Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Margaretha van der Wal 05-04-2020

Na de beschrijving van een artikel staat onderaan nog een vinkje voor extra informatie, vind ik fijn. Ik wil graag achteraf betalen. Als ik artikelen retour heb gedaan wacht ik een weekje en log in bij Otto om te zien wat ik betalen moet. Bij twijfel heb ik wel eens gebeld ( werd niet in de wacht gezet) en zeer goed te woord gestaan door een aardige telefoniste.

Claudia Janissen-Petelin 05-04-2020

Een fijne winkel... Goed srvice word er geleverd en ook telefonisch contact is super

jan Andromeda 05-04-2020

ik was zeer tevreden over de bestelling die ik had gedaan, het was een openbaring over het verwerken en bezorgen, Geweldige service, Kan iedereen bij U aanbevelen hetgeen ik hier met plezier ook doe, groetjes Jan Lemmens

Corrie 04-04-2020

Ruime keus. Met prijzen die passen bij elk budget. Vind het
fijn om rond te kijken op de site.

Droes 03-04-2020

Uitgebreide collectie met goede foto's te beoordeling. Echter, ik heb ervaren dat de prijs ineens verandert in het tijdsbestek dat ik heb gewinkeld. Dit vind ik een minpunt.

Joke 03-04-2020

Keurig, duidelijk antwoord op een telefonische vraag. Bestelling dus gedaan.

Corry 02-04-2020

Ik heb een tijdje geleden Otto.nl ontdekt en ben daar erg blij mee. Zeker gezien de acties die Otto regelmatig heeft, is het elke keer weer leuk om te shoppen bij Otto. De artikelen worden keurig verpakt verzonden en de mogelijkheid om achteraf te betalen is ook heel prettig.

o 02-04-2020

Levering op tijd
Goede prijs
Overeenkomen met specificaties
Met enkele communicatiefouten

L Antwan 02-04-2020

Well I ‘m comfortable to buy from Otto the price’s are reasonable and the products quality good compared
To the prices plus they are really flexible with payment if you have limited income

Mehran 02-04-2020

Ik ben erg blij met deze winkel. omdat de producten in deze winkel het best zijn.

jan v 28-03-2020

Ik ben echt super enthousiast over OTTO! Shoppen is superfijn en relaxed en ze hebben echt alles!
Ik zou er 100 procent voor gaan! Doen dus!
En als het niet helemaal is wat je verwachtte; geen probleem: terugsturen is easy!

J Ruiter 28-03-2020

Al jaren klant, altijd een goede verstandhouding en de juiste maten die ik bestel . als ik in termijnen wil betalen is het geen probleem, dikke duim omhoog.

annie 28-03-2020

goede service en altijd netjes verpakt.en op de site is het makkelijk te bestellen.hoef je niet huis huis.vooral nu niet bbrrr

Marit 27-03-2020

Overzichtelijke website. Hebben veel keus, snelle levering en redelijke prijzen.

Linda 27-03-2020

Alles wat je zoekt kun je hier vinden. Prijs kwaliteit is erg belangrijk en dat is hier zeker het geval!

Neta 25-03-2020

Een groot assortiment om een weloverwogen keuze te kunnen maken. En na je keuze deze makkelijk om te kunnen zetten in een aankoop. Kostte weinig moeite om dit te doen. Top!

Tom 25-03-2020

Overzichtelijke website die mij in de zoektocht naar een multifunctionele halter bank goed heeft geholpen.
Veel verschillende producten voor ieder wat wils!
Hopelijk is het product naar wens maar daar heb ik alle vertrouwen in!

Riabeemsterboer 24-03-2020

Prima verzorging,keurig op tijd en alles netjes afgeleverd,zeker om aan te bevelen naar vrienden. Heb al meerdere malen iets besteld

Hannes 22-03-2020

Heerlijk om thuis, achter mijn computertje, wat te kunnen winkelen. Ik mag het huis niet uit vanwege het coronavirus en op deze manier kan ik toch nog wat doen. Verder is het een prettige site waar alles makkelijk te vinden is. Ook de aanbevelingen zijn handig. Prima webwinkel dus.
Het verbaasde me wel een beetje dat ik via Beter bed bij Otto terecht kwam.

M. 22-03-2020

Op zoek naar pallets / palletbed kwam ik al snel uit bij het model dat ik zocht. Bij Otto snel en makkelijk besteld. Nu even kijken of de levering ook zo voorspoedig loopt dan ben ik helemaal tevreden.

Hussam 21-03-2020

Geweldige winkel met geloofwaardigheid en uitstekende service. Er zijn ook meerdere producten, waardoor je kunt kiezen tussen

Tineke 20-03-2020

Makkelijk met bestellen en vlug thuis bezorgd kortom top!
Veel keuze in het assortiement

Netty 20-03-2020

Alles is heel overzichtelijk en ruime keuze. Het bestellen via de website is heel eenvoudig.
Leuke kortingen!

Shar 20-03-2020

Al met al tevreden over Otto. Groot assortiment en regelmatig actieprijzen. Betalen en retourneren is tot nu toe altijd goed gegaan. Tevens mogelijkheid tot omruilen van producten op voorraad. Minpuntje is dat de levertijd langer is dan sommige andere online warenhuizen.

Anna 20-03-2020

Ik bestel niet heel vaak bij Otto, maar webshop is zeer gebruikersvriendelijk. Bestelprocedure overzichtelijk en ook betaling/inwisselen kortingscodes etc. prima geregeld. Prettige ervaring.