Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Hannelore 17-11-2022

Keurig ingepakt
Op tijd geleverd
Prima kwaliteit en leuke mode
Zeker veel keus voor grotere maten en degelijke kwaliteit

MarionS 17-11-2022

Ik ben lang op zoek geweest naar een kussen dat bij mij past. Dit kussen is werkelijk fantastisch. Fijn ligcomfort. Sluit goed aan bij nek en schouders. Ik heb er gelijk nog 1 bij besteld.

H Donkers 17-11-2022

Otto is voor mij de ideaalste vorm van shoppen omdat het altijd snel bezorgd word en er altijd uitziet zoals beloofd en omdat ik altijd kan betalen wanneer ik saldo op mijn bank heb staan dusver mij echt online winkel nr 1 en OTTO krijgt van mij een dikke 10 PLUS!

Desirée 16-11-2022

Fijne winkel om te webshoppen. Heeft veel keuze in van alles en nog wat. Prijzen zijn redelijk. Goeie service. Ook telefonisch fijn personeel.

Susanne 16-11-2022

Otto heeft een overzichtelijke, rustig ogende site waar ik heel snel mijn favoriete artikel heb gevonden en gekocht. Daarom gewoon een 10!

Omar Tahrioui 16-11-2022

Topsite. Bijna alles te vinden wat je je maar kan bedenken. Gebruiksvriendelijke site en heel erg overzichtelijk. Klantenservice goed en snel te bereiken en tevens aardige mensen.

Hilde 16-11-2022

Vandaag gewinkeld bij Otto met een fijne korting omdat ik de app gebruikte
Heel handig en efficient Ook fijn dat ik achteraf kan betalen
Mooie items besteld!

Shirley 16-11-2022

Wauw, wat fijn nu altijd de mode in handbereik ! Gewoon via de app met gemak en snel, de mode bestellen die je leuk vindt! Super overzichtelijk en met een paar tikjes is je bestelling de volgende dag in huis.
Ik kijk uit naar mijn bestelling
Fijne dag en warme groet

Marcin 16-11-2022

De Otto-winkel heeft veel producten van goede kwaliteit en handige betaalmethoden. Ik raad deze e-commerce aan aan iedereen die erover denkt om te winkelen! Groeten *****.

Casandra 15-11-2022

Site is goed overzichtelijk. Kan makkelijk items zoeken. Klein min puntje is dat je weer bovenaan de pagina begint als je een item hebt bekeken. En je dus weer moet zoeken waar je gebleven was.

Jolayda Laayouni 14-11-2022

Ik vindt het fijn om bij Otto te shoppen . Veel keus en alles komt op tijd aan. blij mee

jolayda laayouni 14-11-2022

ik vind dit een hele fijne webshop die alles verkoopt en hun service is top.

RC 14-11-2022

Ondanks toch verschillende negatieve beoordelingen hebben wij een bed gekocht op de site waarbij stond ongeveer 2 weken levertijd.
Bed was na 1,5 week binnen en ziet er prima uit.

Zijn zeer tevreden!

Ayse 13-11-2022

Makkelijk te vinden .Website is overzichtelijk. Super aanbiedingen, snel met levering en als er iets niet op voorrad is kun je het meteen zien.

Lola 56 12-11-2022

Heerlijk winkelen, vanuit thuis. Altijd de nieuwste trends en mooie kleding. Niet alleen kleding maar ook andere artikelen voor thuis. Veelzijdige shop.

Antje 11-11-2022

Ik vindt het fijn om bij Otto te kopen .
Veel keus op je gemak vergelijken,en bestellen.
Bezorging is snel geleverd.
En je hoeft niet direct te betalen.
Dus voor mij is Otto heel prettig.

Sierk 11-11-2022

Makkelijk shop om digitaal in te vullen, en ,meteen bij de 1e aankoop 20% korting op mijn Levi broek 514

Anneke Dijkstra 11-11-2022

Wordt altyd vriendelyk geholpen retourneren gaat ook goed en de aflevering wordt op tyd aangegeven vandaar dat ik vaak myn bestellingen by Otto doe

Marijke 10-11-2022

Een ideale manier van thuis winkelen. Een overzichtelijk assortiment, snelle levering en betaalbare producten. Voor elk wat wils

Emmelie van Dongen 09-11-2022

Fijne eenvoudige webshop waar je snel vindt wat je nodig hebt. Ik ben tevreden!

Renee B 09-11-2022

Veel keuze. Goede prijzen.
Makkelijk retourneren. Fijn dat je meerdere dingen kunt bestellen. Bv 2 maten rn 1 retour.

Call 08-11-2022

Deze webshop vind ik matig. De produkten vallen vaak tegen. De verzendkosten vind ik wel een dingetje alsmede de verzendtijd. Tegenwoordig is het vaak vandaag bestellen en morgen in huis maar dat is bij Otto zeker niet zo. Ook doen ze niet aan duurzaamheid want het kan maar zo zijn dat ik een bestelling doe en alles apart ontvang.

Henrique 07-11-2022

Ik heb meerdere producten besteld bij Otto. Tot drie keer toe heb ik een kast besteld en geretourneerd omdat de afmetingen niet klopten met wat aangegeven werd op de site van Otto. Tot mijn ontevredenheid heb ik alles geretourneerd, ook een bank die ik bij hen had besteld. Echter, deze bank werd mij telefonisch toegezegd dat ik kon retourneren en hierover nog bericht zou krijgen van Otto. Helaas kreeg ik niks meer van hen tehoren. Ondertussen bleven zij maar rente toerekenen aan mijn openstaande saldo. Na een maand nog niks van Otto te horen heb ik wederom opnieuw gebeld. Hierbij werd mij weer hetzelfde beloofd dat ik binnen een week bericht zou mogen ontvangen om de bank te retourneren. Na weer een maand niks te horen heb ik besloten een mail te sturen. Reactie van Otto is dat ik nooit contact heb opgenomen met de klantenservice, terwijl ik aan kon tonen op mijn telefoonrekening dat ik meerdere keren contact heb gehad met hen. Nu word ik voor leugenaar uitgemaakt en wordt er gedreigd met een incassobureau terwijl ik netjes handelde hoe de medewerkers van Otto mij vertelde dat ik moest handelen. Dit speelt nu al een jaar zo en ik ben altijd netjes gebleven, in elk mail en telefoon contact maar nu ben ik het zat.

Mijn advies, documenteer alles en neem alle gesprekken op die je met Otto voert. Want als zij de kans krijgen, dan verdraaien zij jouw hele verhaal.

Xxx 07-11-2022

Super makkelijk shoppen!!! Thuis passen en goed kijken of het echt heel leuk is en goed past in alle rust.

Mandy 07-11-2022

Incorrecte verwerking van retouren/bestellingen resulteert in onterechte aanmaningen. Slecht verstaanbare klantenservice van Otto doet hier vervolgens laconiek over en doet hier precies niks mee.