Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 195 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Yvonne 26-05-2019

Makkelijke mooie site en producten van goede kwaliteit. Fijn dan je achteraf kunt betalen.

Umut 26-05-2019

Online heel simpel geregeld binnen enkele minuten bestelling geplaatst zonder problemen

T.J Holdinga Opperman 26-05-2019

De Shop is makkelijk begrijpen.De kwaliteit van artikelen en materiaal is geweldig .

Toos Schuurman 26-05-2019

Mijn badmode koop ik altijd bij Otto. De maten en kleuren komen bijna altijd overeen met de foto en ik lees altijd de reviews van anderen. Daarom schrijf ik nu deze review!

Tanja 26-05-2019

Ik winkel al jaren bij Otto, klachten worden serieus genomen (een haperende website) de kleding is van goede kwaliteit en de producten worden netjes op tijd geleverd.

Lana 26-05-2019

Makkelijk in gebruik, duidelijk en overzichtelijk. Prijs mooi in verhouding. Zeker een aanrader.

YOTTO 26-05-2019

Zeer goede webshop. Met degelijke prijzen en erg overzichtelijk en snel te bestellen. Zeer tevreden👍👍

Hilda 26-05-2019

Super leuke kleding, net even anders.
Makkelijk vanuit huis shoppen. Snelle levering.

Ahmad 26-05-2019

Van de beste locaties op het gebied van kwaliteit, betaalgemak en levering heel goed

Ooms 26-05-2019

Leuke winkel met mooie en goede kleding.
Niet duur voor ieder wat wils.
Koop regelmatig,nooit geen spijt

chino 26-05-2019

snelle service,ik krijg gelijk reacties op mijn vragen ,en website is makelijk en duidelijk .

Reza Hemmatzadeh 25-05-2019

Ik vind de artekels leuk .Ik ben sinds lang geleden klant van deze winkel en ben ik tevreden.

Anja Raas 25-05-2019

Goede overzichtelijke site, vriendelijke klantenservice, veel zaken online regelen en bij vragen word je vriendelijk te woord gestaan.

Sophie 25-05-2019

Veel keuze en duidelijk weergegeven webshop. Goede selectie mogelijk.
Welkomstbedrag €5 wordt direct bij bestelling toegepast.

C.Bakker 25-05-2019

Altijd goede bezorging en tevreden over de produkten.ook de service is goed

Soerinder 25-05-2019

Moet nog die broek krijgen
Even afwachten
Uit ervaring weet ik dat het goed komt

Femke 25-05-2019

Meestal Prima kwaliteit en prijsverhouding en snelle levering. Terugstorten geld zou iets sneller mogen.

Moontje81 25-05-2019

Goede actie's , overzichtelijke website. Zeer tevreden over de service. Zou hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

DEM 25-05-2019

Keurig, Netjes en Super was voor mij de Service van Otto. Sluit je aan, waag een poging om bij Otto klant te worden!

LGK 25-05-2019

Otto lijkt mooie artikelen te hebben. Vandaar mijn 8. Afhankelijk van de kwaliteit kan ik nu nog geen goed onderbouwde mening geven. Ik ben in afwachting van mijn bestelling. Ik vind het heel vervelend dat je je bestelling niet in 1 levering kan aanvragen. Levertijd 3-5 dagen en een levertijd van 6-7 dagen houdt in dat je twee dagen vrij moet houden voor de ontvangst. Daar baal ik van. Bij andere websites kan je aangeven wat je wens is qua levering.

Emma 25-05-2019

Bij Otto hebben ze veel keuze, leuke aanbiedingen en de artikelen worden snel verzonden.

C 25-05-2019

Ik kan alle merken vinden bij OTTO.
Hun retourbeleid is ook eenvoudig.
Goede kwaliteit kleding.

G.A.Veenstra 25-05-2019

Vind de weergave niet duidelijk voor de artikelen die wij gekozen hebben. Bij de omschrijving staat niet duidelijk weergegeven wat, wat is. De ene keer is de omschrijving badmat en in een andere kleur, badkamermat en daar gaat het ons om. Geldt ook voor de douchemat, er staat niet duidelijk bij of de mat m voor in of buiten de douche is, afgaande op de afbeelding zou het buiten de douche zijn. Al met al een beetje verwarring en werkt misverstanden in de hand. verder zien de artikelen en goed uit. Nu de praktijk nog afwachten

Mevr. Volman 25-05-2019

Otto heeft een ontzettend duidelijke en mooie webshop. Snel en overzichtelijk. Verder orderafhandeling zoals het hoort zonder poespas.

Groeten,

Mevr. Volman

Atie 25-05-2019

Alles gemakkelijk te vinden, de site is overzichtelijk en prima extra informatie over het product.
Snelle levering en gemakkelijk retourneren. Achteraf betalen is een fijne service.
Al met al: onberispelijk!