Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Ron 20-06-2020

De site van Otto is duidelijk en overzichtig. Iets zoeken via de subcategorieen of gewoon via de zoekfunctie. De Mensen bij de klantenservice uitermate vriendelijk. dik tevreden!

Marga de Vries 19-06-2020

Zeer overzichtelijke website.
Goede service,perfecte administratie.
Prachtige kleding en goede kwaliteitsmerken zijn leverbaar.
Simpel te bestellen en te volgen op je eigen account.

ellyboogert 18-06-2020

Een lamp besteld,betaling achteraf.
Lamp nooit geleverd.
Toch een aanmaning om te betalen.
Ik heb betaald,vraag is hoe ze dit oplossen.
Telefonisch onbereikbaar.
Mail geen reactie.

noor 18-06-2020

the store very good and the klants are kind but I think its expinsev alittle bit..thank you

Karen Jongen 18-06-2020

Er is altijd voldoende keus en ik kreeg een hele leuke verjaardagskorting die ik meteen ingewisseld heb

Bloem 17-06-2020

Otto.nl vind ik een goede en betrouwbare website! Het is duidelijk en overzichtelijk en er is goed rekening gehouden met de wensen van de klant, kijk bijvoorbeeld naar het grote aanbod van goederen dat zij hebben, erg fijn dat er zoveel te vinden is op 1 website! Ook de bezorgkosten die zij rekenen voor bijvoorbeeld het bezorgen van een bed vind ik heel reeel. Dit is zeldzaam in verhouding met andere websites!

Tekin 17-06-2020

Ik heb veel dingen bij otto gekocht : een bed, schoenen, kleren en apparatuur en super te vreden !! Een dikke plus punt is dat je ook gewoon in termijnen kan betalen en niet eens een groot bedrag permaand!! Wat ook heel fijn is dat ze ook aangeven voor dat je iets koopt wat de leverdatum is top service en snelle levering!! mijn zus heeft haar woonkamer meubels ook gekocht via otto en betaald het ook in termijnen.. is ook fijn voor mensen die niet in een keer een bedrag kunnen uitgeven voor hun meubels of andere benodigdheden huis..

Illa 16-06-2020

Op dit moment moet je erg lang wachten op je bestelde producten. Herhaaldelijk wordt levertijd uitgesteld, zodat ik uit eindelijk de deelbestelling geannuleerd heb. Ik kies nu bewust voor andere webshops.

Boos 16-06-2020

Ik had een vloerkleed besteld met optie betalen achteraf. Levertijd zogenaamd 2 weken. Ben nu 5 weken verder. Telefoon wordt niet opgenomen op mail wordt niet gereageerd en ik krijg wel betalingsherinneringen... Sta nu weer in de wacht al 30 minuten. Dat is de derde keer dat ik contact prober te leggen. WAARDELOOS.

Jan Ackerstaff 16-06-2020

Zeer overzichtelijk en een groot verscheidenheid aan kleding e.d. ik zou aan iedereen aanraden om deze internet winkel te gaan bekijken en kijk ook naar de kortingen op de verschillende artikelen deze staan ook prima aangegeven.Dus OTTO is voor mij een zeer goede winkel op er te kopen.

Sjefje 15-06-2020

Mooie kleding. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Ik kan nergens zo goed slagen voor een mooie blouse als bij Otto. Je moet rekening houden met een levertijd van ca. een week. Voor mij geen drama. Wel kan ik mij ergeren aan de kortingsacties. Altijd weer die "minimale bestelwaarde" en "niet geldig op afgeprijsde artikelen". Vaak als ik van een actie wil profiteren is dat mooie kledingstuk dat ik zie net een te duur, maar wel afgeprijsd item.
Wanneer die kleine lettertjes niet bij de acties van afgelopen tijd hadden gestaan had ik veel meer besteld.

Mieke de Vries Verbunt 15-06-2020

Als bijna 78 jarige is bestellen via Otto prettig en eenvoudig in tegenstelling tot vele andere websites die voor ons ouderen die niet met internet opgegroeid zijn vaak lastig zijn.

Angela van den Houten 15-06-2020

Ze hebben mooie en aparte meubels. Leuke kleding en zijn soms wat duurder maar met leuke aanbiedingen en kortingen is het weer mooi betaalbaar. Ik hou van de merken die ze hebben.

Lies 15-06-2020

Wacht al 4 weken op mijn bestelling, i.p.v. de genoemde 4 a 5 werkdagen op de site. Gemaild, en krijg alleen standaard email terug dat het erg druk is. Gebeld, na een kwartier in de wacht, en krijg antwoord dat het product spoedig geleverd wordt. Maar niet dus..... Wat Otto wel goed kan is veel nieuwsbrieven sturen, waarvoor ik me 2 weken geleden al heb uitgeschreven.

C 13-06-2020

Vandaag WEER onze tafel niet gekregen, wachten al een tijdje en telkens de belofte ja morgen word de tafel geleverd, op je mails krijg je dagen erna pas antwoord, en maar niet te spreken over de uiterst onbeschofte persoon die we vanmorgen aan de telefoon hadden.
Maandag of dinsdag gaan wij zelf gerechtelijke stappen ondernemen als ze weer geen contact met ons opnemen.

Verena 13-06-2020

Ik koop vaak Sandwich.
Pluspunten;
-De kleding was keurig verpakt
-Status is goed zichtbaar in mijn Otto.
-Prijs van het vest wat ik nu kocht was bij Otto het eerste in de aanbieding
Minpunt
Verzendkosten worden berekend
Bij bijenkorf kun je clublid worden dan betaal je geen verzendkosren

Marck 12-06-2020

Zojuist telefonisch benaderd door Otto (of dit toeval is of naar aanleiding van de review durf ik niet te zeggen).

Voor het eerst heb ik wat meer informatie mogen ontvangen omtrent mijn bestellingen en hebben zij mij wat meer inzicht gegeven over een verwacht levermoment. Uiteraard is het nog even afwachten of de beloftes worden waargemaakt.
Echter met de geboden oplossing ben ik momenteel tevreden.

De aftersales medewerker XXX, was vriendelijke

en begripvol.

Helaas toch genoodzaakt om een negatieve review te schrijven.

Ruim 3 weken geleden contact gehad met Otto met een productvraag omtrent een afzuigkap.
Deze was beschikbaar en volgens de site zou het tussen de 5-6 werkdagen duren voordat deze geleverd zou worden.
Op zich prima, dit waar we de keuken aan het verbouwen waren en nog wel een week bezig zouden zijn.
Inmiddels is de keuken al twee weken klaar echter ontbreekt nog altijd de afzuigkap.

Via Facebook contact gezocht echter konden zij 0 informatie geven over de levertermijn. Ze hebben geen idee of ik nog een dag, week, maand of langer moet wachten. Telkens krijg je het zelfde antwoord: "het is ergens in Duitsland".

Daarnaast nog via de mail contact gezocht echter wacht ik hier al enkele dagen op een reactie.
Van de week kreeg ik nog een mail vanuit Otto, echter ging dit helaas maar om een tevredenheidsonderzoek. Helaas heb ik deze niet heel positief kunnen invullen.

Het enige positieve was de prijs bij Otto, echter is dit al lang en breed verrekend door de afhaalmaaltijden die ik de afgelopen 2 weken heb moeten halen omdat ik niet fatsoenlijk kan koken zonder afzuigkap.

Al met al vind ik het betreurenswaardig over de gang van zaken. Als Otto gewoon had aangegeven wat de levertermijn zou zijn had ik hier nog enig begrip voor kunnen opbrengen, echter geven zij nu 0 informatie.
Daarnaast zouden ze er ook goed aan doen om in ieder geval de levertermijnen op hun website aan te passen naar realistische levermomenten.

Marck 12-06-2020

Helaas toch genoodzaakt om een negatieve review te schrijven.

Bram 11-06-2020

goede kwaliteit van artikelen en zeer scherp geprijsd! Echt een aanrader!!!!!!!!!

Advocaat 11-06-2020

Een bikini bij Otto besteld. Helaas was hij te groot.
Teruggestuurd en nu kreeg een gelijk een boete bovenop een bedrag van het bikinibroekje dat ik nog thuis zou blijken te hebben. Heb verteld dat ik alles in 1 keer heb teruggestuurd, dus ook het broekje. De medewerker zei dat ik het dan nog even moest afwachten. Niks meer gehoord. Een paar dagen daarna 2 keer geprobeerd terug te bellen naar de klantenservice. Tot 2 keer toe 25!!!! Minuten in de wacht gestaan. Uiteindelijk maar opgehangen. Zeer slecht bereikbaar! Er wordt standaard gezegd op elk moment van de dag dat het druk is bij de klantenservice. Ik ben klaar met Otto !!!

AT 10-06-2020

Mooi aanbod, redelijke prijzen, fijne service en klantvriendelijk. Bedankt Otto

Silvia Teeuw 10-06-2020

Overzichtelijke site waardoor je snel het juiste product kunt vinden. Verder een snelle levering en broek paste perfect!

Gaby 10-06-2020

Een hele fijne en overzichtelijke online shoP.
Erg prettig winkelen en heel veel keuze en variaties.

Celine 10-06-2020

Op een bestelling van november 2019 staat wegens een administratieve fout aan de kant van OTTO nog 20 euro open. Hier is meerdere malen contact over geweest en keer op keer komt de bevestiging dat het een fout is en dat dit verwijderd zal worden uit het klantaccount. Dit wordt keer op keer niet gedaan, waardoor dit inmiddels is opgelopen naar een bedrag ad. /- €100,-. Hier opnieuw over gebeld en inderdaad, het is een fout aan onze kant we gaan het oplossen. De klantenservice helpt niet, ik ben nu geholpen door **** , die kon helemaal niets behalve zeggen dat ze het begreep en kon mij met niemand doorverbinden. Wat een slechte service, Niet bestellen bij OTTO want levertijden nakomen is moeilijk, maar een administratie voeren is ook niet haalbaar voor hen.

Op de bestelling waar dit over gaat, is 4 keer een nieuwe afspraak om te bezorgen gemaakt. Belofte werd gemaakt dat dit gecompenseerd zou worden, deze belofte zijn ze nooit nagekomen.

Annie 10-06-2020

uitgebreide keuze en aanvullende toebehoren. duidelijk omschreven en eerlijk geprijsd.