Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

M. Raaff 28-06-2019

Ik shop graag bij Otto, wegens hun mooie aanbod aan leuke spullen, omdat ik graag online shop vind is ik deze website heel makkelijk en overzichtelijk. En je krijgt de mogelijkheid om achter af te betalen, en dat waardeer ik wegens hun vertrouwen. Dank je wel Otto.

Marloes 28-06-2019

Superfijne winkel! Ik heb op heel het net gezocht naar een mooi tv meubel maar werd niet echt gelukkig. Totdat ik bij jullie kwamz veel keuze uit verschillende modellen. Ik hoop dat het net zo goed bevalt al dat het eruit ziet. 😃

Alessandro Sciarrone 27-06-2019

Ik vind Otto een uitstekende leverancier van verschillende producten. Van boekenkasten tot hondenmanden , van een strijkijzer tot een hoekbank. Het is stuk voor stuk uitstekende kwaliteit. Daarnaast ook verschillende betalingsopties die kunnen zorgen voor meer comfort. Ik kan niet beter wensen!

Chantal 27-06-2019

Ik heb de Otto helemaal ontdekt! Door een succesvolle aankoop van een maxi-jurk, volgden er meerdere maxi-jurken. Leuk en handig voor op vakantie. De foto's van de kleding zichtbaar op het Otto-model gaven mij naast de reviews van klanten een goed beeld van het product. Tevens deed ik inspiratie op voor bijpassende sieraden voor bij de artikelen, tevens voldoende keuze voor bij Otto voor een leuke prijs! Eenmalig een artikel geruild voor een andere maat. Dit ging telefonisch erg soepel en snel. Wat ik tevens erg prettig vind is de makkelijke manier van ruilen. Het artikel terug in de zak, bijgeleverde retoursticker erop en afleveren bij een punt van PostNL. Geen formulieren invullen en/of labels printen, easy!

Sandor 27-06-2019

Fijne winkel, groot aanbod en mogelijkheden om gespreid te betalen. Wel jammer dat er op sommige artikelen verzendkosten in rekening worden gebracht.

J.C. den Toom. 27-06-2019

duidelijke webwinkel en goede uitleg. iets om nog eens op terug te komen als ik weer eens iets nodig heb.

Sancia Dillesen 27-06-2019

Leuke artikelen en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kleding.Blijft mooi na het wassen en zit goed.Top

Linda 27-06-2019

Makkelijke site vooral de zoek functie service is goed zeker aan te raden om te gebruiken

Kate 27-06-2019

veel mooie bank gezien en goed foto's om de best kiezen! Leuk site en makelijk te bestellen.

Nora 27-06-2019

ik vind het heel fijn om te shoppen. bij OTTO. KWALITEIT en goede betaalbaar prijzen. tevens goede klantenservice duidelijk en zeer beleefd

Amy v. Wijk 27-06-2019

Het is zeer gemakkelijk om producten te vinden op de naam die jij zoekt, ze komen met meerdere opties. De maatlabel staat erbij beschreven hoe/wat en waar. Daarbij is het heel makkelijk om de bestellingen af te ronden.

trees Lohman 27-06-2019

Ruime keus in dames kleding en in alle maten. Prima kwaliteit en maatvoering.

joke 27-06-2019

Als ik iets nodig heb dan bestel ik altijd bij Otto omdat ik hele goede resultaten heb.
Als er iets niet goed is dan kan ik het probleemloos ruilen.
Ik ben heel tevreden over Otto.
Ik zou Otto zeker bij mijn vrienden aanbevelen!!

Rob 26-06-2019

zoeken op de website is eenvoudig, de producten zijn goed geprijsd en snelle levering is aangeboden!

Sandra 26-06-2019

Het is makkelijk zoeken, mogelijkheid tot achteraf betalen. Goede filtermogelijkheden.

Gina 26-06-2019

ik vind het belachelijk als je een bikini besteld dat er dan niet duidelijk in de titel vermeld wordt dat het alleen om een top gaat .dubbele verzendkosten vangen omdat er dan alsnog een broekje besteld moet worden. en in het keuzemenu duidelijk aangeven dar je een set wil. dit vind ik alles behalve klantvriendelijk.

Tpjv 26-06-2019

Groot assortiment incl. mijn favoriete merken Tamaris en Junarose. Duidelijke website, goede levering en achteraf betalen is ook mogelijk. Super!

Britt 26-06-2019

Fijne overzichtelijke site, snelle levertijd en goed retourneren.
Tip: Klantenservice duurt soms wat lang.

Swaenevecht 26-06-2019

Ik heb alleen maar goede ervaring met het bedrijf Otto.
Goede kwaliteit en goede service.

Johanna 26-06-2019

Het is een super leuke shop/site en Als er iets is ze helpen je gelijk of iets wilt weten . deze winkel/site zal ik iedereen aanbevelen echt super!

MAGWITCH 26-06-2019

Het is fijn om je keuze snel op te zoeken en te bestellen. Super handig! Mooie kwaliteit, je krijgt het zoals je op de foto ziet.

Claudia 26-06-2019

Ik heb een artikel in drie maten besteld. 2 maten zijn geleverd. Over de 3e geen bericht ontvangen. Dat is niet handig vanwege de 14 dagen retourtijd. Hierover gebeld en netjes en goed te woord gestaan. Heb wel voor de zekerheid nog een ander vergelijkbaar artikel besteld. De kwaliteit van het artikel was goed en pakketje netjes afgeleverd. Website is duidelijk en makkelijk hanteerbaar.

W van Galen 26-06-2019

Zeer prettige en duidelijke webshop, werkt snel op filteren, en veel keuze.

Lisanne Schreurs 25-06-2019

Overzichtelijke shop, werkt goed en heeft uitgebreide keuzes. De levering gaat gelukkig ook vrij snel.

wiersma 25-06-2019

Op basis van een eerdere bestelling, die naar volle tevredenheid is geleverd en volledig voldeed aan onze verwachtingen, was de keuze snel gemaakt om een volgend bestelling ook weer bij Otto te plaatsen