Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Barbara 21-03-2019

Leuk voor alle leeftijden. Frisse uitstraling .
Het word keurig verstuurd top.
De klantenservice is zeer correct en erg vriendelijk.

Jeanet Steenbeek 21-03-2019

Ik vind Otto een prettige online winkel. Het zoeken gaat gemakkelijk en de foto's zijn duidelijk. Omschrijvingen geven vaak goed aan hoe het qua maat zit, en reviews van andere gebruikers zijn gemakkelijk te zien/lezen. De levering gebeurd vaak zoals beloofd, en mocht er eens iets tegen zitten, dan krijg je netjes een mail. Retoureneren en of omwisselen is telefonisch snel geregeld. Ik ben zeer tevreden over Otto

Danielle 21-03-2019

De site is overzichtelijk, je ziet gelijk welke kleuren er zijn en welke maten er nog beschikbaar zijn. En er is ontzettend veel keuze, heerlijk!

Henkdoek 21-03-2019

Otto heeft veel keuze in dames en heren merk kleding deze wordt snel geleverd

Bouchra 21-03-2019

Een super website. Met een groote assortiment. Waar je veel aan hebt. Dankjullie wel.

Sharideen 21-03-2019

Makkelijk bestellen, snel geleverd.
Goeie service.
Zeer goeie kwaliteit.
Goeie aanbiedingen.

Suus 21-03-2019

Fijne en duidelijke website. Vlotte levering.
Goed assortiment. Fijn dat je favorieten kunt maken om te onthouden.

m.d 21-03-2019

happy with my purchase and great customer service ,i will definetly recomend to a friend.
thanks!!

Laura 20-03-2019

Mijn moeder bestelde vroeger al bij jullie en ik doe dat ook al jaren.
Makkelijk bestellen, netjes geleverd, achter af betalen. Top!
Goede kwaliteit spullen.

Fred 20-03-2019

Het vinden van het juiste artikel heeft even geduurd. Otto kwam met de “oplossing” voor mij. Bij het bestellen werd ik verrast door de zorgvuldigheid en het gemak👍

Erwin 20-03-2019

Goeie service en ruime keuze.
Vriendelijke klantenservice.
Goeie prijs/kwaliteit verhouding

Evelien Eggink 20-03-2019

Eigenlijk niets op aan te merken, makkelijk bestellen vanuit de luie stoel (wel jammer voor de ondernemingen die het hoofd maar nauwelijks boven water kunnen houden) jullie doen wat je beloven, en de maten, kleuren, modellen komen goed overeen met de werkelijkheid. Valt het artikel toch tegen is retourneren duidelijk met bijgeleverde retourbrief. Kijk weer uit naar mijn bestelling!

M 20-03-2019

Leuke aanbiedingen. En bij bestelling kun je rekenen op een goede levering op tijd en bij retour word je goed geholpen.

Vrorike 20-03-2019

Leuke shop. Snelle levering en geregeld acties. Super dit vinden de mensen leuk.

Conny 20-03-2019

Ik heb al verschillende kledingstukken besteld en ben zeer tevreden over kwalitiet, levertijd en de afwikkeling van mijn bestellingen.

T.van P 20-03-2019

Ik zeer tevreden over het online kopen bij Otto. Ik beveel dit aan iedereen aan.
Je hoeft er de deur niet voor uit. En er is vol op keus.

Hetty 20-03-2019

Hele goede kwaliteit en goede service enzeer groot aanbod duidelijke site vriendelijk personeel

Flok 20-03-2019

Veel keus, duidelijke foto’s, mooie mode, precies wat ik zoek voor mijn garderobe

Mevr.Bonten 20-03-2019

Geweldige artikelen, die ik allemaal gekocht heb, geen klachten super.we hebben verschillende kasten gekocht eb vloerkleden. Alles is mooi.

Angelique 20-03-2019

Vriendelijk in gebruik en erg overzichtelijk
Genoeg keuze en snelle levering

Aggie 20-03-2019

Mooie overzichtelijke website, makkelijk in gebruik. Veel keuze, je kunt hier bijna alles vinden. Super handig.

Addy 20-03-2019

Klantvriendelijk en een goede service. Ik zou het iedereen aan bevelen en het bezorgen gaat uitstekend.

ria 20-03-2019

snelle levering, en goede kwaliteit van de artikelen, een ook de prijs is goed.
veel keus !!!

Rebecca 19-03-2019

Heel overzichtelijk. Je kan makkelijk shoppen zonder steeds te moeten zoeken. De klantenservice staat altijd klaar om je te woord te staan. Ze zijn zowel telefonisch als per mail te bereiken. Otto ken ik sinds mijn studententijd. Otto gaat met de tijd mee, heel modern voor alle doelgroepen.

Vamke 19-03-2019

mooie site, produkten goed en mooi, overzichtelijk account, levertijd bijna altijd volgens afspraak.