Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

An 31-05-2022

Ben sinds jaren klant bij Otto en ben met alle aankopen zeer tevreden.
Heb er van kleding to media en meubels gekocht!
Geweldige service, altijd binnen de beloofde tijd bezorgt...een te gek online groot assortiment met hoge kwaliteit producten.
MIJN ONLINE WINKEL!!

Sophie 30-05-2022

Don't ever buy there! Both beds (same model) came on time BUT while building we noticed there where on many places no pre holes for the screws (according to the manual there should've been). The screw where partly the wrong ones, some parts were missing and one bed had damage on the side. So because we needed the beds we kept them and made it work. I wrote them, they gave me 40 Euro back for the damage and should've send the missing parts- Wich never happened. Eventhough we used the glue and everything they send us, the bed is breaking apart on areas where we did everything according to their manual. And it wasn't even cheap! Save yourself some money and a lot of time.

VK 30-05-2022

Goed aanbod, maar enige onduidelijkheid omtrent betaling in termijnen.
Helpdesk is echter behulpzaam.

Liesbeth 29-05-2022

Otto is een bedrijf met oog voor de klant; door de service, de vriendelijkheid van het goed opgeleide team werknemers is het altijd een feestje als ik mijn artikelen bestel en ook als ik deze altijd op de aangegeven tijd binnen heb. Zeer tevreden.

N de leeuw 28-05-2022

Ik vind deze winkel leuk en de service vind ik correct
Met duidelijke informatie

A. Kessels 27-05-2022

De keuze is reuze!!
Jammer dat de kortingscode niet werkt op zo’n groot bedrag.....

Pattie 26-05-2022

Super leuk shoppen bij OTTO hun bezorging is ook perfect optijd.
Love it👌🏽👍🏽

Pattie 26-05-2022

Voor mij is OTTO altijd weer leuk shoppen
Ik ben als een kind in een snoep winkel.😊👌🏽👌🏽

Elona 25-05-2022

Ruime keuze in modellen, maten en kleuren, duidelijke makkelijke site. Nu hopen op een snelle levering.

reny 24-05-2022

Heerlijk om hier te winkelenAltijd goede kwaliteit.Ben al jaren fan van Otto.

Anja 22-05-2022

Leuke winkel met vlotte betaalbare kwaliteitskleding. Veel keuze ook. Ik heb eens gebruik moeten maken van de klantenservice i.v.m. een bestelling waar een fout in geslopen was. Kreeg heel vlot antwoord, er is direkt en zorgvuldig naar gekeken en de fout is op een correcte manier hersteld met excuses erbij.
Heel tevreden hierover. Heeft mij ook het vertrouwen gegeven om regelmatig iets te bestellen.
Trouwens ook de woonafdeling is erg leuk, modern en betaalbaar.

Wiam 22-05-2022

Mijn favoriete online webshop . Goede dienst. Goede kwaliteit en komt altijd eens zoals op de website beschreven. Ik raad het aan.

Nicky 22-05-2022

Altijd duidelijke artiekelomschrijving en foto's en opgave van leverdatum. Belangrijke dingen als je online besteld. Bij Otto weet je waar je aan toe bent!

Janny 21-05-2022

Het is een super shop je word zo fijn geholpen. Ik slaag altijd. Ik wil geen andere winkel.

Inge 21-05-2022

een misleidend bedrijf! Ik had een bestelling gedaan van 6 producten, 1 stuk werd later geleverd. De 5 andere stukken had ik meteen betaald maar de later te bezorgen top nog niet. Deze is later geleverd kreeg ik een brief 3 weken later met 5,50 kosten vanwege een betalingsachterstand! En als is binnen 8 dagen nog niet betaald had werden deze kosten verhoogd met 13,50. Klantenservice gaf aan dat ze reminders gestuurd hadden maar die heb ik niet ontvangen. En verder kreeg ik nog de opmerking dat ze wel verwachten dat jezelf via je account je openstaande betalingen in de gaten houdt. Daarnaast was t zo dat ik via mijn account ook niet meer de bestelling kon terugvinden die gekoppeld was aan de openstaande betaling. Heel vervelend in een tijd waar je steeds meer online besteld en je niet meer precies weet wat je waar besteld hebt. Ook stond er op mijn klantenrekenig dat ik minimaal 50,78 moest betalen toen ik daar naar vroeg zei ze dat ik daar niet naar moest kijken, wanneer je een betalingsachterstand hebt, verdubbelen ze je openstaande bedrag om weer credit op te bouwen. Maar dat hoefde ik niet te betalen hoor! Ongelooflijk wat een misleiding en wat een ontzettend achterbaks verdienmodel wordt er gehanteerd bij Otto! Ik zal hier nooit meer wat bestellen en heb verzocht mij uit het klantenbestand te verwijderen.

