Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

de Jong 29-05-2019

Prima site met een duidelijke vormgeving. Otto heeft ook een ruime productkeuze.

Liane 29-05-2019

Prima kwaliteit en eigentijds.
Product voldoet aan verwachting.
Nog nooit tegen gevallen.
Modern en net even anders

Bianca 29-05-2019

Overzichtelijke site met handige zoekfuncties en ook de passende suggesties onderaan zijn handig.

Riëtte 29-05-2019

Otto is een erg fijne webshop, artikelen zijn makkelijk te vinden,aangegeven levertijd klopt altijd en de communicatie vanuit Otto is uitstekend . Wanneer je telefonisch contact opneemt staan de medewerkers je vriendelijk te woord ,ze nemen de tijd om je vraag te beantwoorden. Ik ben echt zeer tevreden. De artikelen die ik tot nog toe besteld heb voldoen aan mijn verwachtingspatroon,complimenten.

pixie 29-05-2019

Kon meteen vinden wat ik zocht heel gebruiksvriendelijk.Alles snel en makkelijk.Ik heb al veel ervaring met otto en ik ben tevreden.

Conny lourensen 29-05-2019

Jammer dat als je een grotere maat besteld de prijs omhoog gaat. Dit is niet in een kledinwinkel. En na 2 dgn gewachtvte hebben op een antwoord via de mail. Was de kortongsactie verlopen en kreeg is niet meer de 15% korting

Dorrie 29-05-2019

Een makkelijke mooie shop, met vele keuzes.
Ook het bestellen gaat gemakkelijk en snel.
En de betaal mogelijkheden is goed geregeld.

martin 29-05-2019

Shop is eerst wat onduidelijk maar als je eenmaal wat bezig bent wordt het steeds beter

Sandra 29-05-2019

Mooie kwaliteit voor een fijne prijs. Goede service en snelle levering. Kortom perfecte webwinkel.

Mieke 29-05-2019

Lekker snel, mooie mode, heel fijn om zo te winkelen.
Ga zeker verder winkelen

EvG 29-05-2019

Duidelijke site, makkelijk en uitgebreid. Hopelijk ook een snelle levering.

Martina 29-05-2019

Otto verkoopt mooie en moderne artikelen.
Het aanmaken van een nieuw account gaat ook super snel.
Otto, je doet het goed!

Elly 29-05-2019

Ik vind Otto fijne site je hoeft de deur niet uit en je kunt achteraf betalen ideaal
En ze hebben alles wat je bijna nodig hebt

Roby 29-05-2019

Beste Otto, ik ben super blij met jullie service!
Ik vind het namelijk heel prettig alles thuis te passen, en ben zeer tevreden over de retour service .
De website is erg duidelijk en ik bestel met veel plezier bij jullie.
Met vriendelijke groet
Roby van rijn

Ca 29-05-2019

Zeer goede fotos en duidelijke website,
Mooie kleding we raden deze winkel iedereen aan

Ilsje 29-05-2019

Veel keuze, leuke prijzen, veel merken.
Op tablet gaat site bij mij traag soms irritant

Mies 29-05-2019

Super leuke degelijke kastjes voor een degelijke prijs ik heb ooit eerder een kastje besteld hier en is prima je moet wel even de tijd nemen om hem in elkaar te zetten maar dat volgt vanzelf

Channe 29-05-2019

Otto is een van mijn favoriet .
Veel is op voorraad en niet snel uitverkocht.
Mijn verlanglijstje kan ik bewaren

Daniëlle 29-05-2019

Prima site, overzichtelijk, maattabel klopt.
Bestelling op tijd binnen, mooie badkleding

Marga 29-05-2019

Op mijn verjaardag kreeg ik 12,50 shoptegoed van Otto. Hiermee heb ik gelijk op website iets moois voor mezelf kunnen kopen. De website is super makkelijk, hij onthoud je favorieten ook na een nachtje slapen zodat je een goede keuze kunt maken. De tips onder in beeld met vergelijkbare producten is ook super handig!

Thomas 29-05-2019

Lekker makkelijk en een goede kwaliteit. Het past goed en geen gedoe met winkel in en winkel uit.

J. 29-05-2019

Alles keurig afgehandeld. Nooit problemen gehad.
Of het nu kleding is of een lamp, alles goed geregeld.

Hartland 29-05-2019

Ik ben pas lid geworden van otto, het is heel duidelijk aangegeven hoe het werkt, mijn bestelde spullen kwamen op de gegeven datum. Er waswel iets fout gegegaan maar toen ik belde werd het gelijk in order gemaakt. Heb nu een grotere bestelling gedaan. Ben tot nu toe zeer tevreden met otto.

Kobusingye Adrine Isabella 29-05-2019

Alles is super mooi. The product is very nice and I love the services and reliability by Otto.nl.

Laica 29-05-2019

Leuke shop er zijn heel veel asortiment, vriendelijke medewerkers en goeie service.