Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Gijs 24-03-2019

Bestellen ging gemakkelijk. Alleen vreemd dat er tijdens de bestelling wel een afbeelding van het artikel te zien is, maar geen artikelnummer.
Klein verbeterpuntje

Esther Weel 24-03-2019

Het is een hele makkelijke site, waar je snel ( in mijn geval) direct de juiste schoenen van een bepaald merk kan vinden. Ik zag dat er direct erg veel keuze was van de kleur van deze schoen. Alleen al de kleur wit had meer dan 10 soorten in mijn maat. Ik vond dat erg fijn!
Bovendien was er een kortingsactie van 15% dat het extra aantrekkelijk maakte om deze schoenen bij Otto te kopen

Mirjam 24-03-2019

Duidelijk overzicht met de filters. Snel en makkelijk te bestellen. Een plus is achteraf betalen voor wat je gekocht hebt.

Betty 24-03-2019

Ik ben blij dat ik online kan bestellen, makkelijk en goede producten en betaalgemak

Bianca 24-03-2019

Ik vind dat jullie mooie kleren hebben en het staat op de site heel duidelijk en goed zichtbaar hoe de kleren eruit zien.

Mw. Hummel 24-03-2019

Snelle levering, kwaliteit van de artikelen is prima. Kan geretourneerd worden en de facturering/administratie is in orde.

Tineke 24-03-2019

Het is fijn winkelen en gelukkig hoef je niet weken op je bestelling te wachten

Sarah 24-03-2019

Fijne online shop winkel met veel keuze in kleding. Altijd goede kwaliteit.. Wel vind ik sommige prijzen wel erg hoog...dus let ik goed op de acties. En ik vergelijk.....Verder nooit geen problemen met leveren of retourneren gehad. Enige minpunt vind ik , dat de website soms erg traag werkt, duur lang voordat een pagina geladen is en je kunt niet altijd makkelijk van het een naar het ander switchen....

Gerda 24-03-2019

De shop is gebruiksvriendelijk en makkelijk. Altijd wel iets te vinden wat aansluit op mijn interesse

Denise 24-03-2019

Fine website met leuke kleding, ook voor jongeren. Goede prijs kwaliteits verhouding.

Ch. van Os 24-03-2019

Goede kwaliteitsproducten, worden volgens afspraak geleverd. Achteraf betalen is mogelijk.

CV 24-03-2019

Heldere site; snelle levering en goede service. Verschillende betaalmogelijkheden

Dumans 23-03-2019

Overzichtelijke webside. Veel bekende merken. En een Goede levering en services.

Trui Anijs 23-03-2019

Tijdens het bestelproces veranderde de oorspronkelijke prijs in een hoger bedrag. Dit is natuurlijk geen aanbeveling.

HvdBroek 23-03-2019

Ik vind Otto een prima, betrouwbare webshop. Ik bestel al jaren bij Otto, en dat naar volle tevredenheid. Van vloerkleden tot kleding. De prijs-kwaliteitsverhouding is heel goed. Ik kijk altijd eerst bij Otto, en slaag in 85% van de gevallen hier.

TvS 23-03-2019

Overzichtelijke site en leuke kortingen!
Snelle levering en goede service.
Al een aantal keer besteld samen met mijn vriend, en nu zelf met een lekkere korting wat besteld! Super!

Dennis 23-03-2019

Duidelijk en zeer overzichtelijke site. Veel keuze. Eerste keer dat ik hier iets koop maar ik ga dat wel vaker doen.

Martine 23-03-2019

Gekozen voor de Otto, omdat het al heel lang bestaat, en dat maakt het voor mij vertrouwd, altijd een goede service en fijn dat je achteraf kunt betalen.

R. de Keyzer 23-03-2019

Mooie aanbiedingen voor goede producten. Snelle bezorging. Met de gegeven kortingen is je besluit snel genomen.

Ria Espeldoorn de Roover 23-03-2019

Ik ben blij dat jullie toch leuke jonge kleding heb voor grote maten.
Snel geleverd wordt en het thuis kan gebracht worden. Omdat ik zelf niet naar winkel kan i.v.m. slechte gezondheid.

Angela 23-03-2019

Ruime keuze en verschillende stylen. Als ik iets nodig heb vind ik altijd iets wat bij een bepaalde gelegenheid past voor een leuke prijs.

Anton 23-03-2019

Op 16 maart jl mijn verjaardag gevierd. Op die dag kreeg ik van cjib een parkeer boete in de bus. Byzonder was dan ook de Hoera korting die ok van U kreeg. Was ik toch een beetje jarig. 🎁

Mary 23-03-2019

Ben erg tevreden over de service geen problemen als het geen goed artikel is of als je iets tegroot of te klein hebt gekocht

Caïssa 23-03-2019

Deze shop was zeer overzichtelijk, met scherpe prijzen en top betaal gemak. De opmaak van de website is prettig en gebruikersvriendelijk. Goede service en snelle afhandeling van de aankoop

Piumino 23-03-2019

Heerlijk op je gemak thuis uitzoeken, laten opsturen en thuis passen zonder pottenkijkers of slechte passpiegels. Terugsturen wat je niet past of niet leuk vind en achteraf betalen! Ik ben blij met Otto!