Elvisje 19-05-2022

OTTO is een fijne shop om online te winkelen. Het zijn mooie producten met goede kwaliteit! De producten zijn goed te vinden op de site!

Ibi 19-05-2022

Snel en makkelijke stappen om mijn gewenste product te vinden en te bestellen.

Rob de vries 18-05-2022

Goed en snelle bezorging en goede service achteraf. Uitgebreide betaalmogelijkheden

ine engels 18-05-2022

ik koop met plezier bij Otto goede artikelen en zeer gunstige prijzen snelle levering in een woord PERFECT

carla 17-05-2022

Er is zoveel te kiezen, top! Ik was vergeten hoeveel assortiment ze hebben. Ik was op zoek naar nieuwe schoenen in een grotere maat bijna nergens te krijgen. Maar bij otto zoveel keuze helemaal blij mee.

N.vt. 17-05-2022

De klantenservice is niet erg behulpzaam, vraag over nieuwsbrief met 5 euro korting werd niet beantwoord. Ik kreeg n.l geen bevestigingsmail van hun!

JoopR 17-05-2022

Deze webshop heeft een groot assortiment waar altijd wel iets te vinden is. Zeker op het gebied van kleding. De levering is altijd prima in orde en je kunt het hele bestelproces goed volgen. Betalen kan ook op vele manieren.

Johanna 17-05-2022

Ik was op zoek naar een artikel wat ik nergens kon vinden totdat ik bij deze shop kwam en ook nog eenvoudig kon bestellen. Ik had een fout gemaakt met mijn achternaam tijdens het opgeven van mijn gegevens en nadat ik even een belletje naar de klantenservice
had gedaan werd dit door een vriendelijke dame gelijk opgelost. Men krijgt maar 1 kans voor een eerste indruk en die was gelijk goed voor mij. Fijne zaak.

Alex 17-05-2022

Helaas ben ik slachtoffer van dit bedrijf. Ik heb op 3 maart een grillpavillon t.w.v. € 279,99 gekocht bij Otto. Vervolgens is het product op 12 maart geleverd. Bij de eerste windvlaag vlogen er 2 polycarbonaatplaten uit en een middenframe is verbogen. Direct contact gezocht met Otto, dit was op 11 april, en mij is beloofd dat deze artikelen nageleverd zouden worden onder garantie. Het is vandaag 17 mei en ik ben al een maand heen en weer aan het mailen. Eerst waren de onderdelen er wel, toen weer niet, toen toch weer wel en heb ik zelfs een verzendbevestiging gekregen van Hellmann transport (de vervoerder van Otto) dat de missende onderdelen onderweg zijn. Toen die na 2 weken nog niet binnen waren weer gebeld en toen bleken de missende onderdelen toch definitief niet leverbaar. Mailen heeft geen zin, je krijgt nietszeggende automatische mailtjes en bellen kan niet. In iedere e-mail staat een telefoonnummer dat niet doorschakelt. Bel je vervolgens naar Otto zelf dan krijg je iemand aan de lijn die niets voor je kan en wil doen. Slecht bedrijf met slechte service, maakt geen goede afspraken met leveranciers. Wel verkopen, maar doet niet aan nazorg. Slecht slecht slecht.

Mj 16-05-2022

Fijne shop! Heel overzichtelijk en kreeg ook nog eens een korting van 20% die heel makkelijk in te voeren was. Raad deze site dan ook zeer zeker aan...