Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Mary 26-03-2019

Gemakkelijk met opzoeken en bestellen afwachten of bezorging ook snel wordt afgeleverd

Vonne 26-03-2019

Ottombiedt een zeer ruime keuze. Heeft een Goeie snelle service en is zeer Betrouwbaar.

Tineke 26-03-2019

Via algemene zoekfunctie ben ik bij OTTO gekomen, ik zocht specifieke kleur. Heel gebruiksvriendelijk en duidelijk! Vlot kunnen bestellen!

Kuypers 26-03-2019

Ik shop meestal ergens anders online. Maar kan de laatste tijd niet mijn smaak en soort artikelen vinden die ik wil hebben. Al enkeke keren slaag ik wel bij jullie.Dus kijk nu eerst vaker bij jullie en vind dan vaak wat ik wil en heeft ook te maken met de revieuws die bij de artikelen staan. Daarop maak ik vaak mijn keuze. Bezorging en retour is altijd prima. Dus blijf zo als jullie zijn.

Mign 26-03-2019

Ik bestel al jaren bij de otto. Vooral de zwencollectie ben ik fan van. Bestel hier ieder jaar een aantal nieuwe bikini's. Heerlijk thuis kunnen passen, daar hou ik van. Je bestelling is er snel en alles kan altijd weer terug. Erg tevreden.

Loes 26-03-2019

Fijne webshop, overzichtelijk en handig in gebruik. Goede foto's van de producten en fijn dat er ook een foto van de bank was met alle afmetingen. Ik heb nu een goed beeld van het product dat ik heb besteld. Al met al tot nu toe tevreden met de winkel.

Mari 26-03-2019

Hier vind ik altijd mijn sportkleding!
Alles wordt netjes bezorgd!
Er is een groot assortiment te vinden.

Mietje 26-03-2019

Perfecte service!!!! Ze staan je zeer netjes te woord aan de telefoon en wordt zeer goed geholpen!

Rob Hoes 26-03-2019

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en snelle levering van de bestelde goederen.

sil bakker 26-03-2019

Superhandig om te bestellen alles keurig geleverd. Alleen de levertijd zou misschien wel sneller mogen, maar een echt probleem is dit niet, is meer ongeduld van mijn kant. Ook het bestellen gaat erg makkelijk, veel keuze en een goede product omschrijving.

Sandra 25-03-2019

Geweldige acties . Alles altijd in goede orde ontvangen. Ik geef de otto door aan me vrienden

C. 25-03-2019

Overzichtelijk site, voldoende keuze en gemakkelijk te bestellen/retourneren.

pien 25-03-2019

Bij Otto vind ik vaak verrassend mooie aanbiedingen..nu ook met de aanschaf van een Chasin winterjas.
Bij Otto 50% korting, en dat is voor dit merk de moeite waard. Moeder blij, zoon blij.
Het enige puntje wat ik nog mis is gratis verzenden, verder alles voor elkaar!

L. Burgersdijk 25-03-2019

Alles is duidelijk en makkelijk te vinden. Snelle afwerking. Leuke actieprijzen.

Pjoter 25-03-2019

overzichtelijk en aantrekkelijk artikelen keus is uitgebreid prijs is prima

Sunshine 25-03-2019

Het is een fijne shop waar je alles goed kumt vinden. Ook superfijn dat je gratis kunt retourneren

Jose Smans van Weert 25-03-2019

Artikelen zijn makkelijk te vinden op de site en wat mij opvalt bij prijsvergelijk komt Otto in 9 van de 10 gevallen als goedkoopste uit de bus in een woord geweldige shop

Esther 25-03-2019

Ik kies voor OTTO ik heb daar goede ervaaring mee en daarom wil ik ook graag daar bestellen en ervaar ik ook want het is goed van pasvorm ,en nooit probleem met het terug stuuren en ook niet lang wachten altijd tussen 3 en 5 werkdagen en dat vind ik prettig ?

Liesbeth 25-03-2019

Prima service, goede website, probleemloos retourneren en terugstorten bedragen ook geen probleem.

Linie 25-03-2019

Jammer dan de kortingscode van 5 euro geldig is bij een bedrag van 20 euro. Besteld voor 19.99 maar werkt dan niet.

S van Heck 25-03-2019

Altijd snelle levering, goed geholpen, retouren verwerken vind ik wel wat lang duren

john 25-03-2019

Fantastisch, zeer gebruik vriendelijk goedkoop en gemakkelijk, kortom een echte favoriet.

Eva 25-03-2019

Ik heb voor de shop gekozen vanwege de lagere prijs die Otto aanbood ivm andere aanbieders.
Tevens kreeg ik nog een mooie welkomskorting, waardoor de aankoopprijs van mijn gekozen product nog aantrekkelijker werd.

An 25-03-2019

Leuke webshop met ruime keus. Alleen jammer dat ze niet gratis verzenden. Daarentegen zijn er regelmatig acties die dit weer goed maken.

Marcel 24-03-2019

De site is duidelijk met de juiste informatie
De bestelling verloopt vlot,we hebben wel vaker iets besteld bij Otto waarbij de levering prima is verlopen zeker een aanrader!