Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Katja 21-01-2021

Prijs en kwaliteit super tevreden over,
Bestellingen worden snel geleverd en retourneren gaat ook makkelijk.
Super tevreden over otto

Klaas van den Berge 21-01-2021

Bankstel zou na een telefonisch gesprek met een medewerker van Otto vorige week vrijdag in de week 18 januari 2021 worden afgeleverd.

Niets is minder waar want op zondag kreeg ik wederom een email dat levering zou plaats vinden 2 weken later. Niet te geloven !!

Inmiddels wacht ik nu bijna 5 maanden op mijn bankstel. Natuurlijk kan ik de order annuleren maar bij een bestelling elders zijn ook levertijden ( minder dan bij 5 maanden hoop ik dan toch ) Verder de levertijden zoals aangegeven kloppen absoluut niet ook niet ca. 4x een bericht gekregen dat de levertijd is verlengd. Bedenk goed voordat u iets gaat bestellen bij Otto. Door Otto zelf wordt er ook geen contact opgenomen met de leverancier/fabriek in Duitsland. Zij zullen u daarbij zeker NIET helpen als u vragen heeft ...

Carla 21-01-2021

Zeer eenvoudig te bestellen zeker als nieuwe klant. Makkelijke invoering. Maar ook het product was eenvoudig te vinden, goede zoekmachine.

kees vd kleij 21-01-2021

Ik ben blij met Otto in deze Coronatijd , en dat je maandelijks af kan lossen

Zinktrekker 21-01-2021

Ik vind hier vaak artikelen die ik wil hebben weer net iets goedkoper dan via andere shops. Je krijgt ook regelmatig kortingen toegestuurd.

Jwan 19-01-2021

De winkel otto website is een goede en mooi website Alles is goed en goede producten en goede kwaliteit En nog normaals kan je ook in termijnen je bestelling betalen en maak je geen zorg over hoe zal ik bestelling. Alles wat je zoekt is hier op deze otto website en is heel prachtige en goeie kwaliteit

Coortje 18-01-2021

Ik vind deze shop top!
Prima foto's van de kleding, vriendelijk gebruiksgemak voor bestellen👍🏻👍🏻

Toos Hebben 17-01-2021

Ik had 2 broeken besteld ,ik ben goed tevreden erover. Past goed.
Daarom bestel ik er nu nog 1.

koos arends 17-01-2021

nette webshop die zich houd aan de afspraken en mooie producten . product is ook mooi op tijd binnen en ziet er uit zoals belooft ik koop er zeker wat weer !

Greet 17-01-2021

Snel gevonden , lijkt mij een prachtige kast!En de prijs is goed .En nu hopen dat we niet lang hoeven te wachten

Nicolle 16-01-2021

Ik was altijd terughoudend om te winkelen bij de Otto, mede door de verzendkosten en wisselende reviews.
Otto had specifieke producten die ik nergens anders kon vinden en heb uiteindelijk de gok gewaagd.
Dik tevreden! Ik maak gebruik gebruik van ideal of achteraf betalen. Het kan voorkomen dat producten niet snel worden geleverd door de coronatijd. Daar hou ik rekening mee door tijdig te bestellen. Artikelen worden goed verpakt geleverd met duidelijke retour instructies als je daar gebruik van moet maken. Retouren worden goed verwerkt en netjes in de mijn.otto bijgewerkt. De kwaliteit van de producten is ook zoals omschreven op de website en wat in de reviews te lezen is. Gelukkig zijn de meeste reviews naar waarheid om goede keuzes te maken. Inmiddels voel ik mij een vaste klant bij Otto en shop ik naar hartelust.

Souad Bibouda 15-01-2021

Ik kies bewust voor Otto omdat ik al jaren tevreden klant ben. Snelle bezorging en goede service

Annette 14-01-2021

Overzichtelijk, goede zoek/filterfuncties, duidelijk aangegeven voortgang. Hierdoor vind je snel wat je zoekt; ik was binnen 2 minuten klaar - en dat bij een eerste bezoek!

Loroma 14-01-2021

Fijne website, aardige mensen aan de telefoon en mooie en betaalbare artikelen. Otto is al jaren mijn favorite online winkel, ondaks dat er nu meer concurrentie is dan voorheen!. Keep up the good work!

Efipap 14-01-2021

Ik gebruik otto vele jaren voor mijn aankopen. Er is een grote selectie aan items, de websitenavigatie en de filters zijn prima en ze hebben een zeer goede klantenservice. Er zijn voldoende betalingsmogelijkheden en het retourneren verloopt altijd soepel.

Willyb 14-01-2021

Erg makkelijk winkelen en een heel goede prijs. Artikelen konden makkelijk opgezocht worden.

Yvonne 14-01-2021

duidelijke omschrijving, goed hulp voor maatgeving, lijkt een goed retourbeleid, moet ik nog ervaren

Anneke 14-01-2021

handige website, veel keuze en super dat ik mijn welkomst waardebon zo snel kon inwisselen zonder bepering van een hoog aankoop bedrag.

Lili 13-01-2021

Prijs -kwaliteit is goed! Bestellen bij Otto werkt makkelijk, tevens ben ik content met de levering

Ine Timmers 12-01-2021

Ben voor het eerst op deze site en ik vond het gemakkelijk erop te zoeken. Ik mag ook achteraf betalen en dat vind ik prettig. Ik moet nog wel zien hoe het verder verloopt maar ik heb er alle vertrouwen in.

Matthijs 12-01-2021

Betrouwbare winkel, goede service, goede kwaliteit, veel aanbiedingen en korting.

Martin 12-01-2021

Ik heb een wasemkap bij Otto besteld. Mijn eerste bestelling bij Otto. Bijna twee weken later vind de levering plaats. Het artikel kan de volgende werkdag retour. Het artikel wordt kapot geleverd. Wasemkap met glazenplaat in stukjes ondanks de goed verpakte doos. Gelukkig was het artikel nog wel op voorraad en is het artikel direct weer in bestelling gezet. Helaas komt de melding na 1 week dat de nieuwe wasemkap ook kapot is en wordt de levering geannuleerd. Helaas blijkt het niet mogelijk dit artikel opnieuw (3e keer) te bestellen. Tenslotte is het artikel niet meer op voorraad.

Can 06 11-01-2021

het is plezierig met kopen bij otto,ruime assortiment,aantrekkelijke kortingen,makkelijk bestellen
goede prijs kwaliteit verhouding van produkten en verschielende betaal mogelijkheden voor elke budget! wat zou je nog willen als klant .

Relevance 11-01-2021

Ik betaal maar artikel moet naar ander adres en die mogelijkheid wordt niet gegeven in het systeem en dat is een manco

Piet 10-01-2021

Goed en duidelijk omschreven artikelen en levering goed op tijd geleverd.Een keer bestellen is blijven bestellen.