omschrijving van kwaliteitsartikelen en weergave van de verwachte levering!

H.jongen 08-03-2022

Eigenlijk ben ik gewoon opgegroeid met de Otto! Vroeger uit de catalogus me verheugen op het lente en herfst seizoen en nu lekker makkelijk digitaal.
Nog steeds mooie artikelen en goede service.
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar mn bestelde jurk. Hoop hem na het weekend snel te mogen ontvangen !

N 07-03-2022

Zeer makkelijke site. Vriendelijke klantenservice en goede prijs/kwaliteit.

Theo Baartman 06-03-2022

Ik kom steeds terug bij Otto omdat ik het heel aantrekkelijk vind om naast een perfect aanbod tevens te kunnen profiteren van spontane aanbiedingen en kortingen. In mijn geval op prachtige sneakers waarop zomaar naast een aantrekkelijke prijs nogeens 20% korting werd verleend door Otto. Hartelijk dank!

Marion 05-03-2022

Ben al hele lange tijd klant bij Otto. Zeer tevreden en mooie en moderne dames kleding etc! Ik raad het iedereen aan! Hier kunnen nog veel mode winkels veel van leren! Ik ben al wat jaren klant van Otto!

Marco 05-03-2022

Goede duidelijke site, snelle levering, fijne schoenen! Altijd fijn als wat je verwacht, ook uitkomt!

Giel 03-03-2022

Perfecte shop veel keuze makkelijk betalen ebook de aangegeven maten kloppen niet te groot of te klein echt klasse

Karin 02-03-2022

Zeer trage levering. 4 Dagen geleden mijn eerste bestelling gedaan en betaald. Staat al dagen als verzonden met track en trace. Postnl heeft het pakket echter nog steeds niet. Dat was dus eens maar nooit meer. Volgende bestelling is weer bij de grote W.

Anja 28-02-2022

Prettig online winkelen, ook omdat de kleding op de foto’s door modellen wordt gedragen zodat je het beter kunt zien hoe het valt en staat. Kwalitatief goede spullen. Makkelijk bestellen. Meestal vlot geleverd. Eventuele retouren worden bijna altijd correct verwerkt en als het per ongeluk een keer niet goed gaat en je belt even met de klantenservice dan word je vriendelijk en adequaat geholpen.

anneke 27-02-2022

De shop heeft veel keuze en in diverse prijscategorieen. Het is prettig dat ik ook achteraf kan betalen!

M@rian 25-02-2022

Supersnelle levering en zeer goed verpakte glazen vaas ontvangen.
Boven verwachting mooie vaas. Ik was huiverig voor de verzending maar er is goed over nagedacht. Thanks Otto

Anita 24-02-2022

Ik bestel hier voor de eerste keer, omdat ik heb gehoord dat de badpakken van perfecte kwaliteit zijn. Hoop nu dat de levering op tijd is, zodat ik kan gaan genieten van het mooie badpak!

Trendy Hamam 23-02-2022

Er is altijd iets leuks te vinden bij Otto en de zoekfunctie is erg fijn. Groot assortiment. Maar wel overzichtelijk.

Karina 23-02-2022

Got a big discount for a shoes I wanted for a long time. Nice website, easy to find everything.

Niqui 22-02-2022

heb lang gezocht naar een simpel systeem voor rolgordijnen. en thermo is mooi meegenomen. hoop ze snel te ontvangen.
veel maten en dat is hier echt nodig. heb veel verschillende maten in mijn huis.

Peter Thiemann 22-02-2022

zeer modernen kleeren zeer mooien kleuren, en zeer goede kwaliteit en je slaagt altijd waar je naar opzoek bent en ik zegt het is 100% een 8 waard kijk maar eens bij OTTO.

otto 22-02-2022

leuke en mooie betaalbare mode, kan kiezen uit de betalingswijze en wordt op tijd bezorg bij je thuis of bij een ophaalpunt,
otto is zo oud en vertrouwd mijn moeder en tante bestellen er al jaren

Les 21-02-2022

Ik vind Otto is een van beste online shop geworden.
Heel makkelijk uitzoeken, bestellen en verschillende betaalmogelijkheden. Zeker aan te raden aan iedereen!