Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

rakker05 22-06-2019

Het is een prettige website om in rond te kijken en ze hebben altijd wel leuke dingen te koop, die je niet bij andere winkels ziet. En de levertijd is tegenwoordig sneller als vroeger. De kwaliteit-prijsverhouding is altijd goed.

Kitty 21-06-2019

Makkelijk en snel besteld. Snel geleverd. Erg makkelijk met retourneren. Het wordt een tien als er ook geen verzendkosten waren boven een bepaald bedra

Wilma 21-06-2019

Producten worden in goede staat afgeleverd en op de afgesproken datum gebracht,goede sevice

Yvonne 21-06-2019

een duidelijke webwinkel met zeer mooie artikelen. voor elk wat wils. soms zijn de artikelen prijzig maar de kwaliteit is wel goed.
erg fijn dat je artikelen in je verlanglijstje kunt zetten zodat je kunt vergelijken of later kunt bestellen.
de klantenservice is altijd vriendelijk en helpt je problemen op een goede manier op te lossen.
ik ondervind veel plezier bij het winkelen bij Otto

P 21-06-2019

Een bh met voorsluiting.ik wist niet dat het bestond. Ik kies voor Otto omdat ze ook voor de wat zwaardere vrouw kunnen leveren

Wisal Abdallah 21-06-2019

Ik vind het fijn dat je hier in termijnen kan betalen. Dat laat mij ook vaker hier betalen. Voor de rest doen jullie het goed.

Jenny Harrewijn 21-06-2019

Heb voor jullie gekozen,daar jullie een uitgebreid bad en strandmode hebben. Ook een pluspunt daar je achteraf kunt betalen.
Verder is de kwaliteit prima.

Ina 21-06-2019

Ik vind dat Otto mooie kleding heeft, Goede kwaliteit. Snelle service. Bestel al jaren en nog nooit problemen gehad.

W v O 21-06-2019

Product besteld, maar levertijd van 3-5 werkdagen nu al ruimschoots verstreken. Kan gebeuren, maar bij bellen van de klantenservice voel ik mij alles behalve gehoord. Een onvriendelijke telefonische aan de lijn, lijkt wel een robot. Boodschap: het zal vanzelf wel komen, ik moet maar langer wachten. Tweede keer een slechte ervaring met otto, ik beveel deze winkel niet aan.

de Fretes-Schalk 21-06-2019

Wat je wil bestellen is makkelijk terug te vinden. Makkelijk te bestellen vanuit de "luie stoel" zeg maar. Vaak leuke korting. Keuze om het thuis te laten bezorgen of op een ophaalpunt.
Wanneer het product niet bevalt of past is het zo weer retour gestuurd.
Per toeval kwam ik er achter dat ze het merk wandelschoenen (eerder in Duitsland aangeschaft) waar ik naar op zoek was in het assortiment hadden. Dat scheelt me dus reistijd en bezine geld.

anita 21-06-2019

Maten komen goed overeen met de aanduiding maat. Voor mij belangrijk het niet hoeven te ruilen. Service qua bestelling leveren is juist. Voor mij de BESTE online shop. Lekker genieten bij een kop koffie uitzoeken. Altijd iets erbij. Bedankt Otto.

R de B 21-06-2019

Fijne winkel makkelijk bestellen en snelle levering Ook is de service ok al vele jaren klant

roosje 20-06-2019

ik ben tevreden omdat het kwaliteit is. iets minder vind ik dat je een paar dagen moet wachten op
je product. als je telefonisch contact neemt met otto wordt je altijd correct geholpen.

Linda 20-06-2019

Fijn dat je achteraf kan betalen, dat je het zelf kan ophalen in de buurt, en dat de site snel is en niet hapert als je van de ene naar de andere bladzij wil wisselen👍

Marta 20-06-2019

levering is top ! gratis verzenden je kan in termijnene betalen. wat je besteld komt altijd goed verpakt aan. vriendelijke klantensurvice. helemaal top

Jeef de Jong 20-06-2019

Otto heeft een ruime sortering en kans van slagen is dan ook groot. Of je nu op zoek bent naar kleding, meubels of woonaccessoires, je kan bij OTTO terecht. Bestellen is eenvoudig en ze leveren zoals beloofd. Ik bestel voornamelijk kleding en tot nu toe bevalt dat uitstekend.

Ingrid Weemaes-Ivens 20-06-2019

Gemakkelijk zoeken in welke categorie je iets wilt hebben. Je zoekt snel iets op. Mooi foto's en duidelijke maatomschrijving. Super

Michel ! 20-06-2019

Ik ben al vele jaren klant bij Otto, en zeer tevreden !
Handig dat je er ook geld kan lenen, mocht dit onverhoopt een keer nodig zijn.
Otto heeft een prettig assortiment waaruit ik met regelmaat bestel.
Helemaal goed dus...

Marieke Pol 20-06-2019

Alles is de juiste maat goede kwaliteit en snelle service met track and tracé!!!

Stijn 20-06-2019

Ik word helemaal gelukkig van shoppen bij Otto. Ook al heeft het een aparte naam, toch weet ik het altijd weer te vinden!

Hes 20-06-2019

Na al een tijd op zoek te zijn geweest naar bepaalde shirts voor mijn man, ben ik bij Otto terecht gekomen en tot mijn grote verrassing hadden ze de gewenste shirts. Mijn man en ik zijn erg blij en tevreden.

Chantal - Nijmegen 20-06-2019

Ik vind dat Otto vaak verrassende stoffen heeft en dat meestal voor een schappelijke prijs.

Priscilla 19-06-2019

De eerste bestelling van mij dus tot nu toe gaat alles goed. Ik heb nog nooit betaling achteraf gedaan. Ben benieuwd.

Mientje osten 19-06-2019

De bestelling is altijd op tijd ,als een een artikel niet op voorraad is krijg je tijdig een bericht
Kwaliteit van de bestelde artikelen is van goede kwaliteit

paula 19-06-2019

leuke site en makkelijk door te komen,wel vaker gebruik gemaakt van de site en tevreden over de afhandeling van alles.vlotte bezorging en altijd goede kleding