Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Eric 06-11-2022

goede duidelijke web side . goede fotos
makkelijke betaling mogelijk heden .
snelle verzending . goede verpakking
leuke korting code .

Linda Walburg 03-11-2022

Wat een fijne site je kan echt alles bestellen met alle betaalmogelijkheden.
Hele fijne site!!

Marilyn 30-10-2022

Prima webshop met duidelijke omschrijving en foto’s! Alleen jammer dat ik niet van pagina 1 direct naar pagina 8 kan, je moet dan eerst 1 voor 1 alle pagina’s af. Het mag de pret niet drukken want ik heb prachtige goedlopende Rieker schoenen gekocht 👍

Ezo 29-10-2022

De reden waarom ik zo'n hoog cijfer geef is dat ik eindelijk een look a like van het bed heb gevonden welke ik dolgraag wilde. En dat voor een heel goed prijs, een betaalbaar prijs!

Ik had een proefstaal besteld, maar kon niet wachten. Heb het bed de volgende ochtend ook gelijk besteld. Enkele vragen beantwoord en m'n bestelling was gelijk geplaatst!
Super snel en fijn!

Nu is het afwachten, maar ik geloof dat het een goede aanschaf is.

Coba 28-10-2022

Wat een fijne site, mooie mode en prettig on line winkelen. Goede keus uit ook grote maten.

Slechte service 28-10-2022

23 augustus een Infraroodverwarming besteld, zou binnen 2 weken geleverd worden.
Inmiddels is het eind oktober en het artikel is nog steeds niet leverbaar.
We proberen al ruim 4 weken de aankoop te ontbinden volgens de algemene voorwaarden van Otto, die beschrijven dat als levering uitblijft na 30 dagen dat de klant kosteloos de koop kan ontbinden.
Nou laat de klantenservice daar nu even totaal geen verstand van hebben!
Klantenservice heeft het over annuleren en wij willen gewoon de koop ontbinden.
Volgens Otto moeten we nu wachten tot het artikel een keer geleverd gaat worden en dan kunnen wij het retourneren en dan kan het pas afgesloten worden!
Gewoon te gek voor woorden!
Dit was in elk geval onze laatste aankoop ooit en dus never nooit meer bij Otto!

Erik 27-10-2022

Altijd goede service en afwerking van de klantenservice site werkt goed en overzichtelijk
Niets te klagen eigenlijk geen minpunten

Ariane 26-10-2022

Goede keuze mogelijkheden en makkelijk meerdere kleuren te bestellen. Site is klantvriendelijk.

Gieske 26-10-2022

Kunt meer dan voldoende en goede keuzes maken uit diverse productgroepen. Eerlijke-, goede- en concurrerende prijzen. Goede aandacht voor duurzaamheid en milieu! Eenvoudig bestelproces, keuze uit meerdere betaalmogelijkheden (ook achteraf) en snelle en correcte levering en mocht het onverhoopt nodig zijn ook prima retourcondities. Shop c.q. winkel er graag en kan Otto.nl van harte aanbevelen.

cor 26-10-2022

Geweldig bedrijf klantenservice goed bereikbaar snelle levering en keurig verpakt ga zo door

Cas 24-10-2022

Bij het bestellen van de schoenen kon ik niet achteraf betalen, jammer. Ik had alleen de keuze om de schoenen gelijk via de bank te betalen.

Dilbera 20-10-2022

Goede kwaliteit van de producten, praktisch en makkelijk website, prima service.

Tr4 20-10-2022

Kocht Classic thermo broek. Uitstekend kwaliteit voor de prijs. Niet te vinden in de Hoofdstraat.
Bestelling verloop ging goed, alleen wat lang 10 dagen.

Ronald 20-10-2022

Betrouwbare levering. Altijd netjes verpakt. Vriendelijke mensen als je belt voor vragen.

Bibi 17-10-2022

Al jaren bestel ik graag kleding bij Otto. De site is overzichtelijk en de mode heeft echt voor elk type wel iets leuks! Het zou ook fijn zijn als de maat van het model overal bij kon staan zodat je ziet wat ze dragen. Ik zou Otto zeker aanbevelen !

Piet Van kampen 17-10-2022

Zeer goede kwaliteit en snelle levering kom al jaren bij Otto nooit geen problemen gehad ook niet met betalen hoop nog lang te genieten van de shop

R.Azijnman 16-10-2022

Fijne online shop. Makkelijk te bestellen en kwalitatief goede materialen. Geen gedoe, zo besteld

D. Veenstra 15-10-2022

Altijd goede service, waar achteraf betalen mogelijk is.
Nooit geen problemen gehad.

A. Rietveld 13-10-2022

Otto is een gebruiksvriendelijke site om te shoppen met zo af en toe leuke kortingen. Artikelen van goede kwaliteit. Regelmatig gebruik van gemaakt in het verleden en nu dus weer. Levering mag van mij wat sneller anno 2022. Otto maakt er geen probleem van als je deze wilt retourneren. Fijn dat mensen keuze hebben hoe zij willen betalen.

nel 11-10-2022

Uitstekende webwinkel met veel keus en ook makkelijk dat je je pakketje op een postnl punt kan laten bezorgen. dhl heeft nl geen afhaalpunt hier in de nabije omgeving.

Patricia 11-10-2022

Al jaren lang klant naar volle tevredenheid!
groot assortiment
mooie producten
snelle levering
goede betalingsmogelijkheden
vriendelijke klantenservice
dus voor mij een dikke 10!

Valerie 11-10-2022

De levertijden bij OTTO kloppen niet. Ik heb een product besteld met een levertijd van 2 weken. Na week 3 is mij heel nonchalant verteld dat ze er pas onderzoek naar doen als ik het na 6 weken niet heb ontvangen (!). "Dat is gewoon hoe de afdeling werkt die hier over gaat" wordt mij verteld. Op de vraag of ik dan mijn geld kan terug krijgen werd niet gereageerd op de mail tot dat ik ze gebeld heb. En van mijn annulering kon ik geen bevestiging krijgen (dus slechts mondeling). Helaas is OTTO onbetrouwbaar geworden. Als ik een betere indicatie van de levertijd had gehad, dan had ik ergens anders besteld en waarom er dan niet na 2 weken gelijk een onderzoek wordt gestart (immers, dat is de beloofde levertijd) is mij een raadsel. Ik raad OTTO niet aan. En het ironische is dat ze wel onderzoeken doen naar klanttevredenheid..

ilonka 09-10-2022

vind het een leuke shop en is goed overzichtelijk.ben al jaren klant bij otto.

Seher eroglu 08-10-2022

TOP SHOP SITE.. heer erg tevreden ik ben misschien al 15 jaar klant van otto en ben heel erg tevreden met artikelen en klant vriendelijke medewerkers

Pieter 08-10-2022

Goede kwaliteit van de kleding. Ook de overige artikelen zijn van goede kwaliteit. Deze OTTO webshop is meer dan de moeite waard om aan je favorieten toe te voegen. De levering en de voorwaarden zijn zoals ze afgesproken zijn. Een fijne webshop.