Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Lee 16-04-2019

Makkelijk, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.
Het handige vind ik dat de site eenvoudig van winkelmandje naar bestellen naar verder winkelen gaat.
Goede maten, voldoende aanbiedingen.
Niks mis mee en beter assortiment dan menig andere webwinkel.
Snelle bezorging, ook handig.....

Lau 16-04-2019

Weinig keuze in kleding wat jammer is want verder een prettige winkel!
Levering zou ook sneller mogen in deze tijd.

Angela 16-04-2019

Ik vind het een gemakkelijke site waarop je snel precies kunt vinden waar je naar op zoek bent.

Lida 16-04-2019

Prima en snelle levering! Wíj hebben niets te klagen.
Bij Otto gaat het over het overig altijd goed.

Jolanda 16-04-2019

Overzichtelijke site, enorme keuze in de diverse artikelen, bestellen makkelijk en eenvoudig, makkelijk achteraf betalen!

marga van kuppeveld 16-04-2019

hier kan ik altijd slagen en deze blouse passen perfect en ik kan ook voor mijn winter en zomer jassen terecht

wim 16-04-2019

ik vind het heel makkelijk bij OTTO , je kiest hup in winkelwagen , afrekenen en het word netjes bezorgd.

Tinke 16-04-2019

gekozen voor Otto om een ondersteunend badpak te kopen
hebben ook leuke modellen en kleuren ook voor een iets grotere maat!

S1967 16-04-2019

Makkelijk, snel en prima service. Echt een aanrader om niet de drukke winkels in te hoeven gaan

Krista 16-04-2019

Duidelijke site. Ruim aanbod en een snelle levering. Ook terugsturen wanneer een product niet juist is of niet voldoet is erg makkelijk.

Nico 16-04-2019

Makkelijke bestelling van product tegen goede prijs. Snelle afwikkeling. Gratis levering.

Venera 16-04-2019

Assortiment is goed, en betalingsmogelijkheden zijn ook handig. Je mag achteraf of in termijnen betalen. Alleen verzendkosten vind ik een beetje lastig.

Malech 16-04-2019

Makkelijk, nooit problemen gehad. Doen niet moeilijk met terugsturen. Leveren snel.

Ingrid van den Kieboom-Slob 15-04-2019

Een van de weinig online winkels die een aanbod hebben in grote maten heren!!! Naar het laat zien een goede kwaliteit om ook van dichtbij inzoomen mogelijk was.

Annemarie van Ham 15-04-2019

Duidelijke site. Service/kwaliteit altijd al top, ben al ongeveer 40 jaar klant, dat zegt genoeg

Cobie 15-04-2019

Ik was op zoek naar een broek, heel veel keuze en goede prijzen . Prettig dat er ook de maten van n en k bij staan dat maakt het makkelijker.

Linda van laarhoven 15-04-2019

Ik zou iedereen aanraden om hier iets leuks te bestellen.
Ze leveren op tijd en de pasmaat is bijna altijd goed.
En niet goed is gratis retourneren.
Dus wat let jullie om hier lekker te shoppen.
Veel shopplezier

Anton 15-04-2019

Goed leesbare duidelijke site. Alles gemakkelijk te vinden op een klant vriendelijke manier. Bestellen gaat gemakkelijk en keuze uit diverse betaal manieren. Top.Anton

Jan 15-04-2019

Snel en eenvoudig voor iedereen .
Kwaliteit en ruim assortiment voor ieders iets in de webshop.

Els 15-04-2019

Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden als er producten niet meteen leverbaar zijn

AnRelaxedElegant 15-04-2019

Eindelijk een shop waar je krijgt geleverd wat je denkt te hebben besteld! Eerlijk en betrouwbaar dus. Tot op heden was mijn ervaring nogal eens teleurstellend. Nu al vier items ontvangen die exact bleken te kloppen met de beschrijving op de site. Bezorging klopte eveneens met de termijn die er vooraf stond (dat is wel eens anders geweest).

Tycko 15-04-2019

Kwaliteit is doorgaans erg hoog, Levering volgens gemaakte afspraak. Vriendelijke medewerkers.

Stanny 15-04-2019

Fijne overzichtelijke shop. Mogelijkheid om achteraf te betalen zodat ruilen of retour sturen geen probleem zijn. Wordt netjes afgehandeld.

Jaap Koningsberger 15-04-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam aan telefoon. Ze hebben alle geduld voor je. De site geeft duidelijk de beschikbare artikelen weer. Ook de betaling is gemakkelijk en overzichtelijk.

Nel 15-04-2019

Otto is een webwinkel, die mij nog nooit teleurgesteld heeft. Talloze bestellingen geplaatst, steeds correcte levering en afhandeling van de bestelling ervaren. Bij ruilen of retourneren geen onverwachte verborgen voorwaarden, maar altijd erop gericht om de klant tevreden te stellen.