Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Hava 01-04-2019

Geweldig je kan alles vinden, behalve met achteraf betalen is het zo ingewikkeld telefonisch.

Kaatje 01-04-2019

Makkelijk bestellen, levering duurt soms lang,
maar wat ik bij Otto minder vindt is het rekeningoverzicht. Dat moet duidelijker, dan zou ik meer bij Otto bestellen.
Wel goede spullen, o.a. een tafel besteld en dat is een goede koop geweest.

Rene1964 01-04-2019

Makkelijk bestellen, groot assortiment, en makkelijk retour sturen. Echt top webwinkel!

Aad 01-04-2019

Goede aanbieding en makkelijke en overzichtelijke site. Duidelijke omschrijving van de artikelen.

T. Schrör 01-04-2019

Het winkelt altijd prettig en snel in deze webshop. Prima artikelen met een goede prijs/kwaliteit. De levering verloopt altijd vlot en retour zenden is ook een makkie.

G H 01-04-2019

We vinden het Prettig winkelen en leveren een goede service, en pasvorm is uitstekend.

Jolanda Paantjens 01-04-2019

Vaak winkel ik online, maar kom toch iedere op de site van Otto terecht.
Een geweldige leuke collectie, betaalbaar en goede service

Danielle 01-04-2019

Het is heel gemakkelijk zoeken naar leuke kleding! Ik slaag altijd hier! Voornamelijk door de ruime keuze.
En als er iets retour gestuurd moet worden dan is dat ook heel eenvoudig en het wordt snel verwerkt.

Linda duhen 01-04-2019

Prettig shoppen. Duidelijke beschrijving vd artikelen en volop keus. Vooe elke leeftijd wat vinden en snelle levering. Kijk en koop hier graag.

Karin Küster 01-04-2019

Grote keuze, goede kwaliteit, goede service, goede shopsite overzichtelijk, goede prijzen

Pien 01-04-2019

Makkelijk online te bestellen. Bekende organisatie. Groot aanbod.
Alleen lastig na instellen voorkeuren/filters, dat die met terugklikken na zoekactie makkelijk verdwijnen. Zoekt daardoor lastiger.

Lena 31-03-2019

Erg fijne, duidelijke, vormgeving op de website met goede voorbeeldfoto’s :). Goede service bij levering van producten. En erg fijn dat je voor een grotere aankoop een termijnbedrag kan instellen, waarbij je het maandbedrag kan veranderen en goed kan inzien!

Lies2 31-03-2019

Goede variatie in produkten. Een aantal produkten bestel ik altijd bij de Otto vanwege de kwaliteit en de goede prijs. De levering is meestal snel, mits voorradig.

Barbara Ellen 31-03-2019

Gangbare modieuze items, van een goede kwaliteit, en ook snel geleverd. Ik ben tevreden en kom graag weer terug voor een volgende aankoop!

Anna 31-03-2019

Otto had de slippers die ik wilde en goedkoper dan op andere sites. Enige nadeel was dat ik mijn adres gewijzigd had en dit niet in het systeem veranderde, waardoor ik mijn bestelling bij een ophaalpunt moet halen.

cees van wezenbeek. 31-03-2019

mooie webshop met leuke mode merken !en uiteraard betaalbaar!!
voor iedere beurs wat wils.

Jan 31-03-2019

Prettig winkelen volgens de richtlijnen van deze tijd.
Goede prijzen en een uitgebreid aanbod.

Tineke van Dam 31-03-2019

Gewoon alleen maar hele goeie ervaring met otto Ik maak daar graag mijn keuzes.

Bibi 31-03-2019

Ik zocht een specifieke broek en die kon ik direct vinden! Goede filters in de zoekmachine!

Lia 31-03-2019

prima shop, tot nog toe nooit een probleem gehad, altijd op de juiste tijd geleverd en ook leuke kortingen altijd gelijk in mijn winkelwagen weergegeven.

Johan 31-03-2019

De shop is overzichtelijk en prettig om iets op te zoeken.
De bestelvoorwaarden zijn ook overzichtelijk

Ewald 31-03-2019

Ik heb niks te klagen over Otto survis is goed en ik vind het een goeie zaak

Deborah 31-03-2019

Tv gekocht en zij er super blij mee en super goed geholpen wil nu een bankstel gaan kopen want heb er goede vertrouwen in

Francis 31-03-2019

Goede site, veel keus, mooie kwaliteit kleding in diverse stijlen en maten.
Ook voor de volle vrouw ontelbaar veel keuze.
Enige minpunt vind ik de vaak lange levertijd van producten en daardoor vaak meerdere deelbezorgingen.

Jessica W 30-03-2019

Hele mooie producten voor een kleine prijs! Deze zijn tevens ook nog heel degelijk!
Verder is het heel fijn dat er een mogelijkheid is om een product achteraf te betalen, zodat je met zekerheid kan weten of het product wel compleet is.
De site is heel duidelijk en de service is van zeer goede kwaliteit!