Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 201 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

René 27-03-2019

Goede website om wat op te zoeken. Ook de betaalwijze is duidelijk en snel. Ook heeft Otto een breed scala aan producten. Kort samenvattend , een goede site!

I 27-03-2019

Super fijne, overzichtelijke website. Ook heel fijn dat er veel variatie zit in de maten van producten. De levering is wel lang (3 tot 4 weken), maar het hopelijk wel waard!

Betty 27-03-2019

Een hele leuke winkel, veel keus, prijs- kwaliteit verhouding is goed.
De site is gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.

Sandra 27-03-2019

Leuke kleding voor kinderen en volwassenen. Prachtige meubels en woonaccessoires. Goede prijzen, goede kwaliteit. Zeer tevreden.

Tevreden klant 27-03-2019

Al ruim 10 jaar bestel ik mijn kleding bij de otto. Het assortiment is groot en als je eenmaal je merken hebt gevonden is bestellen zo gedaan. Op de site staan duidelijke omschrijvingen en afbeeldingen zodat je weet wat je besteld. De leveringen zijn erg snel en retourneren is ook een gemakkelijk proces. Kortom voor mij een perfecte organisatie!

Lekker shoppen maar alle maten 1 prijs maken 27-03-2019

Vind het een fijne site. Is makkelijk van alles specifiek te zoeken of als je gewoon wil rond neuzen. Heel veel keuze. Alleen jammer dat als je een wat grotere maat hebt het gelijk een stuk duurder wordt. Andere webshops hebben voor alle maten een zelfde prijs. Zoals ook in winkels zelf. Dus dat zou ik graag veranderd zien. Verder ben ik tevreden.

nixtres 27-03-2019

Op 26 maart 2019 maakte wij voor het eerst kennis met Otto. Met een duidelijke en eenvoudig te bedienen website bestelde en betaalde wij twee blouses. Hierbij maakte ik een bestelfoutje waardoor wel de betaling goed ging maar niet de bestelling van de blouses. Na de klantenservice te hebben gebeld gaf deze mevrouw een goede uitleg hoe ik dit moest oplossen waarna de bestelling alsnog in orde kwam. Vriendelijk vertelde zij ook nog dat Otto 40 jaar bestond. Gefeliciteerd .

Bianca 27-03-2019

Ik vind het heel fijn om thuis in alle rust en wanneer ik tijd heb te winkelen. Otto verkoopt goede producten. En de service is prima. Ben al jaren klant!

H bekers 27-03-2019

Bij Otto kopen is toppie alles netjes op tijd in huis en je hebt volop keus uit van alles voor dames heren kids woonaccessaris en noem het maar op en daarbij kun je uit verschillende betalingen kiezen en alles word netjes geregeld voor je dus daarom koop ik graag bij Otto
Al zou ik dolgraag weer een catalogus willen daar kan ik op mijn gemak uit zoeken en dan bestellen en ik raad mijn vrienden en kennissen ook aan om bij Otto te kopen
Verder zijn ze bij de klantenservice ook altijd heel vriendelijk en helpen je altijd netjes

Roberta 27-03-2019

Hele fijne webshop veel keus nu weer een leuk poloshirt voor mijn man gevonden groot assortiment veel leuke merken

Désirée 27-03-2019

Otto heeft de meest uiteenlopende soorten producten, een snelle, nette en coulante service. Ben blij met Otto! Trendy, goedkoop, veelzijdig. Super terwijl ik absoluut niet van het intetnetshoppen ben.

Renny 26-03-2019

De voor mij relevante goederen waren aanwezig. Bovendien ook nog voor een scherpe prijs.

Fijne webwinkel 26-03-2019

Ik bestel regelmatig bij Otto, goede foto's van de artikelen, goede reviews die je helpen bij het maken van je keus en een iets andere collectie dan andere webshops.
Altijd krijg ik alles netjes binnen en bij retour vlot mijn geld terug.

Kelly 26-03-2019

Amazing experience! I loved the discounts i received on check out nice surprise! Thank you. I would highly recommend Otto very user friendly and i like the payment options, buy now pay later also monthly instalments, fabulous service great products! :)

Margreet 26-03-2019

Altijd weer met veel plezier in alle rust alles kunnen bekijken dat maakt Otto voor mij een heerlijk relax moment . Ruime keuze gekoppeld aan een goede prijs kwaliteit verhouding . Ook het retour sturen is nooit een probleem . Wel moet je opletten bij zoveel moois dat je niet te veel gaat kopen , hahahaha . Ik ben een zeer tevreden klant . Winkelen in de stad doe ik haast nooit meer .

Janties 26-03-2019

Betrouwbare winkel met heel veel keus en goed geprijsd! Snelle levering en gratis retour als het niet goed is

Mark Koning 26-03-2019

Mooie website, makkelijk navigeren, groot aanbod.
Bezorging is goed geregeld.
Retourneren is heel makkelijk en duidelijk
Vind het heel prettig winkelen.

rikken 26-03-2019

Het lukte niet om een bestelling te plaatsen door een fout van onze kant, door de medewerker van OTTO is het ons wel gelukt super.

Lydia 26-03-2019

Ik moest shoppen voor mijn moeder. Zij is heel slecht ter been. Vanwege grote keuze voor Otto gekozen. Zij hebben nl ook voor senioren leuke,moderne, gemakkelijk zittende kleding. Voor mezelf shop ik hier graag voor bijvoorbeeld badmode. Heel veel keus.

Erik 26-03-2019

Prima en gemakkelijk winkelen. En met
Kortingscodes extra korting, ook op artikelen die al in de sale zitten.

Mary 26-03-2019

Gemakkelijk met opzoeken en bestellen afwachten of bezorging ook snel wordt afgeleverd

Vonne 26-03-2019

Ottombiedt een zeer ruime keuze. Heeft een Goeie snelle service en is zeer Betrouwbaar.

Tineke 26-03-2019

Via algemene zoekfunctie ben ik bij OTTO gekomen, ik zocht specifieke kleur. Heel gebruiksvriendelijk en duidelijk! Vlot kunnen bestellen!

Kuypers 26-03-2019

Ik shop meestal ergens anders online. Maar kan de laatste tijd niet mijn smaak en soort artikelen vinden die ik wil hebben. Al enkeke keren slaag ik wel bij jullie.Dus kijk nu eerst vaker bij jullie en vind dan vaak wat ik wil en heeft ook te maken met de revieuws die bij de artikelen staan. Daarop maak ik vaak mijn keuze. Bezorging en retour is altijd prima. Dus blijf zo als jullie zijn.

Mign 26-03-2019

Ik bestel al jaren bij de otto. Vooral de zwencollectie ben ik fan van. Bestel hier ieder jaar een aantal nieuwe bikini's. Heerlijk thuis kunnen passen, daar hou ik van. Je bestelling is er snel en alles kan altijd weer terug. Erg tevreden.