Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Sabrina 07-10-2022

De site van Otto is duidelijk en het bestellen gaat vlot.
De foto's zijn mooi.
Als je een bestelling plaatst krijg je diverse mogelijkheden om te betalen.
Er is duidelijkheid over de bezorging

Albena 07-10-2022

Leuke modellen ondergoed, ook grote maten. Er is ruimte keuze van kleur en stijl. De kortingscode, die ik per mail krijg vond ik ook fijn, daarom heb ik ook meer artikelen kunnen kopen.

Anja 04-10-2022

Uitstekende website; filters werken goed; snelle navigatie; goed assortiment in elke groep

Warme voetjes dankzij Otto! 04-10-2022

Breed assortiment vloerkleden in allerlei afmetingen en materialen beschikbaar, kwaliteit loopt uiteen, goede keuze mogelijkheden kwa model, rond, vierkant, rechthoekige alles is mogelijk niks is te gek. Levertijden variëren van paar dagen tot 2 weken. Wij zitten er warmpjes bij deze winter met onze hoogpolig vloerkleed, in deze bizarre tijden! Tevens zijn er genoeg betaalopties men kan zelf bepalen welke betaalmethoden er gekozen kan worden, wat wederzijdse vertrouwen geeft. De webshop is ook gebruiksvriendelijk, wat erg prettig is!

Merel 02-10-2022

Er is een keuzemogelijkheid om achteraf te betalen, maar als je daar gebruikt van maakt vragen ze toch een bedrag alvast over te maken. Dan kan je die keuzemogelijkheid beter weg halen denk ik...
Verder komt Otto op mij over als een betrouwbare website. Bij inloggen in je account zijn de lettertjes erg klein, dit kan volgens mij vrij makkelijk aangepast worden in de software.

Gorinchem 30-09-2022

duidelijke site, werkt eenvoudig. Kwaliteit/prijs is in verhouding. Rekening courant systeem vind ik onduidelijk.

F, R de Haan 30-09-2022

Zeer goede website met relevante informatie. Helder bestel en betaalproces. Voorwaarden duidelijk

Tim 28-09-2022

De site werkte niet onder Chrome. Ik kon bij iDEAL geen bank uitzoeken; moest weer helemaal opnieuw op Firefox selectieprocedure opstarten, erg irritant.

Jaber 28-09-2022

I like Ort couse they make it very easy for the client and they have always good prices
Also they are always in the trend
Thank you very much Otto

Lida Mulder 27-09-2022

Het kostte mij heel veel moeite om te bestellen. De e-mailadressen werden niet geaccepteerd, er werd steeds gezegd dat ze niet gelijk waren, terwijl dat toch echt wel het geval was.
Ook het opzoeken van het artikel wat ik wilde bestellen lukte in eerste instantie niet. Ik had het artikel in een advertentie voorbij zien komen, maar kon het niet meer terugvinden in de webshop. Ook niet toen ik op het kledingmerk zocht. Toen gewacht tot er weer een advertentie op mijn telefoon zou langskomen en direct de gegevens opgeslagen. Toen lukte het wel.
Uiteindelijk heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd en toen kon ik eindelijk bestellen.... en werden de e-mailadressen ook geaccepteerd.

Agnes 27-09-2022

Zeer overzichtelijk,en je krijgt meteen een bevestigingsmail.Eenvoudiger kan het niet!

Mariajoh 26-09-2022

Hier kun je vertrouwd bestellen op een duidelijke website produkten worden goed beschreven .
Je hebt een goed overzicht op je factuur ,
Altijd netjes verpakt en je word goed op de hoogte gehouden over het te bezorgen pakket

Ellen 25-09-2022

Ik shop regelmatig op Otto. Alles op het gebied van mode is er te vinden welke helemaal past bij mijn smaak. Levering is snel, website is gemakkelijk in het gebruik, klantvriendelijkheid is goed en efficient. Gratis retourneren, is ook fijn. Ik lees de aanbevelingen bij producten, dat helpt echt. Echt helemaal niks op aan te merken en heerlijk thuis shoppen op de bank!

marieke 24-09-2022

heel makkelijk om te bestellen, achteraf betalen altijd fijn en ruime keuze.

Jolanda 23-09-2022

Ruime keuze in bad lakens met mooie motieven voor de kleinkinderen. Goede zoekmogelijkheden.

C.G 23-09-2022

Bij aanbieding altijd de juiste prijs . Duidelijke site en ruime keuze ,Kan altijd slagen voor de goedkoopste prijs zeker bij merk kleding

MARLIES 23-09-2022

Heel netjes met bestellen, afleveren en retourzendingen.
Meerdere bestellingen gedaan bij Otto en super tevreden.

May68 21-09-2022

Fijne webshop met een ander aanbod dan in de Nederlandse winkelfillialen ligt. Is daarom niet de volgende dag in huis, maar ik vind dat niet erg. De app werkt wat traag of heeft de neiging om vast te lopen, maar via internet gaat het beter. De keuzemogelijkheden zijn breed, en ondanks de tips is het een blijvertje wat mij betreft.

Peter Belavari 21-09-2022

Ik vertrouw op OTTO ! Ze zijn overal goed in! Ze houden altijd wat ze beloven!

Mandy 20-09-2022

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met online bestellen als bij OTTO.
Omdat jullie het nog durven om mij herinneringen te sturen voor een enquête over mijn tevredenheid, hier mijn verhaal.

Ik bestelde een servies set die binnen een bepaalde termijn zou worden geleverd. De volgende zaken gingen fout:
* Het zou niet op tijd worden geleverd
* Ik kreeg geen informatie over het zogenaamde bezorg moment enkel een verzoek om de geleverde goederen te betalen, die nooit aan waren gekomen.
* Het aflever adres waar het zou zijn bezorgd was een ander aflever adres dan ik had aangegeven waarop er bezorgd had moeten worden

Na contact met de klantenservice opnieuw de bestelling geplaatst, waar ik te horen kreeg dat ik alsnog de rekening moest voldoen omdat er eerst een onderzoek plaats moest vinden wat er mis was gegaan waarvoor ik zaken moest aanleveren. Jullie bezorgen iets niet, het komt niet aan, ik zit zonder product en met gezeik en vervolgens maken jullie daar mijn probleem van. Daar was ik het al absoluut niet mee eens!

De tweede bestelling:
* Werd later geleverd dan aangegeven
* Werd WEDEROM aan het verkeerde adres gestuurd, terwijl ik dat bij jullie klantenservice nog duidelijk had aangegeven en het veranderd zou worden.
* Het product was beschadigd.

Die heb ik dan ook direct terug gestuurd.

Vervolgens komt dat product niet op de juiste wijze bij jullie binnen en is dat wederom mijn probleem.

Ik heb uiteindelijk op 5 verschillende momenten in totaal 2 uur met jullie klantenservice aan de telefoon gehangen. Een ingevuld formulier aangeleverd, mijn verzendbewijs aangeleverd, 3 maal gechat met jullie klantenservice.

Pas na al die moeite en ongeveer 3 maanden tijd die was verstreken kreeg ik bericht dat ik geen rekeningen meer hoefde te verwachten en dat het aan jullie zijde opgelost werd.

Ik ben een klant, die enkel een servies set wilde bestellen, die binnen twee dagen zou worden geleverd en uiteindelijk is dit mijn ervaring. Jullie begrijpen dat ik nooit en te nimmer meer bij Otto bestel en dit nooit aanraad aan anderen.

Mijn advies zou zijn om:
* Te zorgen dat jullie bezorg en ontvangst administratie beter op orde brengen
* Het probleem van jullie fouten niet bij de klant neerleggen

Marit 20-09-2022

Super fijne webshop. Mooie en goede kwaliteit. Heel veel keus en makkelijk zoeken naar de juiste artikelen.
Snelle levering ook. In 1 woord : fantastisch!

ans 18-09-2022

Duidelijk en voldoende informatie over de artikelen ,en extra fijn als er acties zijn met kortingen in deze dure tijden

Helga 18-09-2022

Ben heel erg tevreden! Altijd goede service! Snel Lieveren,meerdere mogelijkheden om te betalen. Dankjewel!

Ineke 18-09-2022

Ik ben al heel veel jaren klant en koop graag bij Otto. Kleding heeft een goede pasvorm en voldoet aan mijn wensen
Bestel graag via de website die heel overzichtelijk is en alles gemakkelijk kan vinden. Tevens hebben ze een snelle levering

Marcel 17-09-2022

Vandaag klant geworden omdat bij de zoektocht naar een jas op Google OTTO in de eerste lijst stond. Bij bezoek van de website bleek er een btw vrije actie te zijn. Helemaal super